مهندس سهيل ذوالفقاريه

برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین میتونید از طریق سایت روی لینک مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید تا مشاوران مجرب آنلاین آکادمی بهترین راه استفاده از خدمات این موسسه رو باتوجه به نیازهای شما براتون توضیح بدن و برنامهریزی کنن. پس در این رقابت گسترده اگر راه و روش مناسبی برای درس پیشرفت و موفقیت نداشته باشید، شکست می خورید. مدت زمان هر کلاس نیز بین شش تا هشت ساعت است که در آنها تمام کتابهای مرجع کنکور بررسی و دوره میشوند. این کتاب حاصل تلاش چندین ساله ی مشاورین برجسته کنکور و اتاق های فکری بوده است که برای طراحی مجموعه ای کاربردی و ارزشمند در زمینه ی برنامه ریزی و مشاوره، به دنبال ایده های نو و پیاده سازی مبانی علمی برنامه ریزی، در عرصه آموزش بوده اند. همچنین در این همایشها خط فکری طراحان کنکور توسط اساتید بررسی شده و سوالات کنکور پیش رو توسط آنها حدس زده میشود. در دانشگاه علمی کاربردی یک شهریه ثابت و در دوره پردیس خودگردان شهریه ثابت تمام ترمهای باقیمانده از دانشجو اخذ میشود. سلام وقت بخیر من دانشجوی ترم دو رشته ای هستم که دوسش ندارم اگر من الان تغییررشته بدم داخل دانشگاه خودم ورشته دیگری رابخونم سال بعد می توانم کنکوردهم؟

البته، همانطور که گفته شد، لیست بهترین معلم های فیزیک کنکور محدود به این اساتید نشده و در همین سایت ایران مدرس هم معلم های بسیار خوب دیگری در زمینه آموزش خصوصی فیزیک به صورت حضوری یا آنلاین فعالیت دارند. فهميدم ٢ كتاب حوالي سال ٩٢ هم در انتشارات شبقره داشتن و تهران،كرج،كرمان،گنبد و اسلامشهر هم حضور دارن. البته در نظر داشته باشید که فقط داشتن بهترین استاد فیزیک برای کسب درصد بالا در این درس کافی نیست و خودتان هم باید خوب درس بخوانید. در سایت های مختلف از جمله سایت مشاوران 100 تعدادی از اساتید خوب دیگر فیزیک کنکور که دی وی دی هم دارند معرفی شده اند. بهترین مشاور کنکور پزشکی کسی است که توانسته در کنکور تجربی به رتبه تکرقمی یا ۲ رقمی دست یافته و دوره های مشاوره را نیز گذرانده باشد. برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.

مشاور کنکور هنر

پس اگر قاطعانه تصمیم گرفتهاید که در گرایش عمومی کنکور روانشناسی شرکت کنید دور این درس را خط بکشید. برخی افراد ممکن است به دلیل برخی اخلاق و خصوصیات خود مانند وابستگی به فضای مجازی و اتلاف وقت در اینترنت، عدم تمرکز و مطالعهی نامناسب، حواسپرتیهای مختلف، پرخوابی یا زمان نامناسب خواب، و دهها دلیل دیگر ساعات مطالعهی کم یا نامناسبی داشته باشند و نتوانند نتیجهی مطلوب را بگیرند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، بسیاری از دانشآموزان ممکن است دچار مشکلاتی مانند فراموشی مباحث اولیه بودجهبندی خود شوند. شرکت در کلاسهای نکته و تست این مجموعه مزیتهای زیادی مانند افزایش اعتمادبهنفس و یادگیری مهارت های تستزنی شما دارد. استاد نوید شاهی مولف کتاب های تست فیزیک دهم، فیزیک یازدهم، فیزیک دوازدهم و فیزیک پایه خیلی سبز، برنده مدال برنز المپیاد فیزیک سال ۸۶، رتبه ۴۱ کنکور سراسری و مدرس فیزیک مدارس برتر تهران از جمله دبیرستان های تیزهوشان فرزانگان، شهید رجایی، شهید بهشتی، نمونه دولتی حکمت، مهرآیین و …

مشاور کنکور فردیس

درست است که یکی از مولفه های انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور نزدیکی به محل زندگی و یا موقعیت مکانی شما دارد اما هر آموزشگاه کنکوری که ادعای بهترین اساتید دارد صرفا با این فرض، قابل انتخاب نیست اما ما با امیر مسعودی و استاد حسین احمدی که از برترین ها هستند مدعی هستیم. آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه ۲۰ کرج آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه ۲۰ کرج یکی از بهترین آموزشگاه کنکور دخترانه کرج در زمینه برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری برای دانش آموزان کرجی با مجوز رسمی از آموزش و پرورش می باشد که همراه با اساتید برجسته کشوری با خدمات ویژه آموزشی و بصورت اقساط بلند مدت مشغول به فعالیت درخشان می باشد. ولی اگه وقت ندارید، آره طبیعیه که درسای کمضریب یا مباحث کمسوال رو حذف کنید و وقتتون رو بذارید رو تثبیت چیزایی مشاور کنکور یخچالیان – به سادگی بر روی سایت بعدی کلیک کنید – که خوندین. برای تست می تونی از کتاب تست زیست پینوکیو خیلی سبز و IQ گاج استفاده کنی(برای شروع تست، اول تست های پینوکیو رو بزن و بعدش به IQ مراجعه کن). اگه میخوای در کنکور پیش رو شرکت کنی و نمیدونی در فرصت باقیمونده باید چطور درسهاتو اولویتبندی کنی؛ اگه میخوای در زمینه دروس مختلف موفقیت بیشتری داشته باشی؛ اگه میخوای از مقاطع تحصیلی پایینتر برای کنکور آماده بشی و اگه میخوای بالاترین نتیجه رو از مطالعاتت قبل از کنکور بهدست بیاری، بهترین گزینه اینه که از طریق سایت با خدمات برتر آموزشی آنلاین آکادمی آشنا بشی و برای ثبت نام از این لینک استفاده کنی.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها