مشاوره کنکور تجربی 1401 ✅ برنامه ریزی خصوصی

سلام وقت بخیر من مدرک کاردانی رشته حسابداری دارم و دبیرستان فنی خوندم و دوساله برا کارشناسی ادامه ندادم میخوام بدونم میشه کنکور تجربی شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی بگیرم و اینکه اگه بشه شرکت کنم بهتر کنکور ۹۷ شرکت کنم یا ۹۸؟ مشاورانی مانند آقای دکتر جعفرقلی و یا همتیار و یا پوردستمالچی افراد مناسبی هستند به شرط آن که روی انتخاب رشته کردن برای شما وقت بگذارند و دیگران به جای آن ها بیشتر کار را انجام ندهند. آقای اعرابی . آقای چلاجور . ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از طریق این سامانه انجام نمی گیرد. داوطلبان عزیز می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از سامانه مربوطه دریافت نموده و لیست رشته های کنکور سراسری را جهت انتخاب رشته مشاهده کنند. توجه: این آمار و ارقام شاهد و گویا همه چیز است که برای قبولی در داروسازی سراسری به میانگین درصد بالا 50 نیاز دارید. متقاضیان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند ابتدا باید در آزمون سراسری این دانشگاه شرکت کنند. ممنونم که تا انتهای این مقاله کنار ما بودید در این مقاله به بررسی بهترین آزمون آزمایشی برای کنکوری ها و ضرورت آزمون آزمایشی برای کنکوری ها پرداختیم.

مشاور کنکور یعقوبی

برای دانلود پاسخنامه گروه آزمایشی مورد نظر خود، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. کنکور ریاضی دارای سه زیر گروه مختلف است که در هر یک رشته های دانشگاهی متناسب با دروس با اهمیت آن رشته ها وجود دارد. با دانلود این ویسها به راحتی از تجربیات رتبه برترها استفاده کنید و پیشرفت خیلی خوبی رو در روند مطالعاتی خودتون تجربه کنید. این بار در سایت مشاوره کنکور محصل ایرانی سوالات کنکور برای همه رشته ها رو از سال ۸۵ تا ۱۴۰۰ همراه پاسخنامه تشریحی براتون آماده کردیم تا به راحتی دانلود کنید. شاید تا این هفته برنامه خواب و استراحتتان را نسبت به برنامه ریزی درس خواندنتان تنظیم کرده باشد. قطعا کسی که می خواهد رشته مدیریت بخواند و دانشگاه دولتی هم مد نظرش نیست، لازم نیست روزانه ۱۲ ساعت درس بخواند و به رتبه های زیر ۱۰۰۰ یا شاید هم ۵۰۰ فکر کند اما برای کسی که تنها هدفش پزشکی دانشگاه تهران است، شاید روزی ۱۲ ساعت مطالعه هم کافی نباشد. این جمله را به خاطر بسپارید که یادگیری هیچ درسی سخت نیست، تنها باید راه و روش درست آن را بیابید. مشاور کنکور به شما کمک میکند تا مسیر درست را به بهترین شکل ممکن طی کنید و هدف شما را در راس این مسیر قرار می دهد.

متقاضیان محترم ثبت نام موظفند تا قبل از پایان مهلت پذیرش نسبت به تکمیل مراحل و روند ثبت نام خود اقدام کنند آخرین مهلت احتمالی برای نیم سال دوم بهمن تا پایان دی ماه خواهد بود. شما هر زمن اراده کنید می توانید از داشنگاه انصراف بدید و به خدمت اعزام شوید. برنامه خود را حتماً مکتوب کنید و هر روز آن را مرور کنید. توصیه ما این است که دوستان تغییر رشتهای حتماً کتابی برای این درس مطالعه کنند (حتی داوطلبان گرایش بالینی، هرچند سرسری) تا با مباحث روانشناسی به طور کلی آشنا شوند.کتاب هیلگارد در حال حاضر جامعترین کتاب برای توضیح تمام رئوس مهم در رشته روانشناسی است، اما خب کتاب دکتر سیدمحمدی همان مطالب را کمی مختصرتر و البته به شیوایی توضیح داده ند که انتخاب یکی از این دو کتاب به شرایط بستگی دارد. اگه الان دباره استارت بزنم با توجه به اینکه دوماه بیشتر نمونده باهمین برنامه برم جلو میتونم به جمع بندی هم برسم ؟

شاید الان اگه به گذشته برگردم برای فلسفه معلم خصوصی بگیرم شایدم نه! مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در تبریز باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. هر چند که ممکن است به دلیل بررسی سوالات تست مختلف، با نمونه سوالات شبیه به این آزمونها یا حتی عین سوالات مواجه شوید. برنامه و چارت درسی هر یک از رشته ها در سامانه همان دانشگاه و یا در گروه های علمی شما قابل مشاهده می باشد. ابتدا هر یک از دروسی که استعداد دارید را انتخاب نموده و آن ها را به دقا مطالعه نمایید و تست های مربوطه را با مهارت بزنید. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت مشاهده بهترین منابع کنکور هر کدام از گروه های آزمایشی، بر روی لینک مربوطه در داخل جدول ذیل کلیک نمایید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.