مایکروسافت احتمالاً تبلیغات را به Windows 11 File Explorer | دیجیاتو

[ad_1]

مایکروسافت با معرفی ویندوز 11 توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. اما ردموندی ها می خواهند محصولات خود را از طریق اپلیکیشن های این سیستم عامل تبلیغ کنند و به نظر می رسد که File Explorer در آینده از تبلیغات در امان نخواهد بود.

اگر این برای شما آشنا به نظر می رسد، باید بگوییم که شیائومی قبلاً تبلیغاتی را در رابط محصولات خود برای درآمدزایی قرار داده است. اکنون مایکروسافت ممکن است سیاست مشابه شیائومی را دنبال کند. به نظر می رسد که ردموندی ها یکی می خواهند خدمات تبلیغاتی به فایل اکسپلورر ویندوز 11 اضافه کنید

آیا Windows 11 File Explorer میزبان تبلیغات خواهد بود؟

با توجه به اسکرین شات گرفته شده توسط یکی از کاربران توییتر، به نظر می رسد Microsoft File Explorer به یک سرویس تبلیغاتی مجهز خواهد شد. این شخص کاربر پروژه Windows Insider است و این اسکرین شات اوست. 22572 یک کانال توسعه دهنده Windows Insider ایجاد کنید ثبت شده است.

تبلیغات در Windows File Explorer

باید بگوییم که محتوای این آگهی در مورد: ویرایشگر مایکروسافت کارگردان است. Microsoft Editor یک ابزار تصحیح گرامری و رقیب Grammarly است.

در این اسکرین شات می توانید آگهی مربوطه را در آدرس زیر مشاهده کنید: پوشه اسناد نمایش داده می شود. بنابراین، این تبلیغات احتمالا فقط در پوشه های خاصی قرار می گیرند.

جالب اینجاست که تبلیغ مربوطه تاکنون توسط بسیاری از کاربران ویندوز اینسایدر استفاده شده است. دیده نمی شود کارگردان است. بنابراین این احتمالا فقط یک آزمایش کوچک در Microsoft File Explorer است. در مایکروسافت سال 2017 همچنین تبلیغات را به فایل منیجر ویندوز آورد، اما به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و پاک کردن کرد.

با این حال، سابقه مایکروسافت مانند گذشته درخشان نیست. مایکروسافت قبلاً برنامه های خود را در برنامه هایی مانند آفیس تبلیغ کرده بود. این تم برای بسیاری از کاربران است آزار دهنده و ناخوشایند کارگردان است.

مایکروسافت این تبلیغات را در محصولات پولی خود مانند ویندوز و آفیس قرار داده است و این آثار راضی کننده نیستند. بسیاری از کاربران نمی خواهند Windows File Explorer به تبلیغات مایکروسافت آلوده شود. در نتیجه، ممکن است مایکروسافت تصمیم خود را قبل از نهایی کردن تغییر تغییر دهد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.