مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

سلام من سال ۹۷ کنکور دادم الان هم دانشجو رشته میکروبیولوژی هستم..میخوام در کنکور ۹۹ شرکت کنم..نظام جدید رو انتخاب کنم بهتره یا نظام قدیم؟ سلام آقای شکری. دیپلم ریاضی ۹۵-۹۶ دارم .به دلایل مختلفی چن وقتی دانشجو نمیشم. سلام ،من دانش آموز سال چهارم ریاضی هستم،می خواستم ببینم میتونم از ریاضی به رشته آشپزی برم یا نه؟ اگر در درس فیزیک سطح خوب و رو به بالایی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب نشرالگو که بهترین منبع فیزیک کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی برای درس فیزیک است، استفاده کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که کتاب عطارد دستور زبان فارسی حسینی یکتا و رو تهیه کنید و سوالی در موردش دارید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم. پیشنهاد من این هستش که حتمأ فایل صوتی روش مطالعه درس زبان فارسی برای کنکور رو گوش کنید و همچنین دقت داشته باشید که در قسمت زبان فارسی رسیدن به تسلط در ایتدای کار بر روی پنج بحث زبان فارسی میباشد، که این پنج بحث شامل ، گروه اسمی 1و2 ، ویرایش ، تکواژ و واژه ، ساختمان واژه ، اجزای جمله میباشد.

ظاهری مشاور کنکور

سلام خدمت شما برای نیمسال دوم پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از شروع از صفر از بهمن رو گوش کنید. بهمن ۹۷هم فارغ شدم ما ۶سال تعهد خدمت داریم اما طرح اجباری نداریم من کنکور ۹۸شرکت کردم ایا این تخلف محسوب میشه؟ سلام. من موقع انتخاب رشته کدرشته اشتباه وارد کردم. زمانیکه شما این کار را انجام دادید ، در قدم بعدی آن دسته از کلماتی که اشتباه نوشتید را مارک دار کره و به عنوان خلاصه میتوانید در نوبت های بعدی مطالعه ی خودتان از آن استفاده کنید. آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته در مقطع دبیرستان و یا کنکور هستند، می توانند مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین استفاده نمایند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. تأثیر مشاور تحصیلی در روند رسیدن به موفقیت در کنکور بر کسی پوشیده نیست. بله مشاوران ما جزو رتبه های برتر کنکور هنر سال های گذشته هستند و تجربه خود را در مسیر موفقیت با شما در میان می گذارند موفقیت شما از همین جا شروع می شود. محمدی: از بچه های آموزشگاه بله. آموزشگاه زبان های خارجی صدرا اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان بلال، نبش چهارراه چهارم تلفن: …

مشاور کنکور گنبد

بهترین مشاور کنکور انسانی » کارنامه خرد سلام خسته نباشین🤍 من میخوام کنکور زبان بدم همه کتابام به غیر از زبان رو پارسال گرفتم. به همین دلیل در این قسمت به معرفی رشته های زیر گروه های مختلف گروه آزمایشی زبان می پردازیم و سپس ضرایب دروس برای هر یک از زیرگروه ها را بیان خواهیم کرد. ما در تیم دورخیز آماده هستیم برای انتخاب بهترین کتاب های تست کنکور 1401 شما را راهنمایی کنیم. اگر در این درس سطح خوبی ندارید، در خرید کتاب کمک درسی خیلی سبز جامع (۲ جلدی) را انتخاب کنید. برای خرید کتاب کمک درسی گسسته الگو با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. قرار دارد و هر کتابی رو که بخواهید می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. توجه: مسئولیت محتوای این شبکه اجتماعی به عهده ی صاحب آن می باشد، لطفا قبل از اعتماد به آن، تحقیق کنید، همچنین در صورت مشاهده تخلف از قسمت گزارش به ما اطلاع دهید. پس درصد بالا زدن در کنکور منوط و وابسته به کلاس و آزمون و لوح فشرده نیست… حالا چگونه می توان با این وضعیت جدید آشنایی پیدا کرد و بر شیوه ی تست زدن تسلط پیدا کرد ؟

یکی دیگر از خصوصیات مهم یک تیم مشاوره کنکور (https://bestclassic.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) خوب که می توان به آن اشاره کرد، شناخت وی در رابطه با نقاط ضعف شما در انواع دروس است. عرض سلام و ادب رشته من برق قدرت در مقطع کاردانی است و خیلی به رشته پزشکی علاقه مندم میخواستم ببینم میتونم در این رشته تحصیل کنم . علاقه مندم که در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهم . استفاده از یک مشاور خبره تحصیلی و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند باعث موفقیت در کنکور سراسری شود. داشتن برنامه انعطاف پذیر که متناسب با شرایط داوطلبان باشد، بسیار کمک می کند که داوطلبان بتوانند به راحتی پذیرفته شوند. برنامه ریزی دقیق روزانه به عنوان روشی برای رسیدن به هدف در نظر گرفته می شود. جلسات انگیزشی روزانه و هفتگی با دانش آموز در اینکار موثر است. ولی نکته ی مهم این موضوع میباشد که زمانی یک دانش آموز ادبیات یا هر درس دیگر مانند عربی را هفته ی دوم مطالعه میکنند ، ممکن هست در اون آزمون آزمایشی خاص نتیجه ی قابل قبولی کسب کنند ، ولی زمانی که چند روز بعد از آزمون از اون قسمت از دانش آموز سوال میپرسیم ، میبینیم که دانش آموز تسلط کاملی بر روی قسمت های مختلف اون درس ندارد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل