مشاور کنکور – دورخیز

مشاوره کنکور 1401 - با طرح رتبه شو IDNovin تضمینی 2رقمی شو در پاسخ باید بگوییم خیر! آیا خدمات مشاوره ای برای کنکور ارشد هم وجود دارند یا خیر؟ آیا می دانستید که در طی خواب یادگیری های شما تثبیت می شود؟ آیا استرس گرفتن فایده ای برای ما دارد؟ در حال حاضر، دکتر رونقی با راه اندازی و مدیریت مجموعه ای که در زمینه مشاوره کنکور (this hyperlink) در حال فعالیت است، توانسته در طی ۸ سال گذشته صدها رتبه دو رقمی و سه رقمی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزیوتراپی، رادیولوژی، بینایی سنجی، روانشناسی، حقوق و انواع رشتههایی مهندسی داشته باشد. برای مثال شما می توانید دو یا سه درس را در طی مدت زمان معینی مطالعه کنید. کنکور هنر یه جوری گستردهس که هر چیزی تو هر حوزهای بدونین به دردتون می خوره. ما مرکز مشاوره آویژه تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین نمونه برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ را به در اختیار شما قرار دهیم و در مسیر رسیدن به موفقیت شما را همراهی کنیم. به همین دلیل این مشاور می توانید بهترین راهکارهای مطالعه و برنامه ریزی را در زمینه کنکور به شما ارائه دهد. هنگامی که مشاور برای دانش آموز میخواهد برنامه ریزی انجام دهد باید تنوع دروس را در آن رعایت کند. یعنی اگر شما دانش آموز مشاور ما شوید در این صفحه اطلاعات شما بعنوان دانش آموز حرف آخر ثبت می شود.

مشاوره کنکور از طریق تلفن همراه

مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دورههای روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشتههای تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ بهمن) موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانستند نسبت به ثبتنام در آزمون مذکور اقدام نمایند، مهلت مجدد برای ثبتنام از فردا یکشنبه مورخ اول تا روز چهارشنبه مورخ چهارم اسفند ماه جاری در نظر گرفته شده که متقاضیان میتوانند منحصراً از طریق درگاه اطلاعرسانی این سازمان در این خصوص اقدام نمایند. علاوه بر این هر چند ساعت یک بار نیز باید یک استراحت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه را برای خودتان در نظر بگیرید. اما اینطور نیست و در این رشته نیز شما باید با منابع، نحوه مطالعه درس و آمادگی برای آزمون اطلاعات خوبی را کسب نمایید. حال که با ویژگی های یک برنامه اصولی و درست آشنا شدید، و نیز به اهمیت برنامه ریزی در تضمین موفقیت شما در سرنوشت ساز ترین آزمون عمرتان پی بردید، به شما توصیه می کنیم که حتما از یک برنامه جامع و کامل و دارای ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم، استفاده کنید و در دام افراد بی تجربه گرفتار نشوید.

همانطور که گفتیم تنوع در درس های مطالعاتی باعث افزایش بازده مطالعاتی شما می شود؛ اما این نکته را فراموش نکنید که درس هایی که می خوانید علاوه بر داشتن تنوع، باید تناسب نیز داشته باشند. پیش از هر چیزی باید ضرایب هر درس را بررسی کنیم و ببینیم برای رشته انتخابی شما، چه درس هایی از اهمیت بالاتر و ضرایب بیشتری برخوردار هستند. این روش باعث می شود تا تنوع درس هایی که می خوانید بیشتر شود و در نهایت از خستگی ذهنی شما جلوگیری می کند و در نتیجه اشتیاق و بازده مطالعه را افزایش دهید. مرکز مشاوره آویژه با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین مشاوران پایتخت شما را در داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی تا روز کنکور همراهی می کند. بهترین کار انتخاب یک درس عمومی و اختصاصی کنار یکدیگر است. برای اینکه با بهترین منابع هندسه پایه، هندسه دوازدهم و ریاضیات گسسته آشنا بشید مقاله یهترین منابع هندسه و گسسته کنکور رو بخونید. خلاصه عروسی کردن. من یک روز دلم طاقت نیاورد رفتم به اون هم اتاقی های دوستش گفتم شماها ظاهرتون مومن و خوبه، یک پسر رو بدبخت کردید و کمک کردید یک دختر با دروغ خودش رو به اون پسر مظلوم تحمیل کنه.

یادمه اواخر تیرماه بود که تصمیم گرفتم واسه کنکور جدی شروع کنم و به اون رشته و دانشگاه که دوسش دارم برسم، خیلی مصمم بودم و میدونستم مسیر راحتی پیش روم نیست ولی یه مشکلی که داشتم این بود که واقعا نمیدونستم از کجا و چطوری شروع کنم. مثلا برای تعمیر ماشین، بیشتر آدمها سریع دست به آچار میشن و تصمیم میگیرند خودشون مشکل رو حل کنند و هزینه تعمیر ماشین رو به اصطلاح صرفه جویی کنند. کتاب هندسه ی تحلیلی انتشارات خیلی سبز از سایر گزینه ها برای این درس بهتر است گرچه اگر علاقه ای به تست های سنگین تر داشتید مانند هندسه ی پایه برای حل تست بیشتر به سراغ هندسه ی تحلیلی انتشارات نشر الگو بروید. بیشتر شرکت کنندههای کنکور سیاهی لشکر هستن ولی عده ای انگشت شماری از کنکوریها هم وجود دارن که تشنه موفقیت هستن دقیقا مثل خودت، باید بدونی تو با دیگران فرق داری. پرداختن به هر یک از موارد فوق نیاز به مجال بیشتری دارد و انشاءالله در پستهای بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اگر در برخی مباحث فیزیک مشکل دارید و نیاز به توضیحات بیشتری حس می کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.