مشاوره تحصیلی رایگان

کافیست تا مدتی مطالعه کردن با برنامه ریزی را امتحان نمایید تا متوجه تاثیر آن در انگیزه و پیشرفتتان شوید. پس توصیه ما به شما این است که با انگیزه و هدف دار برنامه ریزی کنید تا از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببرید. اگر شما برنامه ریزی درستی داشته باشید میتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و آینده ی خود را تضمین کنید. هنگامی که تصمیم به الویت بندی برنامه های خود می کنید باید به همه ی موارد توجه داشته باشید. بیشتر افرادی که در رشتههای علوم انسانی تحصیل می کنند علاقهمند به موارد مفهومی و تئوریک هستند و تمایل دارند در رشتههای پرطرفداری مثل روانشناسی، حقوق یا حسابداری ادامه تحصیل دهند. حال که به این توانایی رسیدید می توانید به دنبال راه حل های کوتاه تر در حل سوال مورد نظرتان باشید. توجه داشته باشید که در این زمان بندی اگر دانش آموز سال چهارم هستید، می بایست برنامه مدرسه تان هم درنظر بگیرید.

از طرفی هزینه مشاوره و برنامه ریزی قسط بندی شده و ماه به ماه دریافت می گردد تا در صورت بروز مشکلات شخصی ناخواسته برای شما، اختیار تمدید مشاوره یا انصرف از مشاوره در ماه های بعدی مشاوره کنکور راه طلایی (کلیک ماوس تا پست بعدی) را داشته باشید. یادتان باشد از خوتان توقع های غیر ممکن نداشته باشید که مثلا عادت هایی را که سال ها مطابق آن درس خوانده اید و زندگی کرده اید را تغییر دهید بلکه با برنامه ریزی خودتان تطبیق دهید و هنگامی که اقدام به برنامه ریزی می کنید با شناخت همه این عادت های شخصی برنامه خود را تنظیم نمایید. وقتی صحبت از عادت ها میشود منظور ما میزان خواب، نحوه مطالعه، عادت به مطالعه با صدای بلند و یا مطالعه با قدم زدن، تفریح و مهمانی و سایر اموری که پیش از این وقت خودتان را به آنها اختصاص می دادید می باشد برای اصلاح و بهبود روند مطالعاتی تان دهید و به مرور زمان و طبق برنامه ریزی ساعات مطالعه خود را افزایش دهید .

مشاور کنکور جهرم

موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت برای آینده ای بهتر نیازمند دانستن و داشتن مواردی مثل منابع کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی خوب برای رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ریزی درسی و تست زنی در کنکور سراسری، نحوه صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از نعطیلات نوروز یا عید برای مطالعه دروس عقب افتاده، جمع بندی کنکور سراسری و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم. کاملا قابل درک است که زمانی متوجه مفهوم کامل مبحث مورد نظر شده اید که بتوانید به تست های آن در ابتدا بطور تشریحی پاسخ دهید. اما همانطور که گفته شد برای انتخاب این رشته باید علایق خود را در نظر بگیرید و همچنین با توجه به استعدادها و آگاهی کامل تصمیمگیری را انجام دهید. هیچ گاه نمی توان برای همه یک نسخه را پیچید و همه ما می دانیم که برنامه ریزی برای هر شخص به صورت مجزا و با توجه به توانایی ها و زمانی که برای مطالعه در طی روز اختصاص میدهد فرق دارد اما یکسری نکات در رابطه با برنامه ریزی صحیح اصولی وجود دارد که رعایت این اصول باعث دسترسی راحت تر به موفقیت خواهد شد.

زمان بندی را فقط و فقط خودتان میتوانید انجام دهید زیرا از آنجا که توانایی داوطلبان متفاوت است هیچ مشاوری توان برنامه ریزی با این حد از دقت را ندارند و خود شما باید مشخص کنید جه میزان از کدام درس را به چه نحوی مطالعه کنید. سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل رشته تجربی نظام قدیم هستم ولی لیسانس حسابداری گرفتم اما الان میخوام دوباره کنکور تجربی شرکت کنم ولی هیچ برنامه ریزی و مشاوره ای هم نداشتم و چون مشکل مالی دارم جویای کار هستم که صبح تاعصر وقتم رو میگیره و فقط عصر تا آخر شب میتونم درس بخونم میخواستم بدونم بنظرتون میتونم موفق بشم و بایدچیکارکنم؟ یک دبیر برتر ریاضی و یک دبیر برند ریاضی ،همواره نگاهی از بالا به پایین به دانش آموزان داشته و با اعتماد به نفس بسیار بالا ،با آنها تعامل می کند و به هیچ عنوان تصور نکنید، که با پایین آوردن شأن خود در کلاس درسی و با افتاده و خاکی نشان دادن خود، می توانید دبیری موفق شوید. آکادمی آموزشی کنکورآباد با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای تخصصی به صورت اینترنتی به عرضه دوره ها و خدمات تخصصی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور می پردازد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.