مصاحبه با درسا پورحسین مشاوره کنکور گاماس۲۰

هزینه مدرسه بسیار زیاد است و مدیر مدرسه ابتداییترین مخارج مدرسه را نمیتواند تأمین کند درنتیجه به این کار دست میزند. او البته به مشکلات مدیران مدارس اشاره میکند و میگوید: یک مدیر وقتی به این نتیجه می رسد که نمیتواند ابتداییترین مخارج مدرسه را تأمین کند وقتی سرانه مدرسه پرداخت نمیشود یا بسیار ناچیز پرداخت میشود مجبور میشود که با آموزشگاه قرارداد ببندد. البته که انتخاب اشتباه در رشته کنکور، میتواند جبران پذیر باشد اما در این حین، زمان گرانقدر شما تلف خواهد شد و سالها در یک رشته اشتباه تحصیل خواهید کرد تا به صورت تجربی به این درک برسید که باید از ابتدا در مرحلهی انتخاب رشته کنکور، زمان بیشتری صرف میکردید و از فرد مناسبی بهره میبردید. برخی از مشاوران کنکور پس از جلسه مشاوره تحصیلی که به صورت حضوری یا تلفنی برگزار میشه، تبدیل به ستاره سهیل میشن و تا جلسه بعدی مشاوره در دسترس نخواهند بود. با مشاوره تلفنی چه خدماتی به داوطلبان ارائه می شود؟ با اضطراب امتحان و کنکور چه کنیم؟ اگر به کلاس کنکور می روید ، جزوه ی مناسبی دارید یا دی وی دی های آموزشی تهیه کرده اید می توانید در مرحله ی اول از کتاب ریاضیات تجربی آبی قلم چی استفاده کنید.

در آزمون اول که مربوط به شخصیت شناسی میباشد که این آزمون به روی تفکرات، عقاید، ویژگیهای روانشناختی، رفتارها، سبک زندگی و .. تمرکز دارد و نتیجهی آن مشخص خواهد کرد که به اصطلاح تیپ شخصیت شما چیست و روحیات شما با چه کارها و مشاغلی سازگار است و توانایی کار و تحصیل در چه رشتههایی را دارید. روند کلی مشاوره در مرکز آرامش زندگی به این صورت است که شما پس از دریافت نتیجه کنکور به این مرکز مراجعه میکنید. مشاوره انتخاب رشته کنکور در رشت در مرکز مشاوره آرامش زندگی به صورت حرفهای و با حضور یک روانشناس خبره و تحت نظر دکتر مهرداد نامدار انجام میشود که در ادامه به آن میپردازیم؛ اما بیایید در ابتدا کمی درباره انتخاب رشته صحبت کنیم. تمامی این صحبتها با مشاور معمولا در یک جلسه صورت میگیرد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از دریافت جواب کنکور، با یک مشاور خوب ارتباط بگیرید و در جلسه حاضر شوید. معمولا در این مراکز شخصی با دانش و تسلط کافی به رشتههای موجود، تراز و رتبهی دانشآموز را بررسی میکند و با توجه به اهداف او به ارزیابی وضعیت میپردازد و به شما گفته میشود که با توجه به رتبهی شما در چه دانشگاههایی احتمال قبولی دارید.

مشاور کنکور بندرعباس

کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در زاهدان ارائه خدمات خواهند نمود. برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین میتونید از طریق سایت روی لینک مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید تا مشاوران مجرب آنلاین آکادمی بهترین راه استفاده از خدمات این موسسه رو باتوجه به نیازهای شما براتون توضیح بدن و برنامهریزی کنن. برای مثال اگر شما رشتههای موردنظری در سر دارید، با به اشتراک گذاری آنها با مشاور خود میتوانید تصمیمات مفیدی در این باره بگیرید و در دانشگاههای درستی سرمایه گذاری کنید. مشاوره در انتخاب رشته نیز بسیار حائز اهمیت میباشد و شما را از چندراهیهایی که در این مسیر وجود دارد، آگاه میکند و با شفاف سازی از پیچ و خمهای موجود در مسیرها، تصمیم گیری در انتخاب رشته کنکور را برای شما آسان میسازد. و برای کنکور زبان چه درس هایی را بخوانیم نیز خواهیم پرداخت. چند ماه اولش که باز به بطالت و افکار پوچم ادامه دادم.هی تصمیم هایی میگرفتم که مطمئن نبود و به خاطر راحت طلبی مشاور کنکور فردیس – به این لینک وبسایت مراجعه کنید – ام بود. اگر ضعف هایی دارید جای نگرانی نیست؛ چرا که هنوز فرصت برای رسیدن به بالاترین حدتان وجود دارد، اگر هم که نتایج خوبی میگیرد سعی کنید داشتههایان را حفظ کنید.

مشاور کنکور حسن گلی

با اینکه برخی از کارشناسان آموزشی خبر از رابطه پنهان برخی از مدیران مدارس با آموزشگاههای کنکور میدهند و برخی دیگر میگویند که برخی از معلمان با انتشاراتیهای خاص قرارداد میبندند و کتابهای کمک درسی را سر کلاس برای دانشآموزان تبلیغ میکنند اما زهرا مظفر، مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش این موضوع را رد میکند و میگوید: این موضوع تخلف است و هیچ مدیری حق ندارد با مؤسسه کنکور یا انتشاراتی خاص قرارداد ببندد و در مصوبات شورای عالی آمده است که نباید این حضور و ورود مؤسسات به مدارس اتفاق بیفتد. او تأکید میکند: مدارس غیر دولتی بهعنوان فوق برنامه میتوانند کلاس کنکور برگزار کنند اما وزارتخانه هیچگاه بخشنامهای به این مدارس نداده است که با کدام مؤسسه کنکور قرارداد ببندند. در جامعه فعلی ما، کسب درآمد از راه علم و آموزش امری نهادینه است و در تجارت سقفی برای درآمد سالم وجود ندارد، مشکل تجارت ناسالم در عرصه آموزش دولتی و غیردولتی است که برای کنترل بخش غیردولتی آن هیچ نهاد ناظری وجود ندارد و مسئولیت نمیپذیرد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها