قیمت مشابه تیبا; اولین نسخه GameBoy از پرفروش ترین خودروهای برقی چین

[ad_1]

می توانید فکر کنید پرفروش ترین ماشین برقی این محصول تسلا در چین است. با این حال، به گفته انجمن تولیدکنندگان خودروهای مسافری چین، این مینی پشمی (Wuling Mini) با فروش 395451 دستگاه پرفروش ترین مدل برقی سال 2021 شد. با کمال تعجب، این رقم در مقایسه با سال 2020 تقریباً سه برابر شده است. با توجه به محبوبیت بالای Wooling Mini، شرکت سازنده اکنون نسخه های جدیدی را معرفی کرده است تا تقاضا را بیش از پیش افزایش دهد! این نسخه بازی “گیم بوی نام دارد و در چهار تریم مختلف به فروش خواهد رسید.

Wooling Mini پرفروش ترین خودروی الکتریکی چین شد

تزئینات جدید Wowling برای مینی Hurricane Phantom، Jungle Traveler، Star Rover و Party Sweetheart نام دارد. هر کدام از این زیور آلات رنگ بدن، انگشترهای مختلف و تزیینات خاص خود را دارند. در مقایسه با مدل مینی استاندارد، چراغ های اصلی نسخه های جدیدتر متمایز شده اند و اصلاحات جزئی در بینی انجام شده است.

Wooling Mini پرفروش ترین خودروی الکتریکی چین شد

اما یک نکته عجیب در این بین وجود دارد و این است تغییر اندازه نسخه های جدیدتر و بزرگتر. این نسخه ها 80 میلی متر بلندتر هستند و طول کلی آن ها 2997 میلی متر است. از نظر ارتفاع، این نسخه ها 17 میلی متر کوتاه شده و اکنون ارتفاع سقف آنها به 1604 میلی متر کاهش یافته است.

Wooling Mini پرفروش ترین خودروی الکتریکی چین شد
پس از Wooling Mini، BYD Qin دومین خودروی الکتریکی پرفروش در بازار چین است. مقام سوم به تسلا مدل Y رسید.

از یکی استفاده کن موتور قوی تر می توان آن را مهم ترین تغییر در بخش فنی دانست. در نسخه های جدید، یک موتور به جای موتور 27 اسب بخار قبلی موتور 41 اسب بخار مورد سوء استفاده قرار گرفت. بر اساس این موتور، نسخه ارتقا یافته Wooling Mini، حداکثر سرعت 62 مایل در ساعت یا 100 کیلومتر به ساعت برسید.

Wooling Mini پرفروش ترین خودروی الکتریکی چین شد

به گزارش رسانه های چینی، برای نسخه جدید بسته کوچک وولینگ باتری 26.5 کیلووات ساعتی آماده شده. با این بسته امکان پیمایش وجود دارد 174 مایل یا 280 کیلومتر وجود دارد. البته این مقدار طبق استاندارد CLTC چین محاسبه می شود و در عمل دامنه حرکت می تواند کمتر از آن باشد.

Wooling Mini پرفروش ترین خودروی الکتریکی چین شد

اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید گفت که نسخه جدید Wooling Mini جدید از نظر مسافت پیاده روی کاملاً پیشرفت کرده است. برای مقایسه، مدل استاندارد با چهار بسته باتری با برد 120 تا 170 کیلومتر عرضه می شود.

و فقط قیمت؛ یک قیمت پایه برای آخرین ارتقا بیاورید 4200 دلار مشخص. نسخه کامل و کامل معادل هستند 5700 دلار قیمت دارد. این ارقام به نرخ روز تقریباً 105 و 142 میلیون تومان است. قیمت همون آقای مدیرعامل تیبا!

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.