چرا به دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشیم؟

و تعداد زیادی از مشاوران کنکور هم تحصیلات مهندسی دارند. مشاور برتر کنکور معمولا در یک زمینه تخصص فوق العاده ای دارد.اینگونه افراد ممکن است بخاطر اینکه خودشان به یک رشته ای علاقه داشته اند یا در آن زمینه تجربه دارند بتوانند بهتر شما را راهنمایی کنند. نمیشه اینجا برای همه شما عزیزان یه نسخه ثابت گفت ولی می توان گفت که بسیاری از دانش آموزان که با درس و تحصیل مشکل دارند در قدم اول اصلا مفهوم تحصیل را خوب متوجه نشده اند و دوم چون روش خواندن صحیح را نمی دانند و منابع متناسب با خود را هم تهیه نکرده اند نتیجه خوبی نمی گیرند و در نتیجه بی انگیزه و سست می شوند.

چرا گروه مشاوره ی دکتر حسین رونقی را انتخاب کنید؟ علاوه بر این، شما می توانید در کانال تلگرام دکتر رونقی عضو شده و مشاوره کنکور تجربی آنلاین را تجربه کنید. مشاور کنکور تجربی به شما یاد خواهد داد تا چگونه سراغ هر کدوم از دروس عمومی و تخصصی رشته تجربی مثل زیست ، ریاضی ، فیزیک و شیمی برید و بتونید با استراتژی مناسب هر کدوم را تو کنکور به درصد بالایی برسونید. مدت زمان دوره های مشاوره برای کنکور به صورت ماهانه و یکساله بوده و تا انتخاب رشته کنکور ادامه خواهد داشت. برنامه منعطف، به برنامه ای گفته می شود که در صورت عدم اجرای درست آن، امکان جبرانش در روزهای آتی وجود داشته باشد.

دقت فرمایید که در این حالت برای محاسبه تعداد روزهای برنامه دریافتی و بازگشت هزینه، صرفا دریافت برنامه ملاک بوده و در صورت عدم تمایل دانش آموز به اجرای آن برنامه درسی یا در صورت اجرا نکردن برنامه دریافتی به هر دلیل، مسئولیتی به عهده مشاور نخواهد بود و هزینه مربوط به آن برنامه و تعداد روزهای درج شده در آن تحت هر شرایطی کسر خواهد شد. درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.

اما فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی که اطلاعات دقیقی از رتبه ی کنکور سراسری اش در دست نیست را بیشتر باید یک مشاور تحصیلی موفق دانست تا یک مربی تغییر خوب. رشته تجربی از نظر تحصیل با سایر رشتهها کمی متفاوت می باشد. با داشتن یک مشاور کنکور خوب و دلسوز و استفاده از تجربیات ایشان، حتی اگر بتوانید به چند تست بیشتر در کنکور درست پاسخ دهید، در همان سال اول رتبه بهتری در کنکور کسب خواهید کرد و ممکن است در رشته روزانه و دانشگاه دولتی مورد علاقه پذیرفته شوید که در این صورت مجبور نخواهید بود هزینه های سنگین تحصیل در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان را بپردازید و یا مجبور نخواهید بود به دلیل برنامه ریزی نادرست، روش مطالعه غلط یا سایر اشتباهات چند سال پشت کنکور بمانید. سوالات سایر آزمون ها پس از موعد مقرر مورد بررسی مدرس قرار می گیرد و نکته های آن ها مرور و رفع اشکال می شود. این افراد از تیم مشاوران دیجی کنکور خدمات مشاوره حرفه ای دریافت نموده و خود توانستند با موفقیت در آزمون کنکور قبول شوند. یه نکته ای که وجود داره اینه که نباید نگاه کنین که فلان موسسه بیشتر از اون یکی قبولی داشته. مطمئنن همه شما از سختی های کنکور به خوبی آگاه هستیدو میدونید شخصی که در این آزمون جزو رتبه برترهای لقب میگیره حتما ویژگی های منحصر به فرد و از اون مهم تر سخت کوشی فوق العاده ای داشته است.

ممکنه یه مشاور تعداد زیادی دانش آموز داشته باشه که توی کنکور رتبه های خوبی کسب کردن اما شما با اون مشاور نتونین درست ارتبط برقرار کنین یا یه خصوصیاتی داشته باشه که دوستش ندارین.بنابراین نمیتونیم قطعی بگیم اگر یه نفر با یه مشاور تونسته توی کنکور با رتبه خوب قبول بشه شما هم میتونی. لازم به ذکر است که فقط اولین اظهارات شما درباره علت انصراف، معیار ما برای بازگشت یا عدم بازگشت هزینه خواهد بود و بیان هر گونه علت دیگری پس از آن یا کتمان اظهارات اولیه قابل قبول نمی باشد. چون که موفقیت صرفا رتبه کنکور نیست و این یک اشتباه هست که ما فکر می کنیم هر کسی که رتبه خوبی در کنکور آورده پس باید موفق و پولدار شود و اگر نشد پس درس به درد نمی خورد! البته هنوز خبر قطعی کنکور 1401 نیومده. دکتر رونقی، در زمینه مشاوره کنکور تجربی دارای تجارب زیاد و البته موفقی هستند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین مشاور کنکور پزشکی.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.