پل بازیافتی ساخته شده با قطعات شکسته توربین در ایرلند دیجیاتو

[ad_1]

مهندسان و پیمانکاران ایرلندی اخیراً پلی در شهرستان کورک ساخته اند که معمولاً توسط رسانه ها پوشش داده نمی شود، اما یک پل بازیافتی است. پره های توربین بادی شاید برای حل مشکل زباله های پرتاب شده به طبیعت از این توربین ها ساخته شده است.

به گزارش وب سایت وارج، پل بازیافتی ایرلندی در واقع، این دومین نمونه پس از یک پل بازیافت لهستانی است که با استفاده از قطعات شکسته توربین ساخته شده است. مهندس عمران ایرلندی، کایران راوین، با دیدن طرح بلافاصله پسندید. یکی از اساتید دانشگاه فنی مونستر، ایرلند، گفت: «بدیهی است که ما نیاز به آزمایش این ایده داشتیم.

با توجه به افزایش زباله های مرتبط با توربین های بادی، باید راه حلی برای مقابله با این زباله ها اندیشیده شود. پره های توربین که به طور متوسط ​​45 متر طول و چندین تن وزن دارند، فضای زیادی را در قبرستان زیدات اشغال می کنند. همچنین این چاقوها پلاستیک فوق العاده قوی و از فیبر تقویت شده ساخته شده است، آنها به راحتی از بین نمی روند.

پل بال لهستان
اولین پل بالدار جهان در لهستان

پل بازیافت شده از توربین ها یک قرن طول می کشد

اما اگر ایده “نردبان های بال” موفقیت آمیز باشد، ممکن است وضعیت تغییر کند. با توجه به دوام بالای این بال ها، استفاده از آن ها می تواند نیاز به ساخت مصالح جدید را برای ساخت پل ها و سازه هایی با حداقل دوام بی نیاز کند. 100 ساله ايجاد كردن.

تیم ساخت پل آیریش بریج معتقد است استفاده از این مواد کمک زیادی به محیط زیست خواهد کرد. آنجلا ناگل، مهندس عمران با مدرک دکترا در دانشگاه کورک، 800 کیلوگرم CO2 آن را مسدود کردند.

شرکت Nagel می گوید باز پیچی تیمی به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی ساخت پل‌های جدید برای کشف استفاده از اجزای توربین در ساخت پل‌ها هستند. این روش‌ها احتمالاً شامل عناصر طراحی استاندارد و مکانیسم‌های کارآمدتر برای ارزیابی وضعیت پره‌های توربین در ساخت پل خواهند بود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما