مشاوره تلفنی کنکور – رتبه های برتر پشت خط هستند!

بنابرین برنامه درسی مناسب برای هر داوطلب بر اساس وضعیت و مشخصات خاص ایشان با برنامه درسی سایر داوطلبان کنکور کاملا متفاوته بوده و باید شخصی سازی شده باشد. داوطلبان کنکور باید خواب کافی داشته باشند و بر اساس تحقیقات علمی باید ۷ الی ۸ ساعت از شبانهروز را به استراحت اختصاص دهند. رشته ی بنده ریاضی فیزیک و میخواستم بدونم به نظرتون چه کتاب های تست و درسنامه ای رو باید برای دروس اختصاصی تهیه کنم. شما چه منبعی رو پیشنهاد میکنید که تا کنکور بتونم سطح تست زدن ام رو بهتر کنم؟ اصول حرفه ای که بهترین مشاوران کنکور رعایت میکنند چیست؟ لحن هر دو کتاب به صورت رسمی است و درسنامه ها به صورت نکته ای به بیان مطالب پرداخته اند. درسنامه های این کتاب صرفا برای مرور و یادآوری دقیق تر مطالب هستند و برای دانش آموزان تازه کار توصیه نمی شود. داوطلبان ضمن مطالعه و بررسی شرایط لازم و موارد ممنوعیت از ثبت نام ارشد، کافی است رشته امتحانی مورد نظر خود را از بین رشته های شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی انتخاب نموده و با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام علاقه مندی خود را اعلام نمایند.

مشاور کنکور فرجی

مشاور کنکور تجربی آقای دکتر مهرشاد علی پور - مشاوره کنکور class="lazyload lazyblur-up" ... خود مشاور نیز باید بر دروس درسی و منابع، تسلط لازم را داشته باشد. من امیر سلیمانی مشاور تخصصی رشته ی مهندسی مکانیک در موسسه 3گام ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در گرایش تبدیل انرژی هستم و هم اکنون به عنوان محقق در پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران مشغول به کار هستم. اول اینکه این اشخاص برای یادگیری مسائل فنی مربوط به مکانیک خودرو، زمان گذاشتهاند و آموزشهایی (هرچند کوچک) از افراد مختلف دیدهاند. بنابراین تغییر روش های نادرست مطالعه از جمله اقدامات ضروری برای این افراد می مشاور کنکور دکتر بیگی باشد. این کتاب درس نامه ندارد و تنها دارای خلاصه نکات نمودار ، جدولی ، پرسش های چهار گزینه ای و پاسخ تشریحی است. برای هر آزمون هم پاسخنامه ای کامل با حل تشریحی وجود دارد تا دانش آموزان بتوانند نقاط ضعف و قوت خودشان را پیدا کنند.2- کتاب جامع شیمی نشر الگو: کتاب جامع شیمی نشر الگو دارای خلاصه نکات و پرسش های چهار گزینه ای است. در کتاب پایه، 7 آزمون برای هر فصل قرار داده شده که 4 آزمون اول برای پوشش کامل مطالب، 2 آزمون برای مرور و جمع بندی و 1 آزمون شامل مسئله برای تسلط بیشتر دانش آموزان تهیه شده است.

افراد زیادی هستند که از همان کودکی وارد کلاس های زبان خارجی می شوند و به غیر زبان بومی یک زبان بین المللی را فرا می گیرند و سال ها آن را پرورش می دهند و به طبع به این زبان رفته رفته علاقه پیدا می کنند. طول دوره کارشناسی ارشد رشته مشاوره حداقل ٢ و حداکثر ٣ سال بوده و تعداد واحدهای لازم برای فارغ التحصیل شدن بین 28 تا 32 واحد درسی است (به غیر از واحد های پیش نیاز که بسته به رشته کارشناسی دانشجو و دانشگاهی که پذیرفته می شود، متفاوت است)؛ بنابراین دانشجویان این دوره برای تکمیل دوره خود در طی ٢ سال یا ٤ ترم باید به طور متوسط در هر نیمسال تحصیلی حدود 8 واحد درسی را بگذرانند. همدانیان درباره رشته انتخابی خود در دانشگاه بیان کرد: انتخاب رشتهام بستگی به رتبهام در کنکور ریاضی دارد و بر اساس پیشبینی خودم در کنکور ریاضی رتبهای حدود 30 را کسب خواهم کرد و اگر چنین رتبهای حاصل شود، بهطورقطع در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف تحصیل خواهم کرد. با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در شیراز حاصل نمایید.

مشاور کنکور علوی

در روش دوم، تمامی داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رهگیری شانزده رقمی و شماره پرونده و همین طور شماره شناسنامه خود اقدام به مشاهده کارنامه کنکور کنند. اما میتوانید با مراجعه به متخصص تغذیه یا مطالعه چند کتاب کوتاه یا مقاله معتبر، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. ببخشید من تو این چند ماه که مونده تا کنکور میخوام فیزیک و شیمی رو بخونم پایم خوبه فقط به نظرتون موج ازمون بخونم کافیه یا نه ؟ این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما از تجربههای افراد متخصص و مشاورههای آنها استفاده نکنید و به تنهایی در یک مسیر دشوار قدم بردارید. در این کتاب تا حد ممکن سعی شده است تا رویکرد تست ها از مسیر کنکور منحرف نشود. لازم به ذکره که همه کتاب ها جامع هستند. توصیه اکید ما به داوطلبان کنکوری این است که برای هر درس فقط و فقط یک یا دو منبع کمک آموزشی با کیفیت و خوب تهیه کنند چرا که داشتن چند منبع کمک آموزشی تنها داوطلب را سردرگم می کند و گاها مشاهده شده داوطلب در اثر استرس زیاد برای بررسی کردن کتاب هاب کمک آموزشی متعد خود از درس خواندن ناامید شده و به طور کلی آن را رها کرده است.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد