مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

من کتاب های دهم و دوازدهم رو گیر اوردم کتاب های یازدهم هم میخوام پرینت بگیرم, میشه لطفا یه لیست کتاب های کمک آموزشی برای کسایی که از الان (31 فروردینه امروز) بنویسید؟ استاد اون درسایی رو هم که که کلاس کنکور میریم مخصوصا تخصصی ها با برنامه 50 روزه پیش بریم یا با کلاس به نظرم با کلاس بهتره لطفا نظر بدهید لطفا؟ این جوری خوبه اصلا استاد ؟ آقای افشار همین آدمها یه روزی میخوان این مملکت رو اداره کنن همینا میشن یه روزی مدیر تو یکی از ارگانها و موسسات و با این تفکر که همیشه وقت هست و میشه جبران کرد پس فعلا بخوابیم و عیاشی کنیم و … سلام استاد افشار عزیزم. سلام اقای افشار من اگه بخام با شما مشاوره داشته باشم بدون تماس میشه امکانش هست؟ با یادگیری سریعترین روشهای حل مسائل شیمی کنکور درصد پاسخگویی شما به سوالات درس شیمی به شکل قابل توجهی ارتقاء پیدا خواهد کرد، من تانیا عزیزی، مشاور حرف آخر در این مقاله در حرف آخر قصد دارم در مورد سریعترین روش حل مسائل شیمی کنکور اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهم، اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن به سوالات مسائل شیمی کنکور پاسخ دهید در این مقاله با من همراه باشید.

در کنکور سراسری حدود 35 هزار نفر درس ادبیات را بالاتر از 40% زدند و حدود 420 هزار نفر درس ادبیات را در کنکور سراسری درس ادبیات را پایین تر از 40% سوالات را پاسخ دادند. من یک برنامه ریختم ک تا 30اردیبهشت یا5خرداد این برنامه رو تموم کنم و بعد از اتمام از خرداد ب مدت یک ماه یعنی تا 30خرداد ب جمع بندی و مرور اون درس های که خوندم و هر روز یا ی روز درمیون سوالات کنکور انسانی سال های قبل و عمومی رشته های دیگه رو کار کنم .ب نظر شما با این برنامه میتونم رتبه زیر هزار بیارم؟ اگرقصد شرکت درآزمون های آزمایشی را دارید باید بدانید که شما الان وارد فیلمی شدید که نیمی از آن تمام شده و گذشته و شما الان باید طبق سطح درسی و زمان های باقیمانده ی خود برنامه ی درسی خود را بودجه بندی کنید. ممکن است شما با دیدن فردی که رتبه خوبی شده است تصور کنید که فاصله شما با او بسیار زیاد است و نمی توانید به راحتی شما نیز به این نکته دست یابد.

سلام استاد خواهشا جواب بنده را دهید ممنون می شوم.

این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است. این شناخت باعث می شود که مشاور کنکور تجربی (www.fall24.ir) شما، با شناختی که از مباحث مهم کنکور و روش های درست مطالعه دارد، شما را راهنمایی کند و در نهایت شما را به موفقیت بسیار نزدیک کند. شرایط مشاوره و برنامه ریزی با استاد شکری (تک جلسه ۴۵ دقیقه ای/ماهیانه) را از مقاله مشاوره تلفنی مطالعه فرمایید. سلام استاد خواهشا جواب بنده را دهید ممنون می شوم. من برای مبحث قرابت حدود 200 سوال از نشرالگو زدم اما هنوزم می بینم مشکل دارم و غلط می زنم به نظرتون چی کار کنم. البته هدف از اعمال تعویق مجدد، فراهم شدن بستر مناسب برای معتدل شدن هوا به جهت استفاده از ماسک و راحتی داوطلبان بود؛ اما بااینحال این طرح مردود شد. اما ریاضی و شیمی و دروس اختصاصی وضعیت بدی دارم .

مشاور کنکور لاهیجان

سلام استاد🌹 یه سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید . سلام استاد یه مشکلی دارم من که ممنون میشم خوب راهنماییم کنید.استاد من تا امروز دستو پا شکسته خوندم بعد مریض شدم و دو هفته است که درس نخوندم و مطالب قبلی کلا یادم رفته و الان یه بیماری دیگه ای هم دارم که متاسفانه یکی دوهفته بعد باید عمل جراحی بشم و بعد عمل دو هفته باید بستری بشم بعد پدرو مادرم میگن که نبیاید پشت کنکور بمونی و هم میگن باید معدل دیپلمت خوب باشه عنی من باید خرداد ماه صرف امتحنات نهایی بکنم الان توصیه شما برای این جور شرایط چیست پشت کنکور بمونم بهتر میشه برام برای هدف تاپ؟ استاد من ساعت مطالعه ام 7 هست زیاد نمیشه فکر کنم اونایی که 12 ساعت میخونن یا 300 تست میزنن رازش تست بوششی درسته استاد؟ آیا درسته و برام مفیده؟ من تصمیم گرفته بودم برام سراغ یه مهارت دیگه و درس رو ول کنم . استاد میخاستم بپرسم منی که میخام از الان شروع کنم با همین برنامه پنجاه روزه اگه بیام درسارو جدا جدا بخونم مثلا زیست و توی یه هفته تموم کنم مشکلی داره چون من الان سه ساله همینطوری الکی پشت کنکورم و چیزی نمیخونم نمیدونم دلیلش چیه واقعا خودمم موندم ولی نمیخام امسالم مثل هر سال به خودم بیام و ببینم ای باابا فردا کنکوره و باز چیزی نخوندم میخام این بارو تمومش کنم دیگه شاید اگه این طوری بخونم مثل دوران امتحانا دست و دلم به کار بره نظر شما چیه اشتباهه این کار؟

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو