قطار الکتریکی جدید استرالیا با نیروی جاذبه – زومیت شارژ می شود

[ad_1]

روسای شرکت معدن استرالیا فال آنها سعی دارند فعالیت های این شرکت را از نظر آلودگی های زیست محیطی به فعالیت های پاک تبدیل کنند. Fortescio چشم اندازی برای سال 2030 در این زمینه دارد. آنها با توسعه رویکردهای سبز در فعالیت های معدنی خود، نه تنها می خواهند شرکت خود را از نظر محیطی بهبود بخشند، بلکه می خواهند روش های سبز خود را به سایر شرکت ها نیز بفروشند.

Fortescue Future Ideas for Green Operations توسط یک شرکت تابعه به نام Fortescue Future Industries توسعه یافته است. این شرکت همچنین اخیراً شرکتی به نام مهندسی پیشرفته ویلیامز را در خدمات مهندسی و فناوری خریداری کرده است. چند روز پیش این دو شرکت اولین پروژه مشترک خود را اعلام کردند: یک ایده قطار برقی نیازی به شارژ با روش های مرسوم طراحی شده برای حمل بارهای سنگ آهن نیست. آنها این قطار برقی را تفسیر می کنند قطار بی نهایت یادگرفتند.

زن الیزابت برنده می شودمدیر عامل Fortescue می گوید:

این قطار ظرفیت بی پایانی دارد تا به عنوان کارآمدترین لوکوموتیو برقی مبتنی بر باتری در جهان شناخته شود. احیای برق در بخش‌های سراشیبی خط قطار، نیاز به نصب انرژی‌های تجدیدپذیر و زیرساخت‌های شارژ را از بین می‌برد و ایده قطار برقی راهی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و در عین حال حذف گازوئیل از عملیات ریلی شرکت ما است. گازهای گلخانه ای را تبدیل می کند.

اگرچه جزئیات بسیار کمی در این مرحله از پروژه در دسترس است. با این حال، به نظر می‌رسد مهندسان Fortescue پیش‌بینی‌های اساسی از وجود دشت‌های سیلابی کافی در هنگام حرکت قطارهای با بار کامل به سمت پایین انجام داده‌اند. طبق محاسبات آنها، قطارهای بارگیری شده ممکن است در مسیرهای سراشیبی شارژ شوند. از طرف دیگر قطارها در پیچ تخلیه می شوند و بسیار سبک تر هستند. قطارهای سبک در مسیر بازگشت به معدن از برق تولید شده در مرحله برخاستن استفاده می کنند. بدون نیاز به شارژ از طریق منابع خارجی.

قطار برقی Fortescue استرالیا قطار بی پایان

پروژه قطار بی پایان با هدف جایگزینی برخی یا شاید همه لوکوموتیوهای دیزلی Fortescue با قطارهای الکتریکی مبتنی بر باتری است که از ترمزهای احیا کننده خود استفاده می کنند.

همانطور که اولین اطلاعیه این شرکت نشان می دهد، ما با یک پروژه جالب در نوع خود روبرو هستیم. باید منتظر جزئیات بیشتر پروژه باشیم و در مراحل بعدی به برخی سوالات و عدم قطعیت ها پاسخ دهیم. به عنوان مثال، یکی از سوالات کلیدی این است که پارامترهای توپولوژیکی که قطار به طور نامحدود در صحرای استرالیای غربی حرکت می کند چیست؟ آیا چنین ایده ای برای قطار الکتریکی در مناطقی با اصطکاک کمتر، مرطوب تر از صحرای استرالیای غربی جواب می دهد؟ آیا این پروژه یک ایده یکباره و خاص برای این معادن با شرایط مصرف مشخص است یا عملاً برای بازارهای گسترده تر و سایر شرکت های معدنی مشابه باز است؟ یک سوال مهم در مورد کارایی پروژه وجود دارد، زمانی که ما به ناچار نیاز به شارژ از منابع خارجی در طول فرآیند بارگیری و تخلیه داریم. آیا مکانیزم قطار برقی فوق می تواند بهره وری اقتصادی خود را حفظ کرده و در این مواقع کارآمد باشد؟

مقاله مرتبط:

Fortscue Futures پروژه های متعددی در صنعت سبز دارد و به نظر می رسد هر روز ایده ها و پروژه های جدیدی به لیست آنها اضافه می شود. در ساعات اولیه زمستان، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت در تلاش است تا کامیون‌های معدنی را بر اساس سلول‌های سوختی هیدروژنی و قطارهای مجهز به آمونیاک در کنار تلاش‌ها برای تامین انرژی اولین کشتی مبتنی بر آمونیاک جهان تا پایان سال 2022 تامین کند.

این شرکت خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ جهانی در تولید و توزیع هیدروژن سبز تثبیت کرده است. علاوه بر این، Fortescue ساخت کارخانه ای را در استرالیا آغاز کرده است که می تواند ظرفیت تولید جهانی الکترولیزها را پس از راه اندازی افزایش دهد. 2 بار برای افزایش.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما