مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

برای شروع مراحل مشاوره آنلاین کنکور دورخیز را به طور کامل در ادامه توضیح می دهیم. 29- فردا، آزمون ارشد برگزار می شود، چه نکاتی را مدّ نظر قرار دهیم؟ مشاوره کنکور (پاداش بیشتر ثبت نام) خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در زمان کنکور های سال های قبل هم فیزیک و ریاضی و دروس تحیلی رو خوب مطالعه نکردم و آخرین باری که میشه گفت با ریاضی و فیزیک سر و کار داشتم همون سال پیش دانشگاهی (۹۵) بود که برای امتحانات نهایی پیش خوندم. من به نت یجور اعتیاد دارم.ولی خوب هندلش کردم سال کنکور و فقط یه اکانت تلگرام با شماره مجازی باز کردم و توش پر کردم از کانال های تلگرامی مخصوص کنکور. مشاوره کنکور ارشد رشته علوم تربیتی، به عهده خانم ها عاطفه عزیزی و فاطمه رحمتی (مشاوران تخصصی ارشد رشته علوم تربیتی) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

مشاور کنکور رشت

چرا برخی از رتبه های برتر کنکور داشتن مشاور یا دبیر خصوصی را انکار میکنند؟ جهت دریافت بهترین مشاوره کنکور آنلاین بر روی لینک قرمز کلیک نمایید. نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان صدای مشاور برای انتخاب رشته مجازی کنکور به صورت آنلاین و رایگان سال 99 در اختیار داوطلبان کنکور قرار دارد. شما می دانید فرق رتبه ۵۰۰ و ۵۰۰۰ حداقل در ۲ یا ۳ بار مرور بیشتر است، پس منبع باید به شما اجازه مرور را بدهد. المپیاد های علمی و آموزشی ایران از سال ۱۳۶۲ در قالب مسابقات علمی برای اولین بار برگزار شد و در نتیجه آن در سال ۱۳۶۶ تیم ۶ نفره المپیاد ریاضی به جهت شرکت در مسابقات جهانی به کشور کوبا اعزام شدند و در نهایت هم با یک مدال برنز به مقام بیست و ششمی جهان دست یافتند. با عرض سلام و خسته نباشید; من ۱۸ سالمه و سمپادیم و دیپلم تجربی نظام قدیم با معدل کل ۱۹٫۱۷ دارم و امسال برای اولین بار در کنکور تجربی شرکت کردم ولی نتایج کنکور برام رضایت بخش نبود به اصرار خانوادم وارد رشته تجربی شدم ولی خودم به انسانی علاقه مندم باتوجه به تاثیر ۳۰% قطعی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ اگه بخوام برای کنکور انسانی پشت بمونم باید دیپلم انسانی بگیرم یا اینکه نمرات دیپلم تجربی رو در رتبم لحاظ میکنند؟

مشاور کنکور لازمه؟

حفظ آرامش و تکنیک های حفظ و به خاطر سپاری: گردآوری ذهن در رسیدن به جواب و بدست گرفتن افسار تمرکز در هنگام مطالعه و آماده سازی،همه و همه با هم شما را به مقصد می رسانند. علاوه بر عدم برنامه ریزی درست، همه ما میدونیم که مسیر کنکور یه مسیر به شدت پر فراز و نشیبه و تقریبا همه ی بچه ها تو هر سطحی، یه وقتایی رو پر از استرس هستند و حتی حس سردرگمی دارن و نمیدونند الان چیکار کنند که بعدش پشیمون نشند. به راحتی.یبار وزیر میگفت کنکور برگزار میشه میگفتم باشه.یبار میگفت نمیشه باز میگفتم به جهنم.یبار دیگه میگفت برگزار میشه میگفتم باشه ،بشه نشه من هر روز سعی میکنم یه کنکور آزمایشی از خودم بگیرم و درس تمرین کنم هر کاری میکنید بکنید.اصلا نه فقط بحث کنکور.تو کل زندگی سخت نگیرید و زندگی کنید.دنیا میچرخه. با عرض سلام. من علیرضام رشته ریاضی پایه دهم من نوبت اول درس ریاضی رو مستمر ۱۱ شدم .و نوبت اول و ۴ شدم .نوبت دوم چند بگیرم قبول خرداد بشم؟ خونواده ها کنکور این نسل رو با زمان خودشون مقایسه میکنن و خیلی رعایت نمیکنن.ولی خونواده من تا حدی هوای منو داشت ولی بعضی وقت ها وسط تست زدن یه دفعه باید میرفتم نون میگرفتم برای خونه.اگه این موضوع ها نبود راحت تر بودم.ولی بالاخره وظیفه ام بود و باید از این قبیل کار ها رو انجام میدادم.نمیشد که کل کار های خونه تعطیل شه چون من کنکور دارم.در کل هوامو داشتن و اگه هرچی میخواستم از کتاب گرفته تا کم کردن صدای تلویزیون اوکی بودن.ازشون خیلی ممنون دستشون درد نکنه که تحمل کردن این چند وقت غر زدن ها و بی حوصلگی ها و بد خلقی هام رو.جبران کنم به لطف خدا.

من یه سوال مهم تر دارم! من خودم به خیلی از موسسه ها مراجعه کردم که مشاور کنکور بشم دیدم هر موسسه که میرم میخواد محدودیت های خودش رو روی مشاوره من اعمال کنه ! و اینکه اگر یک رشترو دولتی قبول بشم بعدش میتونم رشته ی دیگه رو هم دولتی قبول بشم؟ شما باید خودتون رو باور داشته باشین و به این حقیقت که «من میتونم از پسش بر بیام» ایمان قلبی داشته باشین. این گونه دانشآموزان ممکن است گاها با خود فکر کنند اگر مدال نیاورند سرمایه و وقت آنها به هدر رفته است؛ اما در در واقع این طور نیست، درست است هدف اصلی المپیادی ها کسب مدال است ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که در همین مسیر کسب مدال چه مباحث و دروس مهمی فراگرفتهایم و همچنین به ویژگیهایی دست یافتهایم که نه تنها در دوران تحصیل، بلکه در تمام زندگی مفید واقع می شوند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها