معرفی استودیو نمایشگر اپل: امکانات + قیمت | دیجیاتو

[ad_1]

اپل امروز در Peek Performance «مک استودیویک صفحه نمایش جدید به نام »«استودیو تصویر»همچنین دارای 1 میلیارد رنگ، شش بلندگو، وب کم و البته قابلیت تصویربرداری است. تراشه A13 فواید

ویژگی های مانیتور Apple Display Studio

شخصی از اپل برای این مانیتور پنل 27 اینچی با وضوح 5K همچنین از بافت نانو استفاده می کند که بازتاب نور را با هزینه اضافی 300 دلار به حداقل می رساند. این پنل نیز برابر با حداکثر روشنایی است 600 نیت و از طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند. این مانیتور با عملکرد لحن واقعی کار می کند و می تواند چندین نمایش دهد یک میلیارد رنگ کارگردان است.

ویژگی های مانیتور Apple Display Studio

در این مانیتور همچنین با یک وب کم با سنتر استیج و همچنین تراشه A13 روبرو هستیم که می تواند قابلیت های مختلفی را در خود جای دهد و سیستم اسپیکر را تغذیه کند. اپل سه پورت USB-C و یک پورت برای این محصول در نظر گرفته است رعد و برق استفاده شده شارژ 96 وات پشتیبانی می کند.

در این مانیتور با یک سیستم صوتی با شش بلندگو، دو توییتر، 4 ووفر مواجه می شوید و از دستور معروف Hey Siri نیز پشتیبانی می کند. سه میکروفون با کیفیت نیز در این محصول داریم. صفحه نمایش مانیتور استودیویی بدنه آلومینیوم دارای حاشیه های باریک و همچنین دارای پایه قابل تغییر تا 30 درجه.

ویژگی های مانیتور Apple Display Studio

این مانیتور جدید اپل بر خلاف مانیتور فوق العاده گران قیمت است نمایشگر حرفه ای XDRپشتیبانی از وب کم برای تماس تصویری 12 مگاپیکسل و ویژگی Center Stage را برای اولین بار به پلتفرم مک می آورد. این مانیتور با اکثر مک ها از iMac Pro 2017 تا Mac Studio 2022 سازگار است. البته با آیپد پرو قابل انجام است و آخرین نسل آیپد ایر نیز استفاده می شود.

نمایش قیمت و تاریخ انتشار استودیو

نمایش قیمت و تاریخ انتشار استودیو

این مانیتور جدید اپل بسیار ارزانتر و گرانتر از نمایشگر Pro XDR است 1599 دلار برای فروش. البته همانطور که گفتیم برای شیشه های با بافت نانو باید 300 دلار اضافی بپردازید. در حالی که ما با قیمت گزاف یک مانیتور روبرو هستیم، صفحه نمایش Pro XDR با قیمت پایه عرضه می شود. 5000 دلار فروخته خواهد شد و البته محصول جدید اپل از تراشه A13 نیز بهره خواهد برد.

پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و از 18 مارس (27 اسفند) در اختیار خریداران قرار می گیرد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما