قیمت شلوار مردانه خر ید شلوار جین، کتان و پارچه ای مردانه 30 اردیبهشت

لباس های مردانه را میتوان با کمی خلاقیت و ترکیب رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف، سبک‌‌‌های متنوعی خلق کرد . در اینجا همیشه می‌توانید فرصت دیدن مجموعه‌ی متنوعی از تی‌شرت و پلوشرت شلوارک‌ های خنک تابستانی و بهاری یا هودی و پلیورهای گرم زمستانی و پاییزی را داشته باشید. همچنین شما می توانید با استفاده از شعب سله بن در سراسر ایران نیز به خرید پوشاک ارزان و با کیفیت و راحت  بپردازید . همیشه اولویت سله بن در این بود که بتواند بهترین کیفیت پارچه و طراحی و با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد .

شلوار مردانه

اگر طرفدار مدل های فاق بلند هستید شلوارهای قواره آزاد یا کلاسیک فیت و یا شلوار بگ مردانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. انواع شلوار مردانه در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای مخصوصا شلوار زغالی مردانه بیشتر از سایر رنگ‌ها مورد توجه و استفاده آقایان است. شلوار‌های خاکستری و طوسی به دلیل خنثی بودن رنگ، قابلیت ست شدن با رنگ‌های دیگر را دارند و انتخاب‌های مطمئنی برای آقایانی هستند که از اصول ست کردن رنگ‌ها آگاهی ندارند.

شلوار مردانه جین راسته فاق بلند کلاسیک قد 105 کد 111029

در صورتی که برای درج آگهی در وب سایت عمدباکس اقدام کنید، عمدباکس آگهی شما را در کانال تلگرامی خود نیز منتشر خواهد کرد. بنابراین می‌توانید از ظرفیت کانال تلگرامی عمدباکس نیز برای افزایش فروش خود استفاده کنید. با استفاده از وب­سایت عمدباکس مزایای زیادی شامل حال عمده فروشان و خریداران عمده خواهد شد. به عنوان مثال خریداران عمده شلوار مردانه با استفاده از سایت عمدباکس می‌­توانند در طی زمان کوتاهی و به صورت کاملا رایگان به تعداد زیادی از تولیدکنندگان و عمده فروشان سراسر کشور دسترسی داشته باشد. خریداران برای انتخاب تولیدی یا عمده فروشی شلوار مردانه می‌توانند به راحتی به وب سایت عمدباکس مراجعه کنند و عبارت “شلوار مردانه” را سرچ کنند یا از طریق دسته‌بندی‌ها، دسته مربوطه را انتخاب کنند.

یکی از ضرورت­‌های هر کمد لباس مردانه­‌ایی داشتن یک شلوار پارچه‌­ای رسمی و مناسب موقعیت­‌های بخصوص است. شلوار پارچه‌­ایی برای مجالس، قرارهای رسمی، محل کار و غیره مناسب بوده و باعث ایجاد آراستگی در استایل شما می­شود. در ادامه با مدل­‌های مختلف شلوارهای مردانه بیشتر آشنا می­‌شویم تا به شما در انتخاب لباس متناسب با سلیقه و استایلتان کمک کنیم.

فروشگاه ال سی من نیز همواره با انتخاب برترین مدهای حوزه پوشاک آقایان، با انتخاب بهترین متریال‌ها در کنار دوخت دقیق و بی نقص، با کیفیت‌ترین تولیدات را با توجه به سلیقه و فرهنگ هموطنان عزیز در اختیار خریداران گرامی گذاشته است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با وبسایت عمدباکس و ثبت آگهی خرید و فروش عمده تیپ ست می­توانید با مشاوران وب­سایت عمدباکس ارتباط برقرار کنید. بی­‌شک بهترین روش خرید و فروش شلوار مردانه به صورت عمده از طریق وب سایت عمدباکس است. با استفاده از سایت عمدباکس فروشندگان و خریداران عمده بدون واسطه و به سادگی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

عمدباکس برای تولیدکنندگان و عمده فروشان شلوارمردانه نیز فرصت خوبی ایجاد کرده است. عمده فروشان و تولیدکنندگان شلوار مردانه می‌توانند با پرداخت هزینه کمی اقدام به درج آگهی در وب سایت عمدباکس کنند. محدود کردن خرید شلوار مردانه عمده به تعداد کمی از تولیدکنندگان و وارد کنندگان باعث می­‌شود تا تنها برخی از هزاران مدل موجود در بازار را خریداری کرده و اینگونه بخش زیادی از مشتریان با سلیقه­‌های متفاوت را از دست بدهید. این نوع از شلوارها برای جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی کاربرد بیشتری دارند. البته این پوشش تنها ویژه جلسات رسمی نیست و میتواند به صورت روزمره و یا به عنوان پوشش مورد استفاده برای کاربری روزانه در محل کار نیز انتخاب مناسبی باشد. تنها مورد مهم که در این میان تفاوت ایجاد میکند، فرم و نوع برش شلوار پارچه‌ای است که در دو نوع رگولار (کلاسیک) و اسلیم فیت موجود است.

همچنین از دسته‌بندی شگفت‌انگیز می‌توانید، یک سبد خرید به‌صرفه انجام دهید و تمام محصولات تخفیفی را یکجا بررسی کنید. همچنین با عضو شدن در کانال تلگرامی عمدباکس و استفاده از هشتگ‌­های موجود نیز می‌­توانید به جست­وجوی جدیدترین آگهی­‌ها در خصوص دسته‌بندی موردنظر خود بپردازید. زیرا در هنگام درج آگهی در سایت عمدباکس توسط تولیدکنندگان و مراکز عمده فروشی آگهی مورد نظر در کانال تلگرامی عمدباکس نیز درج خواهد شد. شلوار جین مردانه که معمولا در رنگ‌های آبی، مشکی، طوسی و ذغالی تولید میشود کاربرد کژوال و روزمره دارد و همانند شلوار کتان، قابلیت ست پذیری با انواع پوشاک مردانه از جمله پیراهن، تیشرت و دیگر لباس‌های مردانه دارد.

همچنین طیف گسترده انواع شلوارها؛ سلیقه افراد مختلف را نیز در نظر می‌گیرد. در ادامه به بررسی مختصری از انواع شلوارهای مورد استفاده آقایان می‌پردازیم. حتما قبل از خرید به جدول مشخصات کلی هر محصول دقت داشته باشید تا شلواری که خرید میکنید دقیقا به همان شکل باشد که مد نظر دارید . این مدل می تواند قد بلند یا کوتاه داشته باشد که بسته سلیقه فرزندتان می توانید هرکدام را انتخاب کنید. اين مجموعه با ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود در سبک طراحي و حساسيت‌هاي خاص در توليد انواع تريکو توانسته است جايگاه ويژه و شناخته شده‌اي را در بازار ايران بدست آورده و معناي معادل کيفيت، دوام و مرغوبيت را ايفا نمايد. نکته دیگری که قبل از خرید با به آن توجه داشت، باید شما بدانید شلوار را در چه موقعیتی می‌خواهید استفاده کنید.

شلوار مردانه

اکسسوری و لباس های مردانه با کیفیت از جمله تی شرت ، پلوشرت سله بن مفتخر است که عضو بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان می باشد . شلوار مردانه دارای انواع بسیاری است که از جمله متداول‌ترین آن باید به شلوار کتان، پارچه‌ای و شلوار لی مردانه اشاره کرد. برای انتخاب و خرید این نوع لباس باید حتما به موضوعاتی مانند قواره، سایز، اندازه فاق، رنگ و جنس پارچه توجه بسیاری داشته باشید. همچنین شلوارها معمولا قواره‌های متفاوتی دارند که به شلوار جذب، راسته، چسبان و آزاد تقسیم می‌شود. زمانی که شما نسبت به اندازه خود آگاهی داشته باشید به راحتی می‌توانید قواره مناسب آن را هم پیدا کنید. در این راستا شما می‌توانید محصولات و آگهی تولیدی یا عمده فروشی خود را در وب سایت عمدباکس قرار دهید.

اسلش تمام رندم بنگال مردانه

در وب سایت عمدباکس مراکز عمده فروش و تولیدی شلوار مردانه متعددی معرفی شده‌اند و شما می‌توانید هر کدام را بررسی کنید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. با استفاده از عمدباکس دیگر نیازی به سفر نیست و در وقت و هزینه شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد. جدیدترین مدل‌‌های شلوار مردانه، همگام با پیشروی صنعت مد دنیا تولید و روانه بازار میگردد.

شلوارهای مردانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در رنگ ها و مدل های متنوع طراحی و تولید می‌شوند . سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت پوشاک در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید. با مراجعه به وب سایت دیجی استایل می‌توانید انواع مدل‌های  شلوار مردانه جدید از جمله لباس سرهمی مردانه را ببینید.

اگر هنگام پرو روی شلوار کیس و پف ایجاد می شود، بدانید که شلوار برای شما گشاد است. در زمان پرو شلوار دقت کنید که کمر شلوارها باید بالای استخوان لگن و دقیقا زیر ناف شما قرار بگیرد. برای سهولت در خرید شلوار مردانه از سایت سال‌ست برای هر کدام راهنمای سایز به صورت جداگانه تهیه شده است.

مدل های راحتی تابستانه، غالباً نخی هستند تا از مشکلاتی مثل عرق سوز شدن جلوگیری کنند. قیمت شلوار های مردانه در سایت دایان شاپ واقعا منصفانه است؛ شروع قیمت شلوار های مردانه در سایت دایان شاپ از 159 هزار تومان شروع میشود. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

البته همانطور که احتمالا به تجربه دیده اید، بیشتر تولیدات این نوع شلوار در رده چهار فصل میباشد تا قابلیت استفاده از آن را در فصول مختلف داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که برخی از پارچه‌ها با استفاده طولانی مدت، شکل اولیه خودشان را از دست می‌دهند. همچنین شلوار کتان به خاطر وزن سبکش یکی از محبوب­‌ترین پارچه­‌ها برای استفاده در بهار و تابستان است. از دیگر ویژگی­‌های شلوار کتان مردانه می­‌توان به راحتی آن‌ها در ست شدن با انواع پیراهن‌­ها و کت­‌های تکی اسپرت و دو دکمه اشاره کرد.

مدل جین خود دسته بندی مختلفی از جمله راسته، زاپ دار (پاره)، سنگشور، لوله تفنگی و… شلوار ورزشی مردانه نیز جز دسته بندی شلوارهای راحتی قرار می‌­گیرد که علاوه بر استفاده برای ورزش، به عنوان شلوار راحتی در منزل یا خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار می‌­گیرد. این شلوارها که مدل خاصی از شلوارهای پارچه‌­ای مردانه هستند به دلیل ظاهر متفاوت و متناسب با اندام آقایان به شلوارهای اسلیم فیت معروف شده‌­اند. شلوارهای کتان در طی سال­‌های اخیر محبوبیت زیادی به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است. این شلوارها در عین راحتی، ظاهر شیک و زیبایی برای استفاده روزانه دارند و به خصوص برای محیط‌های کاری انتخاب مناسبی هستند.

شلوار ورزشی مردانه

این نوع شلوار در ابتدا در آمریکا و به عنوان شلوار کار تولید شده؛ اما با گذر زمان به عنوان شلوار مناسب استفاده‌های روزمره و در انواع مختلف تولید شد. برند های محبوب شلوار مردانه به ترتیب الویت عبارتند از آدیداس,ریبوک,کلاسیک,دیزل, … این مدل مانند شورت ورزشی، مختص فعالیت های ورزشی سنگین است و معمولاً جنس محکمی دارند. اگر به کوه نوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستید، حتما به سراغ مدل های ورزشی بروید زیرا هم پاهایتان را کامل گرم نگه می دارند و هم به واسطه جنس مناسب، از پاها در مقابل صدمات مختلف محافظت می نماید. گفتنی است زاگرس پوش، امکان ارسال رایگان را برای تمامی سفارش‌های خود دارد.

بهتر است بدانید که شلوار مردانه مجلسی و سرهمی مردانه، اغلب پارچه‌هایی با الیاف پلی‌آمید، پنبه، پلی استر، نایلون، ویسکوز، کتان یا ترکیبی از این نوع الیاف دارند. همچنین سرهمی مردانه جین به رنگ‌های تیره و سرهمی مردانه مشکی از جمله انتخاب‌های محبوب آقایان است. عمدباکس(Omdbox) یک پلتفرم کاملا امن و مطمئن برای معرفی مراکز عمده فروشی سراسر کشور است که به شما امکان خرید عمده شلوار مردانه را می­دهد. انواع شلوار شامل شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای و شلوار لی مردانه از معمول‌ترین اجزای پوشش پایین تنه آقایان است که در کمد لباس آن‌ها می‌توان مشاهده کرد. برای انتخاب و خرید انواع این لباس به جزییاتی مانند قواره، سایز، اندازه فاق، رنگ و جنس پارچه باید توجه کرد. این دست از لباس ها قواره‌های متفاوتی دارند که شامل جذب (Slim)، راسته (Regular)، چسبان (Skinny)، و آزاد یا (Classic) است.

  • در این صورت مشکلات بسیاری حل خواهند شد و دیگر خریدار برای تهیه لباس عمده مورد نیاز خود نیازی به اختصاص وقت و زمان زیادی نخواهد داشت.
  • گفتنی است زاگرس پوش، امکان ارسال رایگان را برای تمامی سفارش‌های خود دارد.
  • این شلوارها که در طی سال­‌ها با مدل­های مختلفی وارد بازار شده‌­اند به تازگی با جیب‌­های کوچک­‌تر و فرم اسلیم فیت مورد توجه جوانان قرار گرفته­‌اند.
  • اگر هنگام پرو روی شلوار کیس و پف ایجاد می شود، بدانید که شلوار برای شما گشاد است.

اگر قصد داشتن تیپی اسپرت و در عین حال رسمی را دارید شلوارهای اسلیم فیت انتخاب مناسبی هستند. اما به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به فرم خاص این مدل باید شلواری کاملا متناسب با فرم هیکل خود انتخاب نمایید. سله بن مفتخر است که میتواند خریدی مطمئن و متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد . علی رغم اینکه امروزه شلوارهای پارچه‌ای که در دسته بندی شلوارهای اسپرت قرار می‌گیرند هم تولید می‌شوند؛ ولی همچنان اغلب افراد شلوار پارچه‌ای را به عنوان بخشی از استایل رسمی می‌شناسند.

رایج‌ترین روش خریداران برای خرید عمده شلوار مردانه، مراجعه حضوری به مراکز عمده فروشی است که اجناس تعداد زیادی از تولیدکنندگان و واردکنندگان در آنها به صورت یکجا جمع آوری شده و در اختیار فروشندگان خرد قرار می­گیرد. در طراحی و تولید شلوار مردانه اسپرت، سرهمی ورزشی مردانه و سایر انواع شلوارها توجه به جنس پارچه بسیار اهمیت دارد. با توجه به آنکه شلوار با پوست بدن در ارتباط است بهتر است از جنس و الیاف مناسبی تهیه شود. این روزها الیاف متنوعی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف نساجی در تولید انواع شلوار مجلسی مدل دار یا راسته و غیره به کار گرفته می‌شود. نخ این الیاف دارای درصدهای مختلف بوده و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بافت پارچه استفاده می‌شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.