مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد روانشناسی 1401

این یک نمونه برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی است که از این برنامه کنکور انسانی رایگان می توانید ایده بگیرید و تا حدودی به برنامه ریزی های خود نظم بدهید. زیرا در این صورت است که امکان آشنایی با سؤال های پرتکرار را در هر یک از ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور پیدا می کنید و می توانید به میزان اهمیت هر یک از فصول کتاب نیز پی ببرید. از سوی دیگر لازم است مشاور تحصیلی بداند دانش آموز در چه مرحله ای از دروس قرار دارد تا برنامه را همگام با دبیران پیش ببرد. در این قسمت قصد داریم گوشه ای از رزومه ی علمی و تحصیلات استاد امیر حسین شاهانی را در اختیارتان قرار دهیم تا شما نیز با درجه علمی این استاد برجسته آشنا شوید . آقای تهرانی سازمان سنجش معتقد است، منبع طراحی سوالات ادبیات کنکورسراسری کتابهای درسی است، اما عده ای از دبیران کنکور و یا داوطلبین این ادعا را رد می کنند، نظر جنابعالی در این زمینه چیست؟

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

سلام سوالی داشتم.من نظام قدیم هستم و این چند وقت رو از کتاب و درس دور بودم ..اگر بر فرض ۱۴۰۰ نظام قدیم داشته باشد از نظر شما چه کنکوری را با توجه به موقعیت خودم بدم..چون کتاب های نظام جدید رو هیچ اشنایی ندارم و از طرفی پیدا کردن منابع مناسب و اشنا شدن با تست ها و کتاب ها داستانی دارد برای خودش!!!برای این زمان و من ..و از طرفی دیگر من باید کار کنم برای تهیه منابع جدید و وقت من گرفته خواهد شد تا حدودی!!!ولی کتاب های نظام قدیمم بهترین منابع رو دارم و تا حدودی میدونم چه خبره !ولی بازم به نظرتون حتی اگر من وقتم گرفته شود حتی زمان پیدا کردن منابع مناسب(! کلاس های کنکوری آنلاین یکی از منابع قابل استفاده برای دانش آموزان کنکوری هستند که به آنها در راه رسیدن به هدفشان کمک زیادی می کنند، اما این کلاس های آموزشی تفاوت هایی با یکدیگر دارند و این موضوع انتخاب را برای دانش آموزان اندکی سخت می کند، تاملند یا کلاسینو سوال رایجی هست که به صورت تضمینی و تخصصی تحلیل و بررسی می شود. کیفیت رفع اشکال و ارتباط معلم با دانش آموز:در هنگام تدریس هر گاه که دانش آموزان سوال داشته باشند میکروفونشان وصل می شود و به سوال هایشان پاسخ داده می شود.

بسیاری از داوطلبان برای شرکت در کنکور ارشد دقت زیادی در انتخاب منابع دارند و از چندین موسسه و مشاور برای تهیه کتاب ها پرس و جو می کنند؛ جلسه اولی که با داوطلبان در مورد برنامه ریزی کنکور ارشد روانشناسی صحبت می کنم، اکثر داوطلبان دو سوال یا بهتر است بگویم دو دغدغه اصلی دارند: “هنوز بین گرایش عمومی و بالینی موندم و نمی دونم برای کدوم گرایش شرکت کنم” و ” نمی دونم چه کتاب هایی بخونم”. منابع دو دسته اند: منابع تجدید پذیر یا منابع تجدید ناپذیر. وی با بهره مندی از روش های نوین در تدریس و ارائه منابع کنکوری بسیار استاندارد و صحیح توانسته است تاثیر بسیاری را در قبولی داوطلبان در کنکور سراسری داشته باشد و در بازده تحصیلی کشور به صورت قابل توجه موثر عمل کند.استفاده از تکنیک شهودی سازی مطالب، انیمیشن و الگوسازی از جمله روش های نوین و به کار رفته در موسسه حرف آخر و نحوه تدریس استاد منتظری می باشد. در شهر تبریز مشاوران تحصیلی حرفه ای عمل نمی کنند و کنکوری ها ترجیح می دهند از مشاوران کشوری بهتری به صورت تلفنی کمک بگیرند.

مشاور کنکور نجف آباد

اهمیت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان 📖 آزمون ها معمولا شامل تست هایی با سطح متوسط هستند که از نرم افزار های آزمون ساز انتخاب شده اند و از این رو ممکن است برای برخی دانش آموزان تکراری باشد. نتایج تکالیف و آزمون ها مورد بررسی مدرس قرار می گیرد و پیگیری های لازم برای هر گروه از دانش آموزان صورت می گیرد. کلاس ها به طور معمول جدی هستند و بررسی بحث های غیر درسی در حد متوسط انجام می شود. در هر پایه کلاس های مربوط به آن پایه برای دانش آموزان با سطح متوسط و ضعیف تر مناسب می باشد. و طبق بازخورد های مشاهده شده این استاد در بین دانش آموزان از محبوبیت بالایی برخوردار هستن و تسلط ایشان بر مطالب زبانزد است؛و نیز گفته های ایشان در حین تدریس ناظر به مطالب غیر درسی کاربردی در زندگی نیز میباشد که این خود یک ویژگی بسیار ارزشمند در تدریس و کلاس درس ایشان است. برای مثال یکی از بهترین راه ها برای پایبندی به برنامه این است 45 دقیقه درس بخوانید و 15 دقیقه استراحت کنید زیرا استراحت کم باعث می شود شما خواب آلود و بی انگیزه شوید و مباحث را به خوبی یاد نگیرید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.