شوک به آلمان؛ شکستن ستاره شادی – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815217 |
22 مارس 1400، 22:40 |
33679 نتیجه |

8
نظرات

تست گریه هم تیمی نوجوان پس از آسیب جدی

به گزارش بایرلورکوزن، رباط صلیبی فلورین ویرتس دچار پارگی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرلورکوزن در هفته بیست و ششم بوندسلیگا در خانه شهر کلن در دیداری که موقعیت های خوبی برای دروازه حریف ایجاد کرد، سوم شد. او در نهایت با یک گل شکست خورد تا رتبه سوم این تیم را به خطر بیندازد.

شکست در دیدار امروز تنها تراژدی برای بایرلورکوزن نبود، فلورین ویرتز ستاره آلمانی این تیم پس از مصدومیت شدید نیمه اول در دقیقه 28 زمین را ترک کرد.

از همان ابتدا مشخص بود که هافبک آلمانی به دلیل درد شدید دچار مصدومیت شدید شده است. لورکوزن همچنین تایید کرد که رباط صلیبی فلورین ویرث پاره شده و باعث شوک به تیم شده است.

به نظر می رسد ستاره لورکوزن در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و باید پایان فصل را برای او در نظر گرفت. از طرفی به نظر می رسد این بازیکن در ابتدای فصل آینده نتواند لورکوزن را همراهی کند.

رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن به بیلد گفت: فلورین احساس بدی داشت و در حال حاضر در شوک است. اما ما مطمئن هستیم که او بهتر و قوی تر از قبل باز خواهد گشت.

لحظه دردناک مصدومیت ستاره آلمانی لورکوزن که او را از شدت درد به گریه انداخت.

جالب اینجاست که جراردو سئوان سرمربی لورکوزن قبل از بازی امروز به تمجید از ویرتس پرداخت و در مورد این بازیکن گفت: “فلورین ویرتس احتمالاً سریع ترین سرعت را در شش یا هفت ماه گذشته داشته است. او دیگر ما را با بازی های خارق العاده خود غافلگیر نمی کند.”

خوش شانس در اوج بدبختی؛

با توجه به جام جهانی که در زمستان امسال برگزار می شود، ویرتس هنوز هشت ماه فرصت دارد تا به مسیر خود بازگردد و تجدید نظر در مورد سرنوشت سامی خدیرا، تیم ملی سابق آلمان، ممکن است او را امیدوار کند. او در نوامبر 2013 دچار همین مصدومیت شد و شش ماه بعد بازگشت و دو ماه بعد قهرمان آلمان شد.

البته فلورین ویرتس تنها مشکل بزرگ امروز لورکوزن نبود. فریمپونگ مدافعان این تیم به دلیل مشکل عضلانی کسونو از ناحیه مچ پا آسیب دید و با مصدومیت زمین را ترک کرد.

سرمربی لورکوزن در پایان نشست خبری گفت: در مجموع بعدازظهر تلخی را با سه مصدومیت و باخت پشت سر گذاشتیم و اکنون بسیار ناامید هستیم.

لوکاس هارادکی، دروازه بان و کاپیتان لورکوزن پس از بازی گفت: “امیدوارم آنها زودتر خوب شوند. هر سه آنها بازیکنان کلیدی ما در این فصل بودند و این خبر ناراحت کننده بود.”

قبل از اعلام مصدومیت شدید این بازیکن، استفن بامگارت سرمربی کلن نگرانی های خود را در این خصوص بیان کرد و گفت: “ما امیدواریم فلورین ویرتس به زودی بهبود یابد. این مصدومیت برای همه ما بسیار ناراحت کننده است و دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد.”

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما