همه اینها بستگی به افراد دارد

آرشیو سخنرانی های استاد افشار.مشاور تحصیلی ریاضیات و فیزیک : برای این دو درس بایستی منبعی را انتخاب نمائید که میانه روی را در دستور کار قرار داده باشد و از طرح کردن مسائل سخت و طاقت فرسا که مخصوص داوطلبان کنکور ریاضی است خودداری کرده باشد پیشنهاد مبدا برای این دروس کتاب انتشارات گاج است. در ادامه بهترین منابع برای برنامه ریزی کنکور تجربی در ادامه آورده می شود دقت داشته باشید که بهتر بودن یک منبع درسی نسبت به سایرین مطلق نبوده و نسبی است و داوطلب بایستی با توجه به ویژگی هایخود و ارتباطی که با کتب و دروس مختلف برقرار میکند نسبت به انتخاب منبع اقدام نماید. دین و زندگی : در خواندن این درس میانه روی نقش مهمی دارد زیرا افراط و تفریط بیش از حد در مطالعه دین زندگی منجر به نتیجه معکوس می شود با توجه به اینکه درس دین و زندگی بیشتر رنگ وبوی حفظی دارد حتما بایستی در برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت هفتگی گنجانده شود و پس از مطالعه دقیق کتاب درسی به صورت منظم و در به درس فرآیند تست زنی در دستور کار قرار گیرد پیشنهاد مبدا برای این درس مهم کتاب جامع انتشارات خیلی سبز است.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

تجاوز مشاور قلابی کنکور به دختران جوان با توجه به اینکه دروس تخصصی اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دروس عمومی دارند بایستی در برنامه ریزی کنکور تجربی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و نسبت سه به یک میان دروس عمومی و اختصاصی رعایت شود به عنوان مثال اگر داوطلبی در طول روز ۹ ساعت درس می خواند بایستی ۶ ساعت را به خواندن دروس اختصاصی و سه ساعت را به خواندن دروس عمومی اختصاص دهد دقت کنید که این نسبت به صورت نسبی بوده و بسته به توانمندی داوطلب در دروس ممکن است این نسبت متفاوت باشد بدیهی است که برای دروس عمومی بایستی بیشتر فرآیند تست زنی وحل سوال مورد بررسی قرار بگیرد هر چند نکات فرار دروس اختصاصی نیز باید طی زمان های مرده داوطلبان در بین راه ، سرویس ، هنگام ورزش و… شیمی : برای این درس مهم بهترین منبع پس از کتاب درسی ،کتاب انتشارات مبتکران است. زبان و ادبیات فارسی : برای درس ادبیات که تأثیر بسیار شگرفی در تراز داوطلبان گروه تجربی دارد بایستی به صورت موضوعی منابع را تهیه کنید و از داشتن یک منبع واحد برای مطالعه خودداری نمائید به عنوان مثال برای قرابت معنایی ، آرایه های ادبی و زبان فارسی منبع جداگانه تهیه شود اما می توان قسمت مربوط به لغات و تاریخ ادبیات را از روی کتاب درسی و یا کنکور سالهای گذشته مطالعه نمود پیشنهاد مشاوران مبدا جهت کتب کمک آموزشی قرابت معنایی ، آرایه های ادبی و زبان فارسی مجموعه نشر الگو می باشد.

ادبیات رو فقط موضوعی بخونید عربی رو فقط تست زیاد دینی رو بارها و بارها از روی خود کتاب بخونید زبان ریدینگ کار کنید و دایره لغات رو افزایش بدید -ریاضی تست خیلی زیاداقتصاد و روان رو چندین بار حتی 15 الی 16 بار بخونید من خودم فک کنم تا روز کنکور 15 بار خونده بودم این دو تا روادبیات تخصصی قسمت عروض سعی کنید گوشتون عروضی بشه شعر ها رو بلند با وزن بخونید وگرنه سر جلسه وقت برای تقطیع ندارید و تاریخ ادبیات هم که حفظی مطلقه و فقط باید چندین بار بخونید.فلسفه منطق فوق العاده درس سختیه و خودم هم در حدی نزدم که بتونم توصیه ای براش داشته باشم ولی اگه لازمه براش کلاس هم برید تست هم زیادتاریخ جغرافی هم به نظرم درس کم اهمیتیه میتونید مث من چند تا کتاب از 6 تا کتاب رو حذف کنید باقی رو خوب بخونید همین. پس از هرمرحله آزمون به بررسی پاسخ سوالات صحیح و غلط خود بپردازید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید تا در برنامه ریزی خودتان بتوانید برای تقویت نقاط ضعف خود زمان بیشتری بگذارید و برای در تسلط ماندن در نقاط قوتان نیز برنامه ای مشخص کنید. این جوری برای داوطلبایی که تو کنکور شرکت کردن و داوطلبایی که می خوان خودشون رو برای کنکور 1400 آماده کنن این فرصت فراهم میشه که این نمونه سوالا رو دانلود و بررسی کنن .

اشخاصی که دارای مدرک کاردانی در رشته های علوم پزشکی هستند و قصد ثبت نام و تحصیل مجدد و شرکت در کنکور سراسری 97 را دارند باید حتما تا تاریخ 31 شهریور 97 (برای ورودی مهر) و 30 بهمن 97 (برای ورودی بهمن) طرح نیروی انسانی خود را به اتمام برسانند. در صورتی که برای شما مدرک معادل صادر نشوند مشکلی بابت معافیت مجدد سربازی ندارید. البته در صورتی که این روش با رعایت نکات اساسی آن به خوبی انجام شود، بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت. ابتدا با مطالعه دقیق هر درس سعی کنید بر موضوع مسلط شوید و سپس به سراغ تست بروید و مهارت خودتان را برای پاسخگویی در آن مبحث بوسیله تست افزایش دهید. بدیهی است که ابتداییترین گام برای شروع مسیر و برنامهریزی کنکور تجربی شناخت دقیق منابع رسمی کنکور است، در سالهای اخیر چالش برانگیزترین موضوع بحث نظام قدیم نظام جدید است بدیهی است داوطلبان نظام قدیم بایستی منابع مربوط به خود را مطالعه کنند و بالعکس به همین دلیل این موضوع نباید موجب تشویش ذهن داوطلبان شود. مرور مطالب: یکی دیگر از اشتباهات رایج در میان داوطلبان عدم جدی گرفتن مرور است. به خاطر فعالیت هایش در ایران، ترکیه، امارات(حضوری ) و انگلستان و آمریکا بصورت حضوری و غیر حضوری، به عنوان یکی از فعال ترین اعضای انجمن مشاوره جهان ( sec ) در سال 2014 انتخاب شد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور رشت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.