قفسه بندی خود سوله چیست و چه کاربردی دارد

قفسه طوسي این گزینه مقرون به صرفه ترین انواع قفسه مغازه است و از تکههای چوب به هم چسبانده میشود. این قفسهها به نسبت قیمت پایینی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. قفسه مغازه کوچک; چیدمان فروشگاه و سوپرمارکت اهمیت بسیاری دارد از این رو باید به چیدمان قفسه ها و سایر تجهیزات فروشگاهی توجه ویژه ای داشت. داشتن خلاقیت برای یک سوپرمارکت و همین طور ایجاد یک فضای متفاوت، بر جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. از این رو، هرگز نباید ارتفاع قفسهها را تا سقف ادامه دهیم؛ زیرا امکان دسترسی مشتری به برخی از اقلام را از بین خواهد برد. به قفسه استیل در اصطلاح قفسه بندی نیز گفته می شود از قفسه استیل در آشپزخانه های صنعتی و انبار ها برای نگهداری مواد غذایی و حبوبات ونگهداری تجهیزات آشپزخانه کاربرد دارد و در سردخانه ها نیز از قفسه بندی استیل مناسب مخصوص استفاده می شود زیرا جنس استیل دارای مقاومت و استحکام بالا و همچنین در برابر رطوبت زنگ نمی زند و تغییر رنگ نمی دهد برای تولید قفسه استیل در انبارها ستون های این نوع از تمام پروفیل و با سطحی از ورق استیل تولید می شوند تا در مدت زمان و در معرض قرار گرفتن با هوا دچار فرسایش نشوند , قفسه های استیل درانواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به چند مدل مختلف از این محصول می پردازیم .

قفسه پيچ و مهره اي

قفسه مغازه قبل از ادامه ی مقاله لازم به ذکر است اگر نیازمند مشاوره رایگان در زمینه ی قفسه بندی فروشگاه و انبار خود هستید میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما و یا در پایین صفحه با پر کردن فرم مشاوره رایگان از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ی ما بهره مند شوید تا بتوانید بهترین قفسه فروشگاهی برای خود را انتخاب کنید. عرضه کلیه لوازم فروشگاهی از قبیل انواع قفسه ها خود ایست دیواری و وسط فروشگاهی هم هایپری هم مارکتی در مدل های مختلف با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان هستیم جهت کسب اطلاعات تماس حاصل فرمایید . همچنین لازم به ذکر است انتخاب جنس قفسه به فضای فروشگاه و کاربری آن نیز بستگی دارد به عنوان مثال شلف های فلزی برای انواع خوار و بارفروشی مناسب است در حالیکه فروشگاه هایی مانند لوازم التحریر و یا گل فروشی قفسه های چوبی را به دلیل نمای زیباتر ترجیح می دهند.

قفسه فروشگاهي

نیازهای فروشگاه را می توان با استفاده از گزینه های کوچکتر ، سبک تر و قابل انعطاف بیشتر مانند قفسه های دیواری برآورده کرد. با مقاله قفسه بندی سوپرمارکت همراه ما باشید. به عنوان مثال در صورتی که فضای فروشگاه یا سوپرمارکت کوچک باشد. چرا که خرید اینترنتی، بستری برای انتخاب یک محصول ایده آل متناسب با نیاز خریداران در سراسر کشور است. با توجه به این مطلب، یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در قفسه بندی سوله اجاره ای انجام میشود یکسان دانستن خروجی همه کفههاییست که در طبقات قفسه بکار میروند . از اینرو این قفسه ها یکطرفه بوده و با توجه به ارتفاع دیوار، ارتفاع و تعداد طبقات قابل نصب نیز متغیر است. با این حال، هنگامیکه به دنبال خرید قفسههای آنلاین هستید، قفسههای ساخته شده از آلومینیوم یا فولاد را انتخاب کنید. برای جلب توجه مشتری از عوامل مختلف استفاده کنید.

اگر به این صورت بنگریم که اجرای قفسه بندی مغازه یک سرمایه گذاری است که قادر است با کمک به جذب مشتری بیشتر از طریق نظم دهی و افزایش زیبایی فروشگاه، برگشت سرمایه را تسریع بخشیده در این صورت سعی حتمی این خواهد بود که بهترین کیفیت را خرید نمود. وقتی مشتری وارد مغازه میشود باید با نگاه کردن به قفسه های فلزی مغازه شا حس یک انسان فرهیخته و خوش ذوق را داشته باشد. این کار همانند مورد بالا سبب میشود مشتری تا انتهای مغازه برای برداشتن آن جنس برود و همان طور که به سمت انتهای مغازه قدم برمیدارد، به دیگر اجناس هم نگاهی بیندازد. به دلیل وجود ضخامت های متفاوت هزینه اضافی به مشتری تحمیل نمیشود و مشتریان طبق نیاز و میزان باری که برروی قفسه گزاشته میشود توسط متخصصان و کارشناسان قفسه بندی وکیلی راهنمایی میشوند.

حال خواهید دید که مشتریان ابتدا به سمت راست هدایت شده، سپس برای خرید محصولات پرمصرف خود طبق توضیحات بالا مجبورند به انتهای سالن مراجعه کنند. اغلب مشتریان هنگام ورود به فروشگاه به سمت راست متمایل میشوند. سمت راست فروشگاه، جایی است که مشتریان معمولاً پس از ورود به آن جا میروند؛ بنابراین یکی از فضاهای مناسب برای فروش است که باید به خوبی از آن استفاده شود. ممکن است در روز های تخفیف فروشگاه ها یا حتی روزهای معمول بازدید زیادی از فروشگاه انجام شود در نتیجه ازدحام جمعیت و نیز استفاده از چرح ها و سبد های خرید می تواند منجر به شلوغ شدن راهرو های بین قفسه ها شود.بنابراین طراحی و نصب قفسه ها باید به گونه ای انجام شود تا فضای کافی برای تردد مشتریان وجود داشته باشد و این مشکلات به حداقل کاهش یابد.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.