همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

محمد دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت می گوید:« آقای سرورپور خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. همانطور که متوجه شده اید موفقیت در کنکور سال به سال سخت تر می شود. خانم شهریاری از کارشناسان آموزشی می گوید:« سیستم کاری کاملاً محرمانه سینا تهرانی که تاکنون از دید طراحان کنکور سراسری و رقبایش پنهان مانده است مهمترین دلیل ماندگاری ایشان در صدر جدول بهترین مشاورین تحصیلی است. خانم شهریاری می افزاید:« هرچند گفته می شود این مشاور تحصیلی و منتقد جدی نظام آموزشی کشور، صرفاً مشاور تحصیلی دانش آموزان تیزهوش یا بچه های با معدل بیست است اما مصاحبه تهرانی با روزنامه ابتکار که گفته است :« هرفردی که معدلش بیست باشد یا در مدرسه تیزهوشان تحصیل کند، از نظر من لزوماً تیزهوش نیست » نشان می دهد که او صرفاً مشاور بچه های با معدل بیست و یا تیزهوش نیست.

مشاور کنکور هیراد ذاکر

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه 14 اسفند به علت کرونا او معتقد است:« اگر تعریف و تمجیدهای کلیشه ای و جانبدارانه مجری قدیمی صداوسیما که اینروزها جایگاهش در حد شیپورچی تبلیغاتی و حقوق بگیر یکی از مؤسسات تولیدکننده بسته های آموزشی کنکور تنزل یافته است از سیّد امیر دیبازر نبود، اکنون این مشاور کنکور از محبوبیت بیشتری در میان دانش آموزان برخوردار بود و حداقل می توانست جایگاه بهتری در میان بهترین مشاورین تحصیلی کشور کسب کند، زیرا مردم بارها نشان داده اند که هرآنچه را که صداوسیما تبلیغ کند، آنها قبول ندارند و بالعکس. آقای راد از مسئولین مدارس استعدادهای درخشان می گوید:« سیّد امیر دیبازر نتوانسته است خود را با فضای جدید حاکم بر کنکور تطبیق دهد. آقای آزموده کارشناس آموزشی می گوید:« ویژگی شاخص میرصادقی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. پس تا انتها با دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا همراه باشید.

پس از تجربی، شرکت کنندگان کنکور انسانی و ریاضی دارای بیشترین شرکت کننده هستند. چون با نظام جدید اشنایی ندارم و سال های قبل مشاور داشتم و ازمون شرکت میکردم اما بیشتر موجب ضعف من شد میخام بدون ازمون جلو برم . در صورتی که از قبولی خود رضایت ندارید می توانید در ثبت نام دوره بعد شرکت کنید . حالا من اگه قبل ازبهمن انصراف خودم رو تکمیل کنم میتونم۱۴۰۰ثبت نام کنم؟ این رو هم بگم که اگه تا الآن با درس ریاضی مشکل داشتید و فکر می کنید که پایه ریاضی خوبی ندارید، هیچ جای نگرانی نیست. همه اینا رو گفتم تا به این برسم که، اگه فکری به حال این بچه ها نشه و روند جدایی ها همینجور ادامه پیدا کنه و این شبکه های اجتماعی بصورت کنترل نشده در اختیارشون باشه، یک فاجعه رخ میده! من میشنیدم و غرق حرفاشون میشدم، اشکهای اونها جاری میشد و من با تمام تلاشمو میکردم خودمو کنترل کنم. واقعا خیلی سخته، درسته من فقط حرفای تعداد کمی از اونا رو شنیدم اما تو ذهنم دنبال پیدا کردن عوامل مشترک بودم! من بهمن ماه سال گذشته از دانشگاه پیام نور انصراف دادم.الان میخواهم به دانشگاه علوم انتظامی امین بروم ،اما کار های استخدامم بیشتر از اون زمانی که دارم طول میکشد.

تحصیل در برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه های آزاد، پیام نور و… سلام. دانشجوی ارشد پیام نور که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ معافیت تحصیلی دارد، در چه ماهی میتواند انصراف دهد که هم فرصت ۱ ساله برای کنکور مجدد داشته باشد و هم مشکلی برای انصراف نداشته باشد. روش های درست درس خوندن تاحدی به مدل درس خوندن دانش آموز بستگی داره و دانش آموزها تا حدودی با آزمون و خطا یاد میگیرن که چه روش هایی مناسبه براشون یا کدوم استراتژی های مطالعه جوابگو نیست. توضیحی که باید بدم این که دوستای عزیزم ما هر کدوم با توجه به ویژگی های شخصیتی مون روش یادگیری یا به اصطلاح سبک های یادگیری متفاوت داریم. دیدین روز امتحان، هر کدوم از بچه ها یه جوری داره درس میخونه. مثلا یه عده متوجه میشن که با تست زدن بهتر درس رو متوجه میشن ولی یه عده دیگه باید اول به کتاب و مثال هاش مسلط بشن تا بتونن تست رو شروع کنن.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور انلاین لطفا از صفحه ما بخواهید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.