پروژه Microsoft PeopleLens به کودکان کم بینا کمک می کند تا ارتباط برقرار کنند | دیجیاتو

[ad_1]

مایکروسافت یکی از آن شرکت هایی است که تلاش می کند افراد را توانمند کند. پروژه PeopleLens آخرین نمونه از فعالیت های مایکروسافت در این زمینه است. ردموندی ها می خواهند از این ویژگی در عینک های واقعیت افزوده استفاده کنند تا به کودکان کم بینا کمک کنند تا فعالیت ها و حرکات بدن خود را درک کنند.

با کمک تکنولوژی مدرن، نابینایان می توانند بهتر از گذشته با دیگران تعامل داشته باشند، اما کودکان نابینا آنها نمی توانند جنبش های مردمی ببینید و چرا این اتفاق می افتد توانایی های خود را کاهش دهید در ارتباط با دیگران. مایکروسافت، اما برای کمک به این گروه از بچه ها، پروژه PeopleLens این برای کمک به بهبود ارتباط بین کودکان کم بینا ساخته شده است.

پروژه Microsoft PeopleLens، گامی در جهت بهبود روابط کودکان کم بینا

پروژه PeopleLens

ضعف کودکان کم بینا در برقراری ارتباط از طریق زبان بدن و مشاهده، محققان مایکروسافت را بر آن داشته است تا پروژه ویژه برای ارتباط بهتر با کودکان نابینا بودن.

این پروژه به گونه ای است که اطلاعات آن برای کودکان نابینا معنادار است. مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری را با استفاده از PeopleLens در یکی ترکیب کنید عینک واقعیت افزوده بدون بار.

به همین ترتیب، سنسورهای داخلی عینک نیز با این اکوسیستم نرم افزاری سازگار است. حرکات مخاطب برای شناسایی. هنگام برقراری ارتباط، اطلاعاتی مانند فاصله، مکان و حرکات فرد شناسایی شده، سیگنال های صوتی اطلاعات کودکان نابینا متفاوت است.

نکات دیگری نیز در این پروژه وجود دارد، مانند کمک به تعیین جهت گفتار سر، شناخت افراد از راه دور. این پروژه برای استفاده دائمی در نظر گرفته نشده است. اما یک جمله ابزار آموزشی برای ارتباط بهتر کودکان نابینا

این روش به این افراد کمک می کند تا بتوانند همین کار را انجام دهند. مهارت های ارتباط غیرکلامی بدست آوردن. پروژه PeopleLens در حال حاضر در مرحله آزمایشی است. قدم بعدی مایکروسافت کودکان 5 تا 11 سال انگلیسی ها را برای نتایج دقیق تر خلاصه کنید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد