چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

[ad_1]

استیو جابز مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سابق اپل (استیو جابز) که در سال 2011 در سن 56 سالگی درگذشت، صاحب چهار فرزند شد. او در سال 1991 با سرمایه‌دار آمریکایی لورن پاول ازدواج کرد که از او دو دختر به نام‌های ایو و ارین و یک پسر به نام رید دارند. اما قبل از ازدواج با خانم پاول، او یک دختر به نام لیزا نیز داشت که نزدیک به یک دهه او را رد کرد و اصرار داشت که او دختر او نیست. اما آزمایش DNA خلاف آن را ثابت کرد.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

پس از مرگ جابز، اکثریت ثروت 10.5 میلیارد دلاری او به همسرش رسید که گفت او و استیو با ایده ارث بردن ثروت مخالف بودند و در نتیجه چیزی از فرزندانشان به ارث نمی رسد. آنها خودشان را برای پول کار می کنند.در همین حال، ارین و رید از کانون توجه دور مانده اند و لیزا و ایو سبک زندگی عمومی تری را انتخاب کرده اند.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

لیزا دختر بزرگ جابز که سال ها از سوی پدر طرد می شد، در 17 می 1978 به دنیا آمد و اکنون 43 سال سن دارد. مادرش کریستین و پدرش استیو در یک مدرسه بودند و مدتی بود که با هم زندگی می کردند. لیزا در همان زمان به دنیا آمد، اما استیو که در آن زمان از بچه دار شدن امتناع می کرد، در زمان تولدش آنجا نبود و بعداً سال ها علنا ​​پدر بودن را انکار کرد. جابز پس از درخواست مادر لیزا برای معاینه روانپزشکی از پذیرش این واقعیت امتناع کرد و مشخص شد که جابز در واقع پدر او بوده است. سال ها بعد، پس از اینکه لیزا در 9 سالگی اپل را ترک کرد، استیو جابز سرانجام اعتراف کرد.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

کریستین در سال 2013 در خاطرات خود نوشت که بارها از او و دخترش به خاطر رفتارش عذرخواهی کرده است. پس از آن لیزا به خانه پدرش رفت و به دلیل بدرفتاری و بی توجهی مادرش با او و خانواده اش زندگی کرد. او در دفتر خاطرات خود که در سال 2018 منتشر شد، خاطرات بد بسیاری را از دوران کودکی و والدینش زنده کرد. گفته می شود که استیو جابز بیشتر دارایی خود را علاوه بر همسرش به لیزا نیز اهدا کرد.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

دومین فرزند استیو، رید، متولد 22 سپتامبر 1991، اکنون 30 ساله است. او در دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و اکنون مدیر عامل شرکت امرسون است که بر آموزش، اصلاحات آموزشی، بهداشت، رسانه و روزنامه‌نگاری تمرکز دارد. گفته می شود که رید عاشق سیاست است و همیشه گفته است که در آینده نامزد خواهد شد.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

سومین فرزند استیو، ارین، در 19 آگوست 1995 به دنیا آمد و در حال حاضر 26 سال سن دارد. مهمتر از همه، فرزندان جابز سعی می کنند از کانون توجه دور باشند و به ندرت در شبکه های اجتماعی کاری انجام می دهند. در کتاب والتر ایزاکسون در مورد استیو جابز آمده است که ارین وقتی بزرگ شد چندان مورد توجه پدرش قرار نگرفت.

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

چه اتفاقی برای فرزندان استیو جابز افتاد؟

ایو، کوچکترین فرزند خانواده جابز، در 9 جولای 1998 به دنیا آمد و اکنون 23 سال سن دارد. فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد از سال گذشته وارد حرفه مدلینگ شده است و اخیرا در فشن شوی لویی ویتون دیده شد. او همچنین یک سوارکار با تجربه است. ایو اخیرا اولین قرارداد خود را با یک آژانس مدلینگ DNA امضا کرده است.

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد