چطور در کنکور رتبه برتر شویم؟

سر زدن به کانالها یا سایتهای خبری منفی یا همنشین شدن با افراد و گروههای ناامید یکی از اصلیترین کارهایی است که برای حفظ آرامش قبل از کنکور لازم است. داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که دستیابی به اطلاعات و آمارهایی که بتوانید بر مبنای آنها تراز و رتبه و نیز درصدهای لازم برای قبولی در رشته ی پزشکی دانشگاههای دولتی و آزاد را بدانید و بررسی کنید ، کار آسانی نیست و نیازمند تلاش تیمی با تجربه ی آموزشی و مشاوره ای موفق در زمینه کنکور سراسری و انتخاب رشته است. برای اولین بار در کشور، شما عزیزان می توانید کلیه سوالات خود پیرامون مدارک دانشگاهی، آزاد، سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور و آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پزشکی و پیراپزشکی در کلیه رشته ها اعم از مشاوره در زمینه رشته ها، ظرفیت پذیرش، پذیرش بدون کنکور از واحد آزاد و سراسری، معرفی دانشگاه ها، نحوه پذیرش از طریق های متفاوت، منابع آزمون، بهترین کتاب ها، بهترین جزوات و هر چیز دیگر که برایتان در این مقاطع ایجاد سوال می نماید را از مشاوران خبره موسسه فرا اندیشه که این مسیر را طی نموده اند، فقط با یک تماس در واتساپ از هر جای کشور بهترین و صحیح ترین پاسخ را در کمترین زمان دریافت نمایید.

مشاور کنکور یزد

یک مشاوره خوب همیشه باید در دسترس باشد و به لطف اینترنت و انواع اپلیکیشن های ارتباطی، ارتباط مشاوران با داوطلبان کنکور بسیار بهتر شده است. ۱. داشتن تجربه بالا در کنار آگاهی از اصول مشاوره تحصیلی روز دنیا: توجه به سابقه و قدمت مراکز مشاوره تحصیلی و تجربه بالای مشاوران این مراکز یکی از بزرگترین معیارها در انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی میباشد. تا خود داوطلب با توجه به ویژگی های خود و اهداف اش بتواند در مسیر درست گام بردارد. یک مشاورهی خوب به مشاوره ای گفته می شود که بتواند مسیر را برای دانش آموز نشان دهد. همچنین، یک مشاورهی خوب باید حاوی اطلاعاتی جهت شناسایی اهداف، برنامهریزی و مدیریت زمان، مطالعه صحیح دروس. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مجموعه مدیریت دسترسی داشته باشید. تعداد به حد قابل قبولی برسه حتما این طرح رو ادامه خواهیم داد.

مشاور کنکور هنر رایگان

برای برنامه ریزی کنکور نیاز به یک طرح درس داریم.طرح درس به معنی برنامه ریزی کوتاه مدت یک یا دو هفته ای است. یادم هست قبل از کنکور سراسری دبیر ریاضی ای در یکی از برنامه های تبلیغاتی تلویزیون، در حال حل یک تست ریاضی بود و با آب و تاب فراوان و به گفته خود، فرمولی فوق سریع برای حل آن تست ارائه نمود. از آنجایی که هر روزه مشاورین جدید در در این موسسه استخدام می شود این امکان وجود دارد که هنوز نام این مشاور در لیست ما جای نگرفته باشد. همچنین، به این نکته دقت کنید بالا بودن سطح کنکور برای همه داوطلبین چالش به وجود می آورد. در مطالعه دروس حفظی باید منبع اصلی شما کتاب درسی باشد و زیر نکات مهم خط بکشید، دقت داشته باشید فقط نکات مهم نه مثال و یا چیزهای دیگر کتاب، بعد از پیدا کردن تسلط نسبی به کتاب درسی به ابتدای کتاب برگشته و درس را بصورت خلاصه وار برای خودتان توضیح دهید. تمرکز روی اشكالات و ضعفها باعث رفع موضوعی آنها می شود، با تفکیک مطالب مهمتر از کم اهمیتتر و خواندن یادداشت برداریهای خلاصه شده، به راحتی می توان سرعت مرور را افزایش داد؛ این کار همچنین باعث می شود اولویت بندی سوالات سخت و آسان کنکور برای پاسخ دهی در زمان مشخص هم راحت صورت گیرد.

مشاور کنکور فرهنگیان

در این رابطه باید گفت حتی در دروس عمومی حفظ کردن به دلیل گستردگی مطالب به کارتان نمی آید. در این روزها به مرور مطالب خوانده شده بپردازند و از یادگیری مطالب جدید بپرهیزند. و این تیر آخر برای موفقیت شما برای تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه شماست. توصیه آخر در این زمینه این است که از اهمیت ورزش کردن نیز غافل نشوید. اما در مشاوره تحصیلی غیر حضوری در صورت تمایل می توانید هر بار با یک مشاور جدید از مجموعه گفتگو کنید و نظرات و ایده های جدید را در زمینه های مختلف دریافت کنید. که متقاضیان با توجه به انتخاب خود می توانند هر کدام از این موارد را انتخاب کنند. برای این که محدودیت های متقاضیانی را که نمی توانند به شکل حضوری به موسسه مراجعه کنند را برطرف کند. به علاوه، با بهرهگیری از امکانات موجود در زندگی خود، بهترین نتیجه را بگیرند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور صد لطفا از صفحه ما بخواهید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت