مافیای کنکور؛ از کلاسِ ساعتی یک میلیون تا مشاوران پورشهسوار – خبرآنلاین

لازک ذکر است که در سال های قبل خیلی از سوالات کنکور در آزمون های شبیه ساز فاروس طاها وجود داشت. بله فاروس طاهاهم آزمون های شبیه ساز کنکور را دارد و هم نرم افزار تخمین ربته ی با دقت بالا. فاروس طاها بهترین موسسه مشاوره کنکور در کل کشور می باشد. این رتبه مخصوص آخرین فرد مجاز در انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و شبانه است و اگر رتبه کل یک داوطلب در سهمیه ، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز باشد قادر به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه و شبانه نخواهد بود . در این مقاله میخواهیم بهترین مشاور کنکور انسانیbestp.ir – مشهد را به لحاظ سبک کاری و برنامه ریزی معرفی نماییم. از این رو اهمیت مشاوره کنکور در انتخاب مسیری درست همراه با موفقیت بسیار زیاد است پس بهتر است برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور به بهترین مشاور تحصیلی مراجعه کنید تا بتواند با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد و استعداد های شما مناسبترین مسیر و بهترین برنامه ریزی را به شما ارائه کند. اما این رسانه که از منافع تبلیغاتی گسترده این بازار سود سرشاری بدست می آورد، بی توجه به این بخشنامه به سرعت در حال تاخت و تاز است.

این توجه هرچقدر بیشتر بشه عذاب آورتره، یعنی والدین هرچی تلاش کنن توجه خودشونو به حد معمول برسونن، شاید تو درس خوندن دانشآموز تاثیر نذاره ولی تو از بین بردن استرسش خیلی نقش داره. همچنین اگر می خواهید در رشته های زیر گروه چهار یعنی رشته هایی مثل روابط سیاسی، علوم سیاسی، علوم انتظامی، دبیری جغرافیا، دبیری تاریخ و … سلام من می خوام پشت کنکور بمونم هنوز به دانشگاه پیام نور ثبت نام نکردم الانم که مهلت ثبت نام ورودی مهر تموم شده ایا اگر در بهمن ماه ثبت نام کنم یعنی ورودی بهمن باشم اگر در کنکور 1400 رتبه مورد نظر را به دست بیاورم مشکلی که ایجاد نمی کند یعنی با اونایی که ورودی مهر هستند و می خوان پشت کنکور بمونن با من که ورودی بهمن هستم تفاوتی نداره ؟ این رتبه تک رقمی در همان روزهای ابتدایی اعلام نتایج رسمی کنکور سراسری ؛ اظهار داشته که من مشاور تحصیلی و معلم کنکور نداشتم و حتی با اظهارات تمسخرآمیز خود، علم مشاوره تحصیلی را نیز زیر سوال می برد، حال آنکه بعدها مصاحبه های جانبدارانه و تبلیغاتی وی از یک موسسه کنکور و نیز یک گروه ناشناس و تازه کار زیست شناسی، نشان داد که نه تنها این شخص، بلکه اغلب نفرات برتر کنکور به نوعی از بیان واقعیت ها خودداری می کنند.

مشاوران 100 کنکور 98

اساتید برند و شناخته شده فیزیک DVD های آموزشی هم دارند و می توانید از تدریس آنلاین و یا دی وی دی های ایشان استفاده نمائید. آنهایی که چنین قانونی را تصویب کرده بودند نمی دانستند که کنکور سراسری برای جداکردن آن پانصد یا حداکثر هزار نفر خاصی است که قصد ادامه تحصیل در پرطرفدارترین رشته های بهترین دانشگاههای تهران را دارند. همه ی ما در طول شبانه روز، ساعاتی داریم که هیچ کاری انجام نمی دهیم و عملا ساعات مذکور، بطور بی ثمر و بی فایده می گذرد؛ این ساعات همان زمان های مرده است که نه کار مفیدی انجام داده ایم و نه تفریح خاصی کرده ایم؛ اهمیت زمان های مرده در سال کنکور افزایش می یابد. سرکوفت زدن، ترساندن، ناامید کردن، بزرگنمایی بی مورد کنکور، سرسری گرفتن توانایی های داوطلب و بی توجهی به حرف های او، لحن خشک و آمرانه و… آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که چرا برخی از مؤسسات کنکور بی وقفه و در طی روزها و ماههای متوالی از شبکه های مختلف تلویزیونی نظیر کارنامه ۲۰ تبلیغ می کنند؟ بهترین مشاوره های تخصصی کنکور را میتوانید در موسسات تخصصی کنکور داشته باشید.

سعی کنید در این مقطع زمانی به دنبال کسب آرامش باشید. همچنین در ربات تلگرام دکتر کنکور آرشیوی از تمامی جزوات موجود است که هر زمان میتوانید به راحتی به جزوه ی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. اگر از دوستی یا مکانی تنها شماره تلفنی را در دست دارید به راحتی می توانید با دو سرویس شرکت پست و شهرداری تهران محل دقیق آدرس فرد یا شرکتی که از آن فقط شماره ثابت را دارید. فقط تلاش کنید و در مسیر درست قرار بگیرید. اگر به انجام کارهای کامپیوتری و نرمافزاری برای مثال برنامهنویسی علاقه دارید این رشته انتخاب مناسبی برای شماست و میتوانید مسیر موفقیت در آن را طی کنید. اما من به یکی از آنها گفتم که تاکنون حتی یکبار هم در آزمون های شما شرکت نکرده ام، اگر مردم بپرسند پس کارنامه این رتبه برترتان کجاست، شما چه می خواهید بگویید؟ من پایه یازدهم هستم و برای دهمم کتاب تست خیلی سبز رو کار کردم برای یازدهم هم به گفته دبیر زیست خیلی سبز رو خریدیم ولی بعضی جاها میشنوم که خیلی سبز میگن به اندازه میکرو گاج و نشر الگو خوب نیست ولی بعضیام میگن خیلی سبز خوبه منم گیج شدم الان همین خیلی سبز کافیه یا اون کتاب هارو تهیه کنم ؟

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد