مشغول ویلا؟ 10 دلیل چرا زمان آن است توقف!

ترجیح میدهند. به ویژه اگر سفر آنها به صورت گروهی باشد و چند خانواده قصد داشته باشند که با هم در یک ویلا باشند. این دو منطقه حدود ۶۱ کیلومتر از هم فاصله داشته و برای رسیدن به ییلاق اولسبلنگاه از فومن، ۳۷ دقیقه در راه خواهید بود. در یک کیلومتری ماسال منظرهای را شاهد خواهید بود که تمام زیباییهای شهر را در یک نگاه به تصویر میکشد. هدف از طرح این سوالات فقط پاسخگویی روشن به پرسشهاست تا بیشتر با خود صادق باشید.

اگر فقط نیتتان تفریح کردن باشد، ممکن است همین ابتدای کار بیخیال سفر شوید. اگر این زندگی را در قالب مکان خاص در نظر بگیریم، شاید برای یک نفر زندگی در میان برجهای بلند ایده آل باشد؛ برای کسی دیگر شاید در کلبه ای کوچک معنا یابد؛ کسی ممکن است سفر به دور دنیا و زندگی در میان مردم مختلف را در سر بپروراند و شاید هم کسی بنا دارد تا همه این مکانها را در دوره های مختلف زمانی تجربه کند. ساخت ویلا استخردار(Build villas with swimming pools) امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است زیرا با ساخت استخر در ویلا می توانند در روزهای گرم سال از استخر به عنوان فضایی برای تفریح و شنا استفاده کنند.ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات لازم در ساخت ویلا استخردار و هزینه های جانبی آن بپردازیم با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما همراه اجاره کلبه چوبی اولسبلنگاه (try these guys out) باشید.

اگر میخواهید کمپ بزنید، حتما با خودتان وسایل لازم را ببرید. در این روستا میتوانید کلبههای چوبی اجاره کرده و از طبیعت زیبای شاندرمن لذت ببرید. بازار رامسر، خیابانها و رستورانهای سنتی میتواند لذت بخش و دلنشین باشد. این بام سبز در جاده بام سبز قرار دارد و در مسیر رسیدن به آن کافهها و رستورانهای زیادی را میتوانید ببینید. از این رو ویلایی که مجهز به وسایل پختوپز، باربکیو و… علاوه بر سادگی، زیبایی خاصی در این سبک به چشم می خورد.استفاده از اشیا با اشکال هندسی خاص و گیاهان متناسب با شرایط جغرافیایی منطقه، موقعیت بهینه پیاده رو و آلاچیق همگی جزییات مطلوب برای طراحی یک ویلای مدرن هستند. از اینجا باید ۸۰ کیلومتر دیگر بروید تا به ییلاق ماسال برسید. برای دسترسی به این ییلاق باید چندین ساعت رانندگی و پیادهروی کنید اما وقتی به این منطقه برسید میبینید که وقعا ارزش طی کردن مسیر را داشته است.

اگر میخواهید از روستای اولسبلنگاه به قلعه رودخان بروید باید بدانید که این دو منطقه از یکدیگر حدود ۷۱ کیلومتر فاصله دارند و ۴۳ دقیقه در راه خواهید بود. ارتفاعات آلاله بهشت کوچکی در میان ابرها است که از دیدن مناظر زیبا، بینظیر و بکر آن احساس آرامش خواهید کرد. طبیعت بکر، مناظر بینظیر و چشمانداز منحصربهفرد فیلبند، همه چیز را برای سفر به این منطقه تماشایی فراهم کرده است. به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از روزیاتو، اولسبلنگاه یا اولسبلانگاه بهشتی ییلاقی در جنوب ماسال است که تجربهای بینظیر را از تلفیق آسمان و زمین برایتان رقم خواهد زد. این چیزیست که همه ی ما به آن نیاز داریم، به طبیعت و آرامش آن و این مهم دست نیافتنی نیست. در سفرتان به روستای اولسبلنگاه میتوانید از محصولات طبیعی و تازه این روستا استفاده کرده و حتی آنها را بهعنوان سوغات ببرید.

بهترین مسیر دسترسی به روستای اولسبلنگاه و جاهای دیدنی اطراف آن از جاده جنوبی خروجی ماسال میگذرد. در صورتی که درباره خرید ویلا اطلاعاتی کافی داشته باشید، میتوانید بهترین ملک ویلایی را در زمانی کوتاه در مناطق و شهرکهای ویلایی اطراف شهر خود خریداری کنید. طبق اصول این سبک باید تزیینات زیاد در تمامی بخش ها مشهود باشند که از دکوراسیون داخلی گرفته تا نما را شامل می شود. با این حال این مدل در دسته طراحی ویلاهای خاص قرار می گیرند چرا که طراحی، ساخت و نوع معماری داخلی و خارجی آن کاملا به شرایط اقلیمی وابسته است و مشتریان باید به آن دقت ویژه داشته باشند. برای رسیدن به ییلاق آلاله پشته ماسال، باید از ییلاق اولسبلنگاه عبور کنید. ماسوله تا اولسبلنگاه ماسال حدود ۷۶ کیلومتر فاصله دارد، بنابراین اگر میخواهید از ماسوله به این ییلاق زیبا بروید حدود ۴۶ دقیقه در راه خواهید بود.

ایران از جمله کشورهای جهان است که میتوان در اقصی نقاط آن به گردش و تفریح پرداخت و در تمام بخشهای شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی آن با جاذبههای گردشگری فراوان و مردمانی با آداب و رسوم و همچنین گویشهای مختلف زبانی همراه شد. این غار که از جاذبههای طبیعی ماسال است در منطقهای به همین نام و در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی شاندرمن قرار گرفته است. خشکه دریا یکی از ییلاقهای غربی ماسال است که در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا و در بین کوههای دشته قرار گرفته است. ییلاق واشیار یکی از ییلاقهای منطقه ماسال است که در میان کوههای سرسبز ماسال قرار گرفته است. ییلاق اسپی دشت از جمله ییلاقهای باورنکردنی ماسال است که به دلیل وجود اسبهای زیادی که در این منطقه وجود دارند، در بین گردشگران شهرت دارد. بعد از اینکه حدود ۳۰۰ کیلومتر رفتید تازه به شهر رشت میرسید.

شهر رشت تا ییلاق اولسبلنگاه حدود ۸۰ کیلومتر فاصله داشته و برای رسیدن به این منطقه زیبا حدود ۴۸ دقیقه در راه خواهید بود. اقامتگاه هایی که در مواردی بسیار خاص هستند و اقامت در آنها به سفر شما هیجان بیشتری می دهد. شهر رامسر در هر فصل زیبایی خاص خود را دارد از این رو در همه روزهای سال پذیرای گردشگران است. این جزیره در بخش شمالی خلیج فارس پر از جاذبههای گردشگری و تفریحی، رستورانهایی با شوهای کمدی و البته ویلاهای ساحلی خاص است.

گردشگران و مسافرانِ نواحی شمالی ایران بد نیست بدانند که امروزه روشهای مدرن و جدیدی در خصوص یافتن و اجاره کردن ویلا و اقامتگاههای مختلف در سراسر کشورمان ایجاد شده است. اینجا سوئیس ایران است ، پاتوق طبیعت گردهای سلفی باز! اینجا درمانگاه یا داروخانه ندارد بنابراین اگر احساس میکنید که به داروی خاصی نیاز دارید حتما از داخل شهر آن را خریداری کنید. در این ییلاق داروخانه یا درمانگاه وجود ندارد پس در صورتی که داروی خاصی مصرف میکنید حتما آن را در داخل شهر خریداری کنید. افزایش سطح نورگیر باعث میشود فوران نور آفتاب را به داخل ویلا بیاوریم.

به شما پاسخ خواهیم داد که شیوه ساخت و طراحی ویلا به عواملی مثل سلیقه، اقلیم و شرایط محیطی، میزان منابع در دسترس، داخل شهر یا بیرون شهر بودن، دوری و نزدیکی به دریا و سایر موارد بستگی دارد. جاده ماسال به گیلوان یکی دیگر از بخشهایی است که در سفر به روستای اولسبلنگاه باید آن را ببینید. در این شرایط میتوانید در یکی از هتلهایی که در بخش بعدی معرفی میکنم اقامت داشته باشید. ­غیر از خانهها م کلبههای چوبی در نزدیکی ییلاقهای ماسال، هتل و مسافرخانههای زیادی وجود دارد که در این بخش آنها را معرفی میکنم. ییلاقی مثل اولسبلنگاه ماسال که مجموعهای از زیباییهای طبیعی یعنی جنگل، دره، خانهها و کلبههای چوبی، اقیانوس ابر، مه و اسبهای وحشی را در دل خود جای داده است. روستای طالب دره، روستایی بکر و زیبا در نزدیکی شاندرمن است.

از زیباترین ییلاقهای ماسال که همه زیباییها از جمله دره، جنگل، اقیانوس ابر و مه را با هم دارد، ییلاق تلارگاه نزدیک اولسلبنگاه است. گیلوانه نزدیک اولسبلنگاه یکی از روستاهای توابع بخش شاهرود شهرستان خلخال است که مردم روستای آن به زبان تاتی صحبت میکنند. یکی از جذابیتهای این اقامتگاه، شالیزار و مزرعه اسب اطراف آن است. یکی از امکانات جالب این اقامتگاه، بخاری هیزمی است. سبک سنتی یا ایرانی به استفاده از نقوش و تزیینات و ریزه کاری های معماری، قرینگی در کلیه المان های نما از جمله ستون ها و شمای کلی و برجسته کاری ها، حفظ شیوه ارتباط سبک های قبلی، فاکتورهای طبیعی مثل نورگیری عالی و حفظ حریم خصوصی در نوع طراحی، پیوند بنای ساختمانی با ویژگی های فرهنگی و تمدن هر منطقه و نزدیکی زیاد با سبک و شکل طبقه اجتماعی افراد یکی از شگفت انگیزترین سبک های معماری جهت طراحی و بازسازی ویلاها به شمار می رود.

اگر شما هم علاقمند به داشتن یک خانه ییلاقی مناسب در این منطقه هستید، نکات کلیدی در قالب خرید و فروش ویلا در ادامه مطالب آورده شده است که راهنمای بسیار عالی برای شما خواهد بود. دسترسی آسان به طبیعت منطقه شاندرمن و چشمانداز زیبای این هتل از جمله جذابیتهای آن است. این هتل در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و امکانات کاملی دارد. همانطور که در موارد قبلی اشاره کردیم سایت جاباما با گردآوری بهترین هتل ها و ویلاها برای شما زمینه ای فراهم کرده تا بتوانید با مقایسه ویلاها و هتل های رامسر بهترین قیمت و امکانات را انتخاب کنید. این خانه بومگردی اتاق خواب ندارد اما امکانات دیگر آن کامل است. اقامتگاه بومگردی پارادایس در دو طبقه ساخته شده و ۳ اتاق دارد.

این هتل دو طبقه بوده و یک طبقه آن به اقامتگاه و طبقه دیگر به رستوران اختصاص پیدا کرده است. اما اگر بخواهیم به طور کلی به اصول طراحی ویلا اشاره کنیم باید بگوییم مهمترین اصل در طراحی ویلای مدرن، آشنایی با خواسته ها و نیاز های افرادی است که میخواهند در آن ویلا زندگی کنند. توجه کنید که برای ورود به این منطقه باید به ازای هر اتومبیل مبلغی را پرداخت کنید. بعضی از این ویلاها، به صورت دوبلکس هستند که مسافران زیادی جذب آنها میشوند. این ویلا زیبا با فاصله 28 کیلومتری از شهر ماسال در زمینی وسیع با زیر بنای 70 مترمربع بصورت 1 سوئیت اقامتی دوبلکس بنا شده که با دارا بودن پذیرایی، آشپزخانه مجهز، 1 اتاق خواب، تراس، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 15 نفر را دارد.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ