پارلمان اروپا به طرح ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال برتر رأی منفی داد. دیجیاتو

[ad_1]

کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا قصد خود را برای انجام این کار اعلام کرده است هیچ یک ممنوعیت فعالیت در فضای برتر ارزهای دیجیتال. با این حال، ارزهای دیجیتال اصلی، از جمله بیت کوین، احتمالاً مشمول اقدامات ریاضتی اتحادیه خواهند بود. مصرف انرژی قرار داده شده.

پارلمان اروپا قانونی را تصویب کرد که افراد در اتحادیه اروپا را از استفاده از مکانیسم های سطح بالا برای انتشار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین منع می کند. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتر در سال های اخیر نگرانی های زیادی در مورد مصرف انرژی وجود داشته است.

اتحادیه اروپا در حال حاضر است بحران انرژی میزان تقابل و مصرف برق در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. از سوی دیگر با تصمیم اتحادیه برای تحریم نفت و گاز روسیه، اروپا با مشکلات انرژی بیشتری مواجه خواهد شد.

استخراج رمز عبور

اتحادیه اروپا به شکستن بیت کوین ها ادامه می دهد

اکنون شبکه بیت کوین هر سال بیشتر از کل نروژ برق مصرف می کند. بیشتر این انرژی در فرآیندی به نام “اعتبارسنجی” است.اثبات کارماینرهای بیت کوین از رایانه های ویژه ای استفاده می کنند که می توانند مشکلات پیچیده شبکه را برای به دست آوردن توکن های جدید حل کنند. این باعث می شود آنها برق زیادی مصرف کنند.

بنابراین، در نسخه های قبلی طرح مدیریت ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا قصد داشت کار بر روی پروژه های اثبات کار را ممنوع کند. این پیشنهاد خشم فعالان صنعت کریپتو را برانگیخت. اکنون که این قانون لغو شده است، گفته شد که کمیسیون اروپا به طور جداگانه با اثرات زیست محیطی برخورد خواهد کرد. استخراج رمز عبور بررسی خواهد کرد.

این پیش نویس که در حال حاضر در پارلمان اروپا در حال رای گیری است، هنوز نهایی نشده است. سپس برای تبدیل شدن این طرح به قانون، پارلمان، کمیسیون و شورای اتحادیه اروپا باید به توافق برسند. در نتیجه ادامه دهید امکان پذیری اثبات رمزگذاری ممکن است ممنوع باشد.

اعضای پارلمان همچنین از کمیسیون اروپا خواستند تا وضعیت و وضعیت پروژه های مبتنی بر شواهد را برای تعیین دستورالعمل های سرمایه گذاری در انرژی پایدار تعیین کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.