هزینه کرایه ماشین در جزیره کیش چقدر است؟

اجاره ماشین در کیش با تخفیف - فرازسافت از طرف دیگر در این روش، هدایت خودرو و تامین امنیت مسافران در دست خود شما است و میتوانید با رعایت نکات ایمنی و با خیال راحت به گردش در جزیره کیش بپردازید. حتما” این سوال برایتان مطرح می شود که برای کرایه ماشین اجاره خودرو کیش چرا باید دیپوزیت پرداخت کرد. اگر بخواهید این ماشینها را بخرید باید تمام سرمایه زندگیتان را صرف آنها کنید و باز هم در نهایت نخواهید توانست همگی آنها را تست کرده و تجربه رانندگیشان را داشته باشید! در کنار تفریحات هیجان انگیز جزیره، بهترین هتل های کیش، بهترین رستوران ها و سرگرم کننده ترین مراکز خرید کیش هم سفر را برای شما و خانواده تان دلنشین تر و مهم تر از آن به یاد ماندنی تر می سازد. در برخی رستوران های کیش مانند: نهنگ سفید و انرژی موسیقی زنده اجرا میشود و شما میتوانید همراه با صرف غذا از موسیقی لذت ببرید. سایت کیش تیکت یک سامانه جامع تخفیف گروهی برای خرید خدمات شهری و تفریحات گردشگری آنلاین جزیره زیبای کیش است.تخفیف تفریحات کیش شامل غواصی کیش، اجاره ماشین در کیش، جنگ های شبانه کیش، کشتی تفریحی کیش، پارک آبی اوشن کیش، سافاری و غواصی کیش ،کنسرت در کیش ، رستوران های کیش و ماساژ در کیش می باشد.ارزان ترین و مهیج ترین تفریحات کیش با تخفیف های ویژه را با کیش تیکت تجربه کنید.مخاطبین عزیز می توانید از بخش زیر تفریحات مورد نظر جزیره کیش را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت آنلاین بلیط خود را دریافت نمایید.

اجاره ماشین در کیش

چگونه از گیربکس اتوماتیک خودرو مراقبت کنیم - فارس 98 بهترین کیفیت اجاره ماشین را میتوانید بصورت رقابتی توسط تیم ما پیدا کنید. علاوه بر ماشین، قایق و یات (قایقهای تفریحی لوکس) متعددی در کیش وجود دارند که میتوانید آنها را برای تفریحات دریایی خود اجاره کنید. در سفر به کیش موضوعی که می تواند سفر را شیرین تر و منحصر به فردتر سازد ، رنت خودرو است؛ چرا که با اجاره انواع ماشین ها می توانید چند روزی در جزیره مرجانی ایران تفریح کنید و با اجاره ماشین خارجی سفری جذاب تر و رویایی تر داشته باشید . اگر به فکر لذت یک سواری به یاد ماندنی در جاده جهان جزیره مرجانی هستید از همین الان به فکر اجاره خودرو در جزیره کیش باشید. پاساژگردی و خرید هم از تفریحاتی به حساب میآید که برخی از گردشگران از آن لذت میبرند. در زمانهایی که از خودرو استفاده نمیکنید، آن را در پارکینگ بگذارید تا آسیب نبیند. به این ترتیب کیش را میتوان تنها شهر بدون چراغ قرمز و سرعتگیر دانست. نکته ی قابل توجه در این بخش از مقاله این است بدانید در صورتی که اگر آشنایان و یا دوستانی دارید که کیشوند هستند بهتر است جهت اجاره اتومبیل کیش از بهترین موسسه کرایه ماشین اجاره خودرو کیش ، از آنها کمک گرفته و از کارت کیشوندی آن ها استفاده نمایید تا قیمت کرایه ماشین اجاره خودرو کیش برای شما ارزانتر شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی بالا جهت اجاره ماشین کیش نداشته باشید.

همچنین در نهایت بعد از تحویل خودرو، 200هزار تومان بهعنوان ودیعه نقدی بابت استعلام خلافی نزد شرکت باقی میماند که پس از 10 روز در صورتی که مستاجر خلافی نکرده باشد، این هزینه نیز عودت داده خواهد شد. مدارکی که در زمان اجاره خودرو در کیش به آنها نیاز پیدا میکنید شامل، اصل گواهینامه رانندگی (با تاریخ معتبر)، اصل کارت ملی، به امانت گذاشتن پول نقد یا چک (بین 2 تا 10 میلیون تومان) برای ضمانت، به امانت گذاشتن مبلغ 300 تا 700 هزار تومان برای ضمانت خلافی و واریز اجاره یک روز خودروی موردنظر است. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه الزامی است. این کارت ها که توسط سازمان منطقه آزاد صادر می گردد، رنگ های مختلفی دارد که با توجه به فعالیت و نوع اقامت متقاضیان در اختیار آن ها قرار می گیرد. ما شخصاً دوست داریم از خدمات شرکت سام سیر استفاده کنید، زیرا این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند قیمت ها و پیشنهادات بسیاری را بررسی کنند و آنها را با هم مقایسه کنند. اگر تصمیم به سفر خانوادگی دارید یا قرار است گروهی پا به جزیره کیش بگذارید حتما اجاره ون در کیش را در برنامه داشته باشید. بعلاوه این کار به آنها آزادی عمل بیشتری در طول سفر میدهد، زیرا آنها با در اختیار داشتن یک ماشین مجهز در تمامی شبانه روز دیگر نگران هماهنگی برای گرفتن تاکسی یا ون در طول روز و گردش در ساعات مشخص ندارند.

1. گواهینامه : اولین شرط لازم برای اجاره ماشین در کیش داشتن گواهینامه است. برای خانواده های بالای 5 نفر چه خودرویی برای اجاره توصیه می کنید؟ اما در این میان ، اجاره ماشین در کیش هم می تواند سفرتان را متفاوت تر از سایر سفرهای ایرانگردی تان بسازد و مدت ها تصاویر و خاطراتش را در ذهنتان باقی بگذارد. اما اگر این خودرو را بیش از یک هفته اجاره کنید، هزینه اجاره لندکروز در کیش ۲,۹۹۴,۰۰۰ هزار تومان برای شما محاسبه می شود. در میان شش ناوگان تاکسیرانی جزیره ، هزینه ترانسفر از فرودگاه تا محل اقامت مورد نظرتان حدود 15000 تومان است و به خاطر داشته باشید برخلاف تمام شهرها، مسافربری شخصی در کیش وجود ندارد.هزینه جابجایی در خود جزیره نیز حدودا معادل 7000 تا 10000 تومان است و این هزینه شامل مسافت های کوتاه و بلند است که البته نرخ تاکسی های خطی(زرد) متعادل تر است. چرا که نمی توانید بیشتر از 15سال از یک ماشین در جزیره استفاده کنید البته این قانون برای تاکسی های جزیره به هفت سال کاهش پیدا می کند. غیر از یک پیشپرداخت حدود 10 درصدی؛ اما اگر خودرویی بدون راننده سفارش دهید باید علاوه بر مبلغ پیشپرداخت معادل قیمت خودرو چک و سفته نیز پرداخت کنید.

رنت ماشین در کیش

همچنین باید توجه داشته باشید که قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش جدی تر و سفت و سخت تر از باقی شهرها رعایت میشود. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی کیشوندان و مسافرین جزیره، باعث شده تا رانندگی در این جزیره مرجانی کوچک، تبدیل به یک جاذبه دلپذیر شود. عدم استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی، عدم بیرون ریختن زباله از ماشین، عدم پارک کردن در معابر اصلی و ورودی مراکز خرید و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از دیگر قوانینی است که سبب شده تا کیش، چند سر و گردن از بقیه شهرها بالاتر باشد. عدم آشنایی با قوانین کیش میتوانند هم هزینه اجاره خودرویتان را افزایش دهد و هم اینکه شما را با جریمه سنگین روبرو کند. حتی شما میتوانید مراسمهایی مانند تولد و سالگرد ازدواج را بهگونهای متفاوت و مجلل در قایقهای تفریحی کیش برگزار کنید. با اجاره خودرو در این جزیره میتوانید کلیه مسیرها را با خودرویی لوکس و راحت سفر کنید و از امکانات این خودروها لذت ببرید. ماشین را بدون هیج مدرکی و سندی اجاره می دهند و پس از بازگرداندن خودرو با بهانه اینکه خسارت به خودرو وارد شده، هزینه زیادی را بابت خسارت از شما دریافت می کنند.

اجاره خودرو در کیش

یکی دیگر از دلایل اجاره خودرو در کیش، مکانهای دیدنی بسیار زیاد آن است. هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند، مگر در حالتی که تردد زیادی به کشورهای دیگر و یا جلساتی با مهمان های خارجی داشته باشند، در کیش راحت تر است، چراکه ویزا در فرودگاه صادر می شود؛ اما برای کسب و کارهای آنلاین دیگر، مزیت چندانی ندارد و فکر می کنم بزرگ ترین پتانسیل جزیره، مبحث گردشگری آن است و ویژگی های بین المللی بودن آن چندان چشمگیر نیست اما در آینده این اتفاق خواهد افتاد. از جمله قوانین خاص در جزیره که اتفاقا تاثیر جالبی بر زیبایی های جزیره و نظم موجود در آن دارد این است که ماشین شما باید تمیز و فاقد هر گونه آلودگی باشد، بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره هر دو تا سه روز یکبار باید ماشین تان را به کارواش ببرید . زمانی که وارد جزیره زیبای کیش می شوید اولین نکته ای که نظرتان را جلب می کند خودروهای مدرنی است که در سرتاسرجزیره به چشم می خورند. ماشین های لوکسی که جزو تازه ترین مدل های تولید شده برندهای معروف دنیا هستند که گاه حتی در سیستم تاکسیرانی نیز به چشم می خورند. رزرو اجاره خودرو در کیش به صورت رایگان بوده و قیمت رنت خودرو نیز در رده ارزان ترین قیمت اجاره خودرو در کیش می باشد.خودروهای اجاره ای در کیش همراه با قیمت در بالا نام برده شده است که بدون چک نیز اجاره داده می شوند.

اجاره ماشین کیش

تمامی ماشین ها دارای بیمه بدنه میباشد و نظم موجود در ارایه خدمات در کیش آنلاین آن را به یکی از درخشان ترین سایت های اجاره ماشین در کیش تبدیل کرده است. اگر شما هم دوست دارید طعم رانندگی با ماشین های مدرن و البته گران بها را تجربه کنید ؛ خوب است سری به جزیره کیش بزنید تا علاوه بر استفاده از تفریحات و تورهای هیجان انگیز و جاذبه های بی نظیر کیش، یک سفر فوق العاده را در کنار یک سواری لوکس با کمترین هزینه تجربه کنید . از این رو لازم است در مراجعه به دفتر شرکت رنت کار کیش علاوه بر به همراه داشتن مدارک اصلی، مقداری پول نقد و یا چک برای تامین این هزینههای ضمانی و امانتی همراه داشته باشید. در غیر این صورت از تجربه رانندگی با یک خودرو شاسی سرسری رد نشوید و برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه، به اجاره نیسان جوک فکر کنید.

بله برای اتباع خارجی هم این امکان فراهم است. کیش بوک با داشتن اطلاعات کافی در رابطه با تمامی خودروهای جزیره، انتخاب را برای شما راحت تر کرده است. این که یک مرکز اجاره خودرو در کیش دارای تنوع بالایی در مدل خودروها باشد یک مسئله مهم است؛ چرا که تنوع بالا سبب میشود درصد حق انتخاب مراجعه کنندگان بالاتر برود و افراد بتوانند خودرویی که در رویاهایشان میدیدهاند را برای گشت و گذار در جزیره استفاده کنند! خبر خوش برای کسانی که میخواهند از این خودروی لوکس و گران قیمت ، در مراسم تشریفاتی خود استفاده کنند ، این که اجاره لیموزین در کیش توسط کیش آنلاین امکان پذیر می باشد. اگر به فکر اجاره ماشین در کیش هستید و دوست دارید به بهترین شکل ممکن این ماشین را گل بزنید و برای مراسم عروسی آماده کنید، پیشنهاد میکنیم نگاهی به اجاره ماشین کروک در کیش بیاندازید و یک شب فوق العاده سپری کنید.

در کیش از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

حتما هموطنان عزیزمان آوازه ماشین های لوکس مناطق آزاد را شنیده اند. ماشین هایی لوکس و مدرن که به وفور در خیابانهای مناطق آزاد ایران عزیزمان یافت می شود. موتور سیکلت هایی پر سروصدا از غایبین سیستم حمل و نقل جزیره کیش هستند؛ گرچه چند سالی است که سر و کله موتورهای برقی پیدا شده اما خوشبختانه تعداد زیادی را شامل نمی شوند. چنانچه بیش از ظرفیت خودرو، مسافر سوار کنید، جریمه های سنگینی را شامل خواهید شد. در مجموع می توان گفت اگر می خواهید سفری لذت بخش و به یادمانی در کیش داشته باشید حتما جهت اجاره خودرو شرکت معتبری را انتخاب نمایید. اگر یک رانندگی ایمن داشته باشید و به قوانین احترام بگذارید مطمئن باشید بدون کوچکترین دردسری از رانندگی خود نهایت لذت را خواهید برد . در غیر این صورت، کیش را انتخاب نمی کردیم زیرا هزینه ها بسیار بالا است و حتی جذابیت معافیت مالیاتی ارزش افزوده نیز دیگر وجود ندارد. شرایط اجاره خودرو در کیش فارغ از مباحث حقوقی آن، تا حدودی به قوانین خاص این جزیره نیز مرتبط است. با هم اقلیم همراه باشید تا بدانیم چطور در کیش ماشین اجاره کنیم. در کیش از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟ رانندگی با ماشین های لوکس چند سالی است که یکی از پرطرفدارترین جاذبه های جزیره کیش شده است.

برای اجاره خودرو در جزیره بهتر است پس از قطعی شدن تاریخ سفرتان با ما تماس بگیرید و بر اساس هزینه ای که مد نظر دارید، ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. این امر را نیز به دلیل کسب اطلاع از خلافی انجام می دهند. یکی از این مناطق که از قضا بسیار پرطرفدار می باشد جزیره زیبای کیش است. یکی از دغدغه های مسافران در جزیره کیش، اجاره ماشین است تا بتوانند بدون نگرانی برای گرفتن تاکسی، از جاهای دیدنی کیش بازدید داشته و در تفریحات آبی جزیره شرکت کنند؛ به گونه ای که همزمان از سفرشان هم نهایت لذت را ببرند. این روزها کرونا به یکی از دغدغههای افراد در سفرها تبدیل شده است و بسیاری بابت نگرانی از آلودگی به این ویروس، برنامههای سفر خود را تغییر میدهند. در سایت این امکان وجود دارد که مسافر هر آدرسی را برای تحویل و عودت خودرو می تواند انتخاب کند و تمام تحویل ها در محل انجام می شود این در حالی است که غالب شرکت ها از مسافرها می خواهند که برای تحویل خودرو، به محل آنها مراجعه کنند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.