فراری 250 GT SWB تکثیر شده توسط RLM; بازسازی یک ستاره بعد از نیم قرن

[ad_1]

سری 250 یکی از موفق ترین و محبوب ترین محصولات ماشین فراری در دهه 50 و 60 بود. در آن زمان در مجموع 250 عدد از این مجموعه بین سال های 1952 تا 1964 تولید شد. محبوبیت این سری به حدی است که در سال های اخیر در حراجی ها با قیمت های نجومی (بیش از 30 میلیون دلار) معامله شده و رکوردهای قیمتی خودروهای کلاسیک در جهان را شکسته است. این محبوبیت در کنار کمبود آن، شرکت RLM تصمیم بگیرید یکی از مدل های این مجموعه را به تصویر بکشید. مدل انتخابی این شرکت فراری 250 GT SWB و فقط 30 دستگاه تولید خواهد شد.

فراری 250 GT SWB

RLM Automotive در نورث همپتون انگلستان واقع شده است. محصول تخصصی این شرکت Short Wheelbase (که مخفف فاصله بین دو محور کوتاه است) نام دارد و در واقع نسخه مدرن آن است. فراری 250 GT SWB در نظر گرفته شده است. البته تنها وجه اشتراک این دو مدل پلتفرم است و هیچ مخرج مشترکی وجود ندارد.

از نظر طراحی، شاسی کوتاه بسیار شبیه به فراری 250 GT SWB است. اما برای تشخیص، RLM تغییرات جزئی در برخی قسمت ها داده شده. این تغییرات باعث شد که شاسی کوتاه مدرن و به روز باشد. برای مثال، چراغ‌های جلو با لنزهای پروژکتور یکپارچه شده‌اند و لاستیک‌ها هم در جلو و هم در عقب پهن‌تر هستند. لوله‌های اگزوز کرومی، آینه‌های جانبی کرومی و چرخ‌های آلیاژی با طراحی قدیمی چند پره از دیگر ویژگی‌های این خودروی مدرن فراری هستند.

فراری 250 GT SWB

شرکت انگلیسی در ساخت این خودرو وسواس و توجه زیادی به جزئیات داشته است. بدین ترتیب ابعاد آن تا 99 درصد مشابه نسخه اصلی و تحمل فقط 2.5 میلی متر است توضیح داد. علاوه بر این در رنگ آمیزی این خودرو از چندین لایه بتونه معمولی، کربن و روکش نقره ای مخصوص استفاده شده تا جلا و زیبایی بسیار بالایی به بدنه آن ببخشد.

فراری 250 GT SWB

شاسی کوتاه قدرتمند یک موتور 5.5 لیتری 12 سیلندر کارگردان است. توانایی تولید موتور را دارد. 479 اسب بخار قدرت و 568 نیوتن متر گشتاور دارد. با تکیه بر این موتور می توان به فاصله محوری کوتاه دست یافت 4.1 ثانیه به سرعت 60 مایل یا 96 کیلومتر در ساعت برسید. حداکثر سرعت آن 180 مایل یا 290 کیلومتر در ساعت باید مشخص شود گیربکس 6 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به محور عقب را بر عهده دارد.

فراری 250 GT SWB

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این یک ماشین خاص است. فقط 30 دستگاه تولید خواهد شد. باید این فراری بریتانیایی را بخرید 3 1.35 میلیون (معادل 1.84 میلیون دلار) که البته شامل مالیات می شود. ساخت هر دستگاه از این خودرو حدود 6 ماه زمان می برد. به نوبه خود کافی است مدل اصلی و کلاسیک را بشناسید. فراری 250 این روزها بیش از 30 میلیون دلار قیمت دارد، بنابراین خرید این خودروی 1.8 میلیون دلاری بسیار مقرون به صرفه است!

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.