پیروزی هالک واقعی ایران ایرج عزیزپور بر رقیب هلندی خود + فیلم – روزیاتو

[ad_1]

هر دستی که ایرج عزیزپور به سمت اسماعیل لند دراز می کرد بوی ناک اوت می داد. سرانجام ستاره هلندی در دور دوم و در روز جمعه 11 مارس به عنوان وینگر چپ تبدیل شد.

این دو کیک بوکسور سنگین وزن در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور به مصاف یکدیگر رفتند و از همان زنگ اول مشخص بود که این مبارزه تا پایان وقت قانونی ادامه نخواهد داشت.

اما در شروع نبرد، وقتی لونت چند بار زانویش را به سمت صورت عزیزپور پرید و یکی دو ضربه به صورت او زد، به نظر می رسید که لنت به زودی نبرد را به نفع او تمام خواهد کرد.

لونت ملقب به «آقای درد» سپس عزیزپور را مجبور کرد با قلاب چپ و راست پشت سرش بنشیند تا پهلوان ایرانی از مشت مردی که بازوانش شبیه تنه درخت بود جلوگیری کند.

عزیزپور سپس به خود آمد و با ضربه دست چپ نگهبان لنت را باز کرد که از سرعت و چابکی او کاسته شد. سپس زنگ به صدا درآمد و خواستار پایان بخش اول مبارزه شد.

عزیزپور

در دور دوم لونت سریع و قوی شروع کرد. با این حال مشخص بود که عزیزپور در حال بازنگری و تغییر برنامه بازی خود بین دو دور است. او به جای ایستادن در مقابل سالن مانند یک هدف ثابت، از رقص پا برای دور زدن حریف خود استفاده کرد. سپس در یک چشم به هم زدن با ضربه ای به دست راست «آقای آرارات» را به زمین کوبید.

لنت دوباره بلند شد و قبل از اینکه داور به عدد 8 برسد ایستاد، اما به وضوح شوکه شده بود. عزیزپور فقط به یک هوک چپ تمیز نیاز داشت تا مبارز هلندی را ناک اوت کند. و این در دور دوم اتفاق افتاد.

این پیروزی ناک اوت رکورد عزیزپور را در کیک بوکسینگ 4-67 شکست و او را کمی به تبدیل شدن به یکی از اولین نفراتی نزدیک کرد که برای “قهرمانی کیک بوکسینگ سنگین وزن جهان” مبارزه می کند.

بیوگرافی ایرج عزیزپور

ایرج عزیزپور، هالک واقعی ایران، متولد 27 مهر 1367 در تهران، کیک بوکسور سنگین وزن کشور است که مقام های زیادی در این رشته ورزشی کسب کرده است. او در سال 2018 توسط لیور کیک به عنوان یکی از 10 کیک بوکسور برتر جهان معرفی شد. او همچنین در بین 10 جنگنده برتر از مارس 2018 تا مارس 2019 توسط Combat Press قرار گرفت.

او علاوه بر کیک بوکسینگ، در موی تای نیز پست های زیادی دارد. وی در سال 2017 با کسب مدال نقره وزن 91+ کیلوگرم مسابقات IFMA عنوان خوش آتیه ترین مبارز مرد را از آن خود کرد.

عزیزپور

عزیزپور

ایرج عزیزپور

بیشتر بخوانید:

10 مبارز برتر هنرهای رزمی دهه گذشته [قسمت اول]

10 مبارز برتر هنرهای رزمی دهه گذشته [قسمت دوم]

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر