چرا باید سوله خود را قفسه بندی کنید؟

قفسه انبار همچنین لازم به ذکر است که ارتفاع، اندازه دهانه و عمق پالت ها با توجه به نوع کالاها و شکل کلی آنها قابل تغییر بوده و بهین انبار به صورت سفارشی نیز آنها را طراحی و تولید خواهد نمود. در انتخاب قفسه بندی انبار به گزینه ها و فاکتورهای متعددی باید توجه داشت که یکی از مهم ترین آنها نوع و شکل هندسی کالاها می باشد. البته توجه داشته باشید که نحوه نصب این قفسه و شلف ها باید به گونه ای باشد که به دکوراسیون و زیبایی محیط لطمه وارد نکند. از جمله ویژگیهای این قفسهها این است که به علت اندازه آنها گرانتر از سایر قفسهها هستند و زیبایی بیشتری نسبت به سایر قفسهها دارند.

این نوع از قفسهها نیز به مدلها و شکلهای بسیار متنوعی هستند. گروه صنعتی دی با داشتن طراحان مجرب و حرفهای شما را در زمینه خرید بهترین قفسهها کمک خواهد کرد. این قفسه ها نه تنها در انبارهای بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند، بلکه گزینه ای بسیار مناسب برای قفسه بندی انبار منزل نیز به شمار می روند. با این راهکار نه تنها نظم و ترتیب خوبی در انبار ایجاد می گردد، بلکه به صورت بهینه از فضا استفاده شده و دسترسی به هر کالا نیز آسان خواهد شد. در گذشته کارخانه جات و تولیدی ها فضای بسیار زیادی را به انبار اختصاص می دادند که کالا ها را بر روی هم چیده و در آن نگهداری می کردند و مستلزم این بود که زمین بزرگی را خریداری کرده و تبدیل به انبار نمایند ، امروزه با تجهیز کردن انبار به قفسه بندی ها از نظر مالی صرفه جویی در میزان فضای انبار صورت می گیرد.

قفسه فروشگاهي

همان طور که از نام آن پیداست این قفسه ها بر روی دیوار نصب می گردد و در دسته پیچ و مهره ای می باشد این قفسه ها درگوشه های فروشگاه بر روی دیوار ها نصب می گردد و بنا بر جنسی که دارن برای کالاهای مختلف مورد استفاده می باشد اما برای کالا های بسیار سنگین و حجیم مناسب نمی باشد. به عبارت دیگر، می توان با شماره گذاری قفسه بندی انبار بر اساس فاکتورهای مختلف به هر قفسه هویت بخشید و در سیستم ثبت نمود. یکی از ابهاماتی که ممکن است برای استفاده از قفسه بندی انبار در محیط های بزرگ وجود داشته باشد، نحوه دسترسی به هر کالا و جستجوی آنها در میان صدها ردیف و قفسه می باشد. اگر قفسهای وجود نداشته باشد شما نمیتوانید به راحتی کالای خود را به مشتریان نمایش دهید چرا که مجبور میشوید همه آنها را برروی همه بچینید که هم نمای زشتی برای مغازه شما خواهد داشت و هم کاربر به خوبی نمیتواند کالای شما را خریداری کند.

قفسه پيچ و مهره اي

به طوریکه ردیف های پایین را به کالاهای سنگین اختصاص داده و وسایل کوچک تر را در ردیف های بالاتر بچینید. از مزایای تجهیز کردن انبار به قفسه بندی می توان به صرفه جویی در هزینه مالی و زمانی اشاره نمود ، زیرا در صورتی که از قفسه بندی انبار استفاده شود علاوه بر کوچکتر شدن زمینی که برای انبار نیاز داریم در زمان دسترسی به اجناس و همچنین حرکت کردن کارگران در انبار بسیار راحت تر می گردد. که برای خرید از کارخانه باید حجم زیاد خرید کرد چرا که هزینه حمل در حجم خرید کم برای متقاضی منطقی نیست . قبل از اینکه به معرفی دلایل پر اهمیت استفاده از قفسه بندی ها در انبار بپردازیم، باید بگوییم در دنیای امروز انبار و خدمات انبارداری نقش غیر قابل انکاری سازمان ها و صنایع مختلف ایفا می نماید. سیستم قفسه بندی پالت راک یا سیستم قفسه بندی راک صنعتی در ارتفاع ، عرض و عمق های مختلف با در نظر گرفتن نوع کالا ، ایعاد آن و ظرفیت بارگیری مختلف پیاده سازی میگردد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.