منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی و عمومی 1401

مشاور رتبه برتر شما در همان جلسه اول مشاوره کنکور – ببین چی پیدا کردم digiclassor.ir – رایگان شناخت لازم را از شما به دست می آورد. با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن جوامع، استرس جز جداناپذیر زندگی شده و اگر راه مبارزه با این حالت روحی را ندانیم به عواقب جبرانناپذیر آن دچار می شویم. آقای یوسف شکیبا یکی از بهترین مشاورین حرف آخر و همچنین سرگروه مشاورین این مجموعه می باشد. خوردن روزانه یک مشت پسته، گردو یا بادام، کلسترول و احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و بدن را در برابر استرس محافظت می کند البته به دلیل اینکه این دانه ها بسیار پرکالری هستند رعایت در خوردن آنها توصیه می شود. یادمون باشه برای موفقیت در کنکور جدای از اینکه باید به وسیله کیفیت و کمیت در مطالعه به سطح علمی خوبی رسیده باشی باید بلد باشید چطور روحیه خودتون رو هم در طول مسیر حفظ کنید و مدیریت خودتون رو بلد باشید تا بتونید نتیجه خوبی رو به دست بیارید. مشاورای ما برنامه درسی روزانه شما رو تنظیم میکنن و تا روز کنکور همراهتونن! کلی نکات درسی و مشاوره ای را می توانید در پیج اینستاگرام دورخیز پیدا کنید. شرایط درسی دانش آموز را پیگیری کند. امروزه بازار کنکور داغ و داغ تر می شود و مشاور کنکور هایی که با تبلیغات و هنر برندینگ و مارکتینگ وارد این زمینه میشوند خود را به خوبی به عنوان مشاور کنکور خوب به دانش آموزان نشان می دهند، این موضوع باعث می شود تا افرادی که شاید شایستگی لازم برای مشاور بودن را ندارند بسیار معروف شوند.

برای اینکه بدانید بیشترین وقت خود را روی مطالعه کدام بخش ها اختصاص دهید لازم است تا روی بودجه بندی سوالات زیست شناسی به دقت کار کنید که در ادامه ی این مقاله بررسی شده است. ورزش (حدود 20دقیقه در روز) سبب تولید «آندروفین» شده و باعث نشاط و کاهش استرس میشود بنابراین بهطور حتم در برنامهی روزانهی خود، مدتزمانی را به ورزشکردن اختصاص دهید. برای کاهش استرس نکته بسیار مهم دیگر، مصرف ویتامین های خانواده گروه B است که تاحد زیادی درغلات دیده می شوند، بنابراین باید بیشتر از نانهای سبوس دار استفاده شود. استرس و اضطراب که این روزها بیشتر در جوانان دیده می شود زندگی را به کام آنها و خانوادههایشان تا حدی تلخ کرده و نزدیک شدن به کنکور هم به این موضوع دامن زده است.مطمئنا برای یک جوان کنکور سراسری یکی از حساس ترین و پراسترسترین امتحانها است که تمام زندگی نه تنها او بلکه خانوادهاش را تحتالشعاع قرار می دهد. داوطلبان برای موفقیت و قبول شدن در رشته مورد نظر خود باید اطلاع کاملی از ضرایب دروس و اهمیت آن در پذیرش رشته مورد علاقه خود داشته باشند تا بر اساس آن به مطالعه بپردازند.

مشاور کنکور گاماس

با توجه به اینکه بیشترین میزان آمادگی ذهنی، پس از 7ساعت خواب است؛ تلاش کنید در این مدت، زمان خواب خود را تنظیم کنید تا قبل از ساعت بیدار شدن برای کنکور، دستکم 7ساعت خوابیده باشید. گنجاندن مواد پروتئینی کافی در برنامه غذایی این دسته از افراد و منابع امگا 3 موجود در ماهیها بخصوص ماهیهای چرب اضطراب، تنش و افسردگی را کاهش می دهد لذا به کنکوری ها توصیه می شود هفتهای دو تا سه وعده ماهی مصرف کنند. با بررسی سؤالهای سالهای قبل، میتوانید به این نکته دست یابید که برای قبولی در دانشگاه، نیازی نیست تمامی مطلبها را بدانیم؛ فقط کافی است به اطلاعات و فرمولهای کلی مبحثها، مسلط باشیم. خواندن مطالب جدید در این روزها، بهجز افزایش استرس، نگرانی و فراموشی مطالب قبلی، هیچ مزیت دیگری ندارد؛ اگر مبحثی را از ابتدای سال نیاموختهاید، دیگر فرصت یادگیری آن مطلب نیست. کار یک مشاور خوب اینجا هم به وضوح به چشم میاد، یک مشاور خوب دقیقا میدونه که باید چه زمانی به تو روحیه حرکت مجدد بده، یک مشاور خوب قبل از اینکه این اتفاقات برای تو پیش بیاد، از عادی بودن و امکان وقوع اون با تو صحبت میکنه و بهت میگه که این فقط برای تو نیست و اگر بلد باشی چطور خودت رو جمع و جور کنی میتونی از این فرصت به نفع خودت استفاده کنی.

اگر برخی از مباحث را فرصت نکرده اید یاد بگیرید، بهتر است که دور آن را خط بکشید. دوران نوجوانی از حدود 11 یا 12 سالگی شروع می شود و در آن فرد کم کم از کودکی خارج و به دنیای بزرگسالی وارد می شود دوران نوجوانی مانند دوره های دیگر زندگی بحران های خاص خودش را دارد و آن بحران، بحران هویت است. سروتونین یک ماده شیمیایی آرامش بخش و در مقابل کورتیزول و آدرنالین دو هورمون استرس هستند که کاهش آنها و افزایش سروتونین بسیار در کاهش این بحران روحی که به مرور به بدن آسیب می رساند کمک می کند. حتی افرادی که عادت به صبحانه ندارند در روز کنکور باید این وعده را به طور کامل جدی بگیرند. یکی از تصورهای غلط داوطلبان کنکور که باعث ایجاد نگرانی زیادی هم میشود، این است که فکر میکنند اگر مطلبی را نخواندهاند یا خوب نخواندهاند، نمیتوانند نتیجهی خوبی بگیرند. مدیریت انرژی بهطور قطع تأثیر بسیار زیادی در نتیجهی کنکور خواهد داشت. تثبیت آموختههای قبلی به طور قطع، تأثیر بیشتری در نتیجهی شما دارد. برخی از لبنیات و مشتقات آن مانند شیر گاو و بستنی در افراد به دلیل افزودنی های موجود حساسیت ایجاد می کند مثلا لاکتوز موجود در شیر باعث اضطراب می شود یا مصرف بیش از حد نوشابههای گاز دار، در ایجاد استرس و اضطراب افراد موثر است.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما