مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین کارشناسی ارشد

گروه مشاوره ی گاماس20 با بیش از 300 نفر مشاور از برترین رتبه های کنکور سراسری دانشگاه های برتر تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز و … ✅ هر داوطلبا حداکثر در سه گروه آزمایشی می تواند شرکت کند. انقدر افکار ناامید کننده به شما حمله می کند که باور می کنید احتمالا به رتبه دلخواه خود نمی رسید. به ظاهر همه داوطلبین یک کار را انجام می دهند و آن هم مطالعه کردن است اما چطور ممکن است داوطلبی در تمام دروس درصد بالای ۸۰ را کسب می کند و داوطلبی دیگر فقط تمام درصد های منفی را کسب می کند، اگر این سوال را از داوطلبین کنکور های سال های قبل بپرسید به مهم ترین اصلی که اشاره می کنند داشتن برنامه ریزی اصولی می باشد. باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

مشاور کنکور علی رضوانی

برای کنکور روزی چند ساعت باید درس بخونیم؟! دانش آموزان شاخه های کاردانش وفنی حرفه ای وفنی حرفه ای حتما به مشاوره کنکور (اینجا یاد بگیر) فنی حرفه ای به چشم مثبت نگاه کنند. همان طوریکه گفتیم کنکور فنی حرفه ای برای سال ۱۴۰۰ تغییرات زیادی پیدا کرده است. این تغییرات شرکت در جلسه مشاوره را برای کسانیکه خواهان تغییر رشته هستند ضروری کرده است. بعضی از رشته ها تغییرات ریزی نموده است که نیاز به صرف وقت بیشتری داد. با اعمال شدن برخی تغییرات و اصلاحات در طی سال های اخیر برگزاری کنکور کاردانی، با اعلام سازمان سنجش پذیرش 31 رشته محل کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای سال 1401 بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش 5 رشته محل بصورت با آزمون می باشد. کنکور فنی حرفه ای با کنکور سراسری متفاوت بوده و لذا ثبت نام و برگزاری این آزمون به صورت مجزا انجام می شود. داوطلبان می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر علاوه بر دانلود دفترچه با جزئیات مندرجات این راهنما نیز آشنا شوند. در قسمت زیر نمونه هایی از مزایا و خدمات کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره را عنوان کرده ایم. شیوه گزینش رشته های با آزمون : داوطلبانی که یکی از این 5 رشته با آزمون را انتخاب کرده اند باید در زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای با مراجعه به حوزه امتحانی تعیین شده در آزمون شرکت کنند.

آیا می دانید شرایط خاص برای شرکت در کنکور فنی و حرفه ای چیست؟ آیا می دانید رشته فنی حرفه ای دارای چند شاخه می باشد؟ آیا از لیست رشته های فنی حرفه ای دانشگاه های تهران آگاهی دارید؟ آیا می دانید دانشگاه علمی کاربردی در چه مقطعی دانشجو فنی حرفه ای می پذیرد؟ ثبت نام کنکور فنی حرفه ای هر ساله یکبار در نیمسال اول برای پذیرش ورودی مهر و همچنین یک ثبت نام در نیمسال دوم برای پذیرش ورودی بهمن رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه ها انجام می شود. سلام خدمت شما برای نیمسال دوم پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از شروع از صفر از بهمن رو گوش کنید. اگر شخصی با این ویژگی ها را در اطراف خود نمی شناسید و یا مطمئن نیستید که به چه کسی می توان اعتماد کرد ، کافی است یک بار از مشاوره رایگان کنکور استفاده کنید. اگه فرقی دارن میشه لطف کنین و بگین چه تفاوت هایی بینشون هست چون من کتاب های عمومی تجربی دارم میخواستم ببینم اگه از اونا بخونم مشکلی پیش میاد یا نه؟ رو تا حدودی القا میکنن و به این امید نباشید که نه تنها ایشون بلکه چنین مشاورانی بیان و هر چیزی رو که میدونن در اختیار شما بزارن چون ناسلامتی نمیخوان پس فردا یکی بیادو رو دستشون بلند بشه.این یک واقعیته!

ارشد در آن ها دریافت کنید به شرح زیر است.

آنها به افراد در رابطه با مشکلات، مشکلات خانوادگی، استرس شغلی، اختلالات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب و بسیاری دیگر از مشکلات چالش برانگیز کمک می کنند که می تواند بر احساسات بهزیستی و خوشبختی تأثیر بگذارد. برای شرکت در مقطع ارشد و دکتری ترجمه ،بیشک داشتن مشاوره با افرادی که از این پل با سختیها و آسانیهایی که بوده، گذر کردهاند، منافع بسیاری را در بر دارد. آیا میان شاخه فنی حرفه ای و شاخه کاردانش تفاوتی وجود دارد؟ داوطلبان رشته های بدون آزمون و با آزمون باید در زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای سال ۱۴۰۱ که از تاریخ 14 تیر لغایت 21 تیر ماه است برای ثبت نام خود اقدام کنند. رشته هایی که در موسسه 3گام می توانید به صورت کاملا تخصصی مشاوره کنکور (best-class.ir) ارشد در آن ها دریافت کنید به شرح زیر است. به منظور تسهیل روند دسترسی به دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد، کافیست روی لینک های زیر کلیک نمایید که به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی 1400، لینک مربوطه قرار داده می شود. ایا می دانید بهترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران کدام یک هستند؟

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.