عاشق ارز دیجیتال شوید

این گزارش همچنین توضیح داد که ناشران دفتر کل توزیع شده یا اوراق بهادار مبتنی بر فناوری بلاک چین باید پیشنهادات و فروش چنین اوراقی را ثبت کنند، مگر اینکه معافیت معتبری از ثبت اعمال شود، و پلتفرم‌هایی که معاملات این اوراق را فراهم می‌کنند باید در SEC به عنوان بورس اوراق بهادار ملی ثبت نام کنند. یا طبق معافیت از چنین ثبتی فعالیت کنند. انجام پیشنهاد و فروش اوراق بهادار، از جمله ICO، بدون ایجاد الزامات ثبت SEC امکان پذیر است. تعدادی از این موارد نگرانی‌های جدی در مورد حمایت از سرمایه‌گذار در مورد کفایت افشا ایجاد می‌کنند، به‌ویژه زمانی که پیشنهاد و فروش اوراق بهادار در میان باشد. کارگزاران، دلال‌ها و سایر فعالان بازار که امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند، به مشتریان اجازه می‌دهند تا ارزهای رمزنگاری شده (از جمله در حاشیه) را خریداری کنند یا از ارزهای دیجیتال برای تسهیل تراکنش‌های اوراق بهادار استفاده کنند، باید احتیاط خاصی به خرج دهند، از جمله اطمینان حاصل کنند که فعالیت‌های ارزهای رمزنگاری شده آنها ضد پولی آنها را تضعیف نمی‌کند. شویی و تعهدات مشتری خود را بشناسید. در این راستا، SEC بر فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال فعالان بازاری که تحت نظارت خود هستند، از جمله کارگزاران، معامله‌گران، مشاوران سرمایه‌گذاری و پلتفرم‌های معاملاتی نظارت می‌کند.

ایده های جدید به Digital Currency هرگز قبلاً آشکار نشده بود چرا|5 Digital Currency خطا باید هرگز بسازید|بهترین راهکار Digital Currency}

توانایی بازیگران بد برای ارتکاب کلاهبرداری های قدیمی با فناوری های جدید همراه با مقدار قابل توجهی از سرمایه – به ویژه از طرف سرمایه گذاران خرد – که در ماه های اخیر به ارزهای دیجیتال و ICO ها سرازیر شده است و ردپای بسیاری از این فعالیت ها در خارج از کشور تنها این موارد را افزایش داده است. نگرانی ها. بیانیه‌ای که در ماه دسامبر منتشر کردم و به سرمایه‌گذاران خیابان اصلی و متخصصان بازار ارسال شد، بینش بیشتری در مورد اینکه چگونه پزشکان باید ICOها را در چارچوب قوانین فدرال اوراق بهادار ما ببینند، ارائه داد. من قویاً از سرمایه گذاران – به ویژه سرمایه گذاران خرد – می خواهم که نمونه سوالات و هشدارهای سرمایه گذار صادر شده توسط دفتر آموزش و حمایت از سرمایه گذاران SEC را بررسی کنند. ظهور این استدلال‌های مبتنی بر فرم روند نگران‌کننده‌ای است که سرمایه‌گذاران را از حمایت‌های اجباری که به وضوح در نتیجه ساختار معامله مورد نیاز است، محروم می‌کند. متأسفانه، واضح است که برخی از این عدم درک سوء استفاده کرده اند و به دنبال جذب هیجان سرمایه گذاران در مورد افزایش سریع قیمت ارزهای دیجیتال و ICO بوده اند.

به عنوان مثالی دیگر، پس از تماس SEC در دسامبر گذشته، یک شرکت ICO خود را متوقف کرد تا سرمایه خود را برای خدمات بررسی مواد غذایی مبتنی بر بلاک چین افزایش دهد، و سپس مراحلی را که در آن تشخیص دادیم ICO یک عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده در این کشور است، انجام داد. نقض قوانین فدرال اوراق بهادار بر اساس شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، سرمایه گذاران تقریباً 300,000 دلار بودجه ارائه کردند و به آنها گفته شد که علیرغم اینکه هیچ یک از شرکت ها فعالیت واقعی ندارند، می توانند بازده قابل توجهی را انتظار داشته باشند. همانطور که در بالا ذکر شد، اساس قوانین اوراق بهادار فدرال ما این است که به سرمایه‌گذاران حفاظت‌های رویه‌ای و اطلاعاتی را که برای قضاوت آگاهانه در مورد آنچه در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و خطرات مربوطه نیاز دارند، ارائه می‌کند. نظرات بیان شده در این شهادت، نظرات رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار است و لزوماً بیانگر دیدگاه رئیس، کمیسیون کامل یا هیچ کمیسیونی نیست.

واحد سایبری از نزدیک با گروه کاری فناوری دفتر کل توزیع‌شده بین‌بخشی ما که در نوامبر 2013 ایجاد شد، همکاری می‌کند. ما معتقدیم که این رویکرد ما را قادر می‌سازد تا از منابع اجرایی خود به‌طور مؤثر استفاده کنیم و به خوبی در کمیسیون و همچنین با سایر فدرال‌ها و فدرال‌ها هماهنگ شویم. تنظیم کننده های دولتی در سپتامبر 2017، بخش اجرای یک واحد سایبری جدید با تمرکز بر رفتار نادرست شامل فناوری دفتر کل توزیع شده و ICOها، انتشار اطلاعات نادرست از طریق رسانه های الکترونیکی و اجتماعی، تصاحب حساب های کارگزاری، هک برای به دست آوردن اطلاعات غیرعمومی و تهدید پلتفرم های معاملاتی ایجاد کرد. این نوآوری قرار است کنترل حزب کمونیست بر سیستم پولی چین را تقویت کند و در عین حال قدرت دولت را بر غول‌های فناوری چین، به‌ویژه WeChat و Alipay Tencent که توسط بخش Ant Group وابسته به سهام Alibaba اداره می‌شود، بازگرداند. بسیاری از این الزامات مستلزم توسعه تخصص جدید برای بانک‌های مرکزی است، زیرا رسیدگی به حساب‌های خرده‌فروشی نیازمند مجموعه مهارت‌های متفاوتی از مدیریت یک ارز دیجیتال عمده‌فروشی است. GAZETTE: چه چیزی باعث لغزش ارزهای دیجیتال شد؟ گسترش اخیر و محبوبیت متعاقب آن بازارهای ارزهای دیجیتال این سوال را برای تنظیم کنندگان بازار ایجاد می کند که آیا رویکرد تاریخی ما برای تنظیم معاملات ارزهای مستقل برای این بازارهای جدید مناسب است یا خیر.

چرا نادیده گرفتن Digital Currency هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

برای مثال، درست مانند مقررات D معافیت برای افزایش سرمایه برای تولید یک محصول فیزیکی، یک ICO که یک اوراق بهادار است می‌تواند به گونه‌ای ساختار یابد که واجد شرایط معافیت قابل اعمال از الزامات ثبت باشد. و اخیراً، ما یک ICO ادعایی تقلبی را متوقف کردیم که سرمایه‌گذاران خرد را هدف قرار می‌داد و آنچه را که به عنوان اولین بانک غیرمتمرکز جهان معرفی می‌کرد، تبلیغ می‌کرد. در یک نمونه، SEC علیه یک شرکت ادعایی ماینینگ بیت کوین که ادعا می کرد محصولی «به قدری آسان برای استفاده است که «مادبزرگ تأیید شده است» دارد، اقدامی اجرایی کرد.» در این مورد، در کمتر از شش ماه، این شرکت ادعا می کند که این محصول را مطرح کرده است. بیش از 19 میلیون دلار از بیش از 10000 سرمایه گذار. قبل از اینکه توکن ها به سرمایه گذاران تحویل داده شوند، شرکت پس از مداخله SEC، درآمد سرمایه گذار را بازپرداخت کرد. تعدادی از نگرانی‌ها در مورد بازارهای ارزهای دیجیتال و ICO مطرح شده است، از جمله اینکه، همانطور که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، نسبت به بازارهای اوراق بهادار سنتی ما، به طور قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاران حمایت کمتری می‌شود و به همین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای تقلب و دستکاری کارگزاری فارکس وجود دارد. به نظر می رسد بسیاری از این ادعاها مبنی بر اینکه قوانین اوراق بهادار فدرال در مورد یک ICO خاص اعمال نمی شود، شکل را بیش از ماهیت بالاتر می برد.

تا به امروز، ما تعدادی اقدامات اجرایی در مورد ICOها به دلیل نقض ادعایی قوانین اوراق بهادار فدرال انجام داده ایم. با حمایت همکارم کمیسیونر، از بخش اجرای SEC خواسته ام که به نظارت جدی بر این بازارها ادامه دهد و اقدامات اجرایی را علیه کسانی که ICO انجام می دهند یا در سایر اقدامات مربوط به ارزهای دیجیتال با نقض قوانین اوراق بهادار فدرال انجام می دهند، توصیه می کند. در این گزارش، کمیسیون حقایق و شرایط خاص ارائه شده توسط عرضه و فروش توکن‌های DAO را در نظر گرفت و به این نتیجه رسید که توکن‌های DAO اوراق بهادار مبتنی بر اصول حقوقی قدیمی هستند و بنابراین پیشنهادات و فروش توکن‌های DAO تابع اوراق بهادار فدرال است. قوانین همانطور که در زیر با جزئیات بیشتر بحث شده است، اگر یک ارز رمزنگاری شده، یا محصولی که ارزش آن به یک یا چند ارز رمزنگاری مرتبط است، یک امنیت باشد، مروجین آن نمی توانند پیشنهادات یا فروش ارائه دهند مگر اینکه با ثبت نام و سایر الزامات تحت قوانین فدرال اوراق بهادار ما مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، قوانین فدرال اوراق بهادار ما طیف گسترده ای از راه حل ها، از جمله دعاوی کیفری و مدنی را که توسط DOJ و SEC انجام می شود، و همچنین حقوق خصوصی اقدام ارائه می دهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.