موفقیت در کنکور 1401|برای کنکور 1401 از کجا شروع کنم؟

او را دریابید تا آرامش عظیمی را احساس کنید. او آرامش دهندهترین است (الا به ذکر ا… تطمئن القلوب) بر او توکل کنید و مطمئن باشید (الخیر فی ما وقع) … شایان ذکر است زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تابع تقویم آموزشی می باشد . یادتان باشد نیازی به ذکر جزییات نیست. هیچ چیزی به جز خودتان در سرنوشت شما مؤثر نیست باید این هنر را بیاموزید که فقط روی هدفتان تمرکز کنید و هیچ موضوعی حواستان را پرت نکند. مشاوره کنکور (https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) ارشد مجموعه مشاوره، به عهده خانم ها کاظمی و صمدی (مشاور تخصصی ارشد مجموعه مشاوره) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. برنامه ریزی برای کنکور ریاضی 1400 به شما اجازه میدهد تا به صورت حساب شده و هدفمند برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود در کنکور سال آینده گام بردارید. مشاور خوب کسی است که یک برنامه مطالعاتی جامع در اختیار داوطلب می گذارد.

سیناتهرانی مشاور کنکور در ادامه گفت: آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا با وجود آنکه هر ساله دهها رتبه یک رقمی و دو رقمی وارد دانشگاههای کشور می شوند اما با این وجود؛ وضعیت علمی، اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی کشور ما رشد چندانی نمی کند؟ ۱۱- بعد از شرکت در هر کنکور آزمایشی آن را تحلیل کنید و علت اشتباهات خود را بیابید و سریعاً نسبت به جبران آنها اقدام کنید. ۱۵- صبور باشید و انتظار نداشته باشید نتایج فعالیتهای خود را سریعاً ببینید. امتحان کنید و نتایج فوق العاده آن را ببینید. شما باید صبور باشید تا نتیجه کار خود را ببینید. یک دونده بدون ثبت زمان دویدنش نمیتواند در مسابقه نتیجه خوبی بگیرد. برخی از داوطلبان تصور میکنند با ۲ یا ۳ هفته مطالعه میتوانند نتیجه خوبی بگیرند اما این درست نیست. در قسمت معرفی بهترین مشاوره کنکور – classori.ir انسانی باید به شما بگویم که خیلی از دانش آموزان نگران ساعت مطالعه هستند چون ساعت مطالعه خیلی پایینی دارند!

در سال آخر، میانگینترازهایم به 7730 رسید.

میخوام انصراف بدم و در کنکور شرکت کنم در صورت قبولی چون از کاردانی انصراف دادم میتونم در مقطع کارشناسی ثبت نام کنم یا خیر؟ 2. رشته تجربی خوانده ام، چه رشته هایی را می توانم در دانشگاه سوره ثبت نام کنم؟ قسمت های دشوار ابتدای سال خوانده شود. در سال آخر، میانگینترازهایم به 7730 رسید. به طور مثال، من باید یکشنبه فصل 1 شیمی دوازدهم را مطالعه کنم. هفتم، هشتم و نهم، دهم یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک، رشته تجربی، رشته ادبیات و علوم انسانی وبلاگ تخصصی ثبت درسنامه های آموزشی آموزگاران و معلمان. به داوطلبان کنکور دکترای علوم و مهندسی باغبانی توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دکترای علوم و مهندسی باغبانی استفاده کنند (به دلایل فوق) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دکترای علوم و مهندسی باغبانی را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکترای علوم و مهندسی باغبانی (مشاوره دکترای علوم و مهندسی باغبانی ، برنامه ریزی کنکور دکترای علوم و مهندسی باغبانی) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی کنکور دکتری علوم و مهندسی باغبانی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

یعنی یه برنامه برای خود خودت و کاملا منطبق با شرایطی که تو توش هستی نه کس دیگه! 📍❌ پس بهونه زمان و نشدن و استرس ته مسیر رو نگیر و از همین الان در قدرت شروع کن و برای رسیدن به هدفت تلاش کن تا بهش برسی و نزار شکست بخوری‼ این کار سرعت شما را به طور شگفتانگیزی افزایش داده، سبب بالا رفتن قدرت تنظیم وقت در شما خواهد شد. شما شایسته موفقیتید. شما اشرف مخلوقاتید پس باید با قدرت حرکت کنید، کائنات مسخر اندیشههای شماست. اگر هفته گذشته روز شنبه ۴ ساعت مطالعه کردهاید این هفته باید حداقل ۵/۴ ساعت در روز شنبه درس بخواند. اما اگر رفتن به این کلاسها سبب کاهش ساعت مطالعه و عدم نتیجهگیری در کنکور شود شما نمیتوانید آن را به راحتی جبران کنید. این کلاسها را میتوانید بعد از کنکور هم ادامه دهید. از اونجایی که به دلیل انتشار ویروس کرونا، امروزه کلاسها مجازی و غیرحضوری برگزار میشن، نمیتونین گوشیتون رو کنار بذارین. جدای از این، بهترین مشاوران کنکور ایران همچنین میتواند در زمینه کمک به معلمان، آموزش، آموزش، کار کتابخانه، طراحان آموزشی و غیره شغلی ایجاد کند. من امسال قصد دارم کنکور بدم و در کنارش کنکور زبان رو هم بزنم .

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق