چگونه افراد و محتوای مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنید؟ – زومیت

[ad_1]

رسانه های اجتماعی متکی به ارتباط افراد با یکدیگر هستند. اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری به کاربران خود اجازه می دهد تا آشنایان و بینندگان خود را بیابند و با افراد جدید ملاقات کنند. علاوه بر یافتن و دنبال کردن افراد، همیشه موضوعاتی وجود دارد که بر اساس زندگی و دغدغه‌هایمان به دنبال آن‌ها هستیم. به عنوان مثال، یک هنرمند ممکن است علاقه مند به دنبال کردن محتوای مرتبط با آثار هنری و همچنین دنبال کردن هنرمندان دیگر باشد. پس از راه اندازی اینستاگرام و اطمینان از امنیت حساب، زمان آن رسیده است که افراد و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنیم. در این آموزش زومیت، با روش های مختلف برای یافتن افراد و دنبال کردن موضوعات مورد علاقه خود آشنا می شویم.

چگونه افراد را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

راه های مختلفی برای یافتن افراد مختلف در اینستاگرام وجود دارد که در زیر به مهم ترین آنها اشاره می شود.

با اتصال مخاطبان خود به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

ساده ترین راه برای یافتن مخاطبین در اینستاگرام این است که لیست مخاطبین را به اینستاگرام پیوند دهید تا اینستاگرام بتواند شماره تماس آنها را شناسایی کند و حساب آنها را به شما نشان دهد. راه های مختلفی برای اتصال مخاطبان به اینستاگرام وجود دارد.

  • اگر به تازگی حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، اینستاگرام به شما توصیه می کند در صفحه فید برای یافتن افرادی که می شناسید، استفاده کنید. برای انجام این کار روی دکمه کلیک کنید برای اتصال شير آب. سپس به لیست مخاطبین برای مجوز دسترسی پیدا کنید اجازه دسترسی برای پیوند دادن مخاطبین به حساب خود انتخاب کنید. با این عمل اینستاگرام لیستی از حساب های کاربری مرتبط با شماره تماس شما را به شما نشان می دهد. برای دنبال کردن هر کدام، به سادگی فالو کنید دنبال کردن روی آن کلیک کنید.

با پیوند دادن افراد به اینستاگرام، افراد را پیدا کنید

  • شما می توانید به صفحه نمایه خود به جز صفحه خوراک پیشنهادی بروید. روی نماد همبرگر (مثلث افقی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و مردم را کشف کنید برای انتخاب. اگر به طور انتخابی از اینستاگرام اجازه بگیرید اجازه دسترسی اجازه دهید اینستاگرام به مخاطبان هدف شما برسد تا آنها بتوانند حساب کاربری خود را به شما معرفی کنند. پس از اعطای مجوزهای دسترسی با کشیدن صفحه از پایین (بازسازی صفحه)، حساب های مخاطبین شما در لیست توصیه شده برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر گیرنده اکانت اینستاگرام نداشته باشد یا بهتر است بگوییم که اکانت اینستاگرام به شماره موبایل لینک نشده است، آن را در این لیست پیدا نخواهید کرد.

با پیوند دادن افراد به اینستاگرام، افراد را پیدا کنید

  • راه دیگر این است که مخاطبان هدف را از قسمت تنظیمات به حساب اینستاگرام خود متصل کنید. روی نماد همبرگر (مثلث افقی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیم برای انتخاب. در گزینه اول مردم را دنبال و دعوت کنید روی صفحه بعدی ضربه بزنید مردم را دنبال کنید برای انتخاب. اگر اینستاگرام از شما برای پیوند به مخاطبین شما اجازه خواست، روی ضربه بزنید. اجازه دسترسی شير آب. بعد از صفحه افراد Discover را یک بار از بالا به پایین بکشید تا کاربران پیشنهادی را از لیست مخاطبین خود مشاهده کنید.

    مخاطبین را به حساب اینستاگرام پیوند دهید

  • آخرین راه برای اتصال و همگام سازی مخاطبین این است که وارد گزینه شوید. لایحه از فصل تنظیم در این صفحه با فعال کردن گزینه مخاطب را وصل کنید مخاطبان شما همیشه با سرورهای اینستاگرام همگام می شوند تا بتوانید هر آنچه را که می خواهید دنبال کنید. همچنین زمانی که می خواهید لیست مخاطبین را از حساب اینستاگرام خود جدا کنید، می توانید گزینه Connect to contact را غیرفعال کنید.

مخاطبین را با حساب اینستاگرام همگام کنید

با اتصال فیس بوک به اینستاگرام افراد را پیدا کنید

با اتصال فیس بوک به اینستاگرام می توانید مخاطبان فیسبوک خود را در اینستاگرام نیز دنبال کنید. برای این کار روی منوی همبرگر از پروفایل خود کلیک کنید و مردم را کشف کنید برای انتخاب. روی دکمه در این صفحه کلیک کنید برای اتصال که برعکس گزینه است به فیس بوک متصل شوید پیدا شد، کلیک کنید اگر هنوز اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل نکرده اید، برای فرآیند پیوند این دو اکانت به فیس بوک منتقل خواهید شد. پس از طی مراحل اتصال فیسبوک به اینستاگرام و رفرش صفحه، مخاطبان فیسبوک شما در اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود.

    مخاطبین فیس بوک را به حساب اینستاگرام پیوند دهید

افرادی را با جستجوی مستقیم نام پیدا کنید

راه دیگر برای یافتن یک شخص، جستجوی مستقیم نام او در اینستاگرام است. به صفحه جستجو و کشف به نماد ذره بین رفته و روی نوار جستجوی بالا کلیک کنید و نام کامل شخص را وارد کنید. برای دیدن حساب های مطابق با نام خود به برگه بروید حساب ها برو اینستاگرام لیستی از حساب های کاربری با این نام را به شما نشان می دهد. شما باید بتوانید با جستجو در تمام پروفایل های نمایش داده شده، فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. این روش خیلی کارآمد نیست زیرا همه مخاطبین با نام در اینستاگرام در دسترس نیستند. برای افزایش شانس خود برای یافتن فرد مورد نظر، می توانید از نام او به زبان فارسی و انگلیسی (با املای متفاوت) استفاده کنید.

اگر شناسه شخصی دارید به یاد داشته باشید که با جستجوی شناسه از این قسمت به راحتی می توانید اکانت خود را پیدا کنید.

افرادی را با جستجوی مستقیم نام پیدا کنید

چگونه محتوای مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت روزافزون اینستاگرام، در دسترس بودن محتوای متنوع و فراوان برای بخش‌های مختلف است. یافتن مطالب مرتبط و موضوعات مناسب برای هر فرد باعث بهبود کیفیت استفاده از اینستاگرام، صرفه جویی در وقت و انرژی کاربر می شود. در زیر می‌بینیم که چگونه می‌توانیم پیشنهادات اینستاگرام را سفارشی کنیم و موضوعات مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنیم تا به آنچه می‌خواهیم بیشتر برسیم.

برای دسترسی به محتوای مورد نظر از هشتگ استفاده کنید

یکی از بهترین و هوشمندانه ترین راه ها برای یافتن محتوا در اینستاگرام، فالو کردن هشتگ ها به جای افراد است. هشتگ ها به کاربران کمک می کنند فقط موضوعات مورد نیاز خود را پیدا کنند

مقالات مرتبط:

دسترسی را فراهم کنید. برای دنبال کردن یک هشتگ در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

به صفحه جستجو و کشف (نماد ذره بین) برو روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید. فرض کنید محتوای مرتبط با «.ونسان ون گوگ” دنبال کردن. در هشتگ ها، برای جدا کردن کلمات چه کاری باید انجام دهید_» بیایید از آن استفاده کنیم. بنابراین ما “Vincent_Wongog” را در نوار جستجو و سپس در تب تایپ می کنیم برچسب ها ما خواهیم بود. در این بخش می توانیم تمام هشتگ های مربوط به ونسان ون گوگ را مشاهده کنیم. ما مرتبط ترین نتیجه جستجو را انتخاب می کنیم و پس از بررسی نتایج نمایش داده شده تصمیم می گیریم که هشتگ را دنبال کنیم یا خیر. اگر می خواهید هشتگ را دنبال کنید، باید روی دکمه کلیک کنید. دنبال کردن شير آب.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

اگر در بین محتوای نمایش داده شده پستی را مشاهده کردید که به هشتگی که انتخاب کرده اید مربوط نمی شود، باید روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و انتخاب کنید. برای این هشتگ نشان ندهید برای انتخاب. همچنین اگر فکر می کنید محتوای نمایش داده شده در فید اینستاگرام مربوط به هشتگ شما نیست، می توانید همین گزینه را انتخاب کنید.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین می‌توانید روی هشتگ‌های زیر پست‌ها ضربه بزنید تا وارد آن شوید و صفحه اختصاصی آن هشتگ را دنبال کنید.

هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید

سفارشی کردن پیشنهادات اینستاگرام

اگر پستی را در صفحه جستجو و کاوش مشاهده کردید، به این معنی نیست که دیگران آن را خواهند دید. اینستاگرام همیشه سعی می کند پست هایی را که در صفحه جستجو می بینید به روز کند تا با علایق شما مطابقت داشته باشد. برای مثال، عکس‌ها و ویدیوهایی که در این صفحه می‌بینید ممکن است به دلیل لایک‌های افرادی باشد که دنبال می‌کنید یا لایک تعداد زیادی از کاربران. اگر به دلایلی نمی‌خواهید پست پیشنهادی را در صفحه اکسپلورر خود ببینید، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و انتخاب کنید. علاقه مند نیستم برای انتخاب.

در حین مرور فید اینستاگرام، ممکن است با پست هایی روبرو شوید که آنها را دنبال نمی کنید. اینستاگرام پست های پیشنهادی را بر اساس موارد زیر نمایش می دهد:

  • فعالیت شما: چه کسانی را دنبال می کنید و چه پست هایی را دوست دارید، ذخیره کنید یا در مورد آنها نظر دهید.
  • لینک های شماسابقه ارتباط شما با حسابی که در اینستاگرام پست می کنید یا حساب های مشابه.
  • اطلاعات حمل و نقلاین پست چقدر ممکن است محبوب باشد، دیگران چگونه با آن در اینستاگرام تعامل داشته اند و چه زمانی یا کجا پست شده است.
  • اطلاعات حساب: افراد در چند هفته گذشته چندین بار با این حساب تعامل داشته اند.

در بالای پست پیشنهادی دلیل مشاهده درج شده است. اگر پست های پیشنهادی در فید مورد علاقه شما نیستند، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید و علاقه مند نیستم نماد x بالای پست را انتخاب کنید یا به سادگی ضربه بزنید. همچنین برای اطلاع از جزئیات اینکه چرا این پست به شما نشان داده شده است. چرا این پست را می بینید؟ برای انتخاب.

سفارشی کردن پیشنهادات اینستاگرام

در عکس بالا در بالای پست مشاهده می کنید که اینستاگرام دلیل ارائه خود را لایک کردن پستی از این صفحه عنوان کرده است. با انتخاب گزینه فالو می توانیم پست را از همان صفحه فید بدون وارد شدن به صفحه ای که آن را منتشر کرده دنبال کنیم. اگر دکمه x را فشار دهیم، پست از صفحه خوراک حذف می شود. اما اگر نمی خواهیم این پست را ببینیم باید آیکون نقطه را لمس کرده و آن را انتخاب کنیم. علاقه مند نیستم انتخاب کنید. همچنین اگر بخواهیم دلایل این پست پیشنهادی را بدانیم باید روی نماد سه نقطه بالای گزینه ضربه بزنیم. چرا این پست را می بینید؟ شير آب. اینستاگرام در این عکس دلیل خود را برای پیشنهاد این پست برای لایک و ذخیره یک پست از این صفحه توضیح داده است.

همانطور که می بینید، اینستاگرام پست های پیشنهادی را بر اساس مجموعه فعالیت و رفتار ما و سایر کاربران به ما نشان می دهد. با این حال، نمایشگر اینستاگرام با این فرض که به طور خودکار برای ما شخصی سازی شده است، پیشنهاد می دهد. با این حال، مشاهده این پست ها را می توان با گزینه هایی که در بالا ذکر کردیم تا حدودی سفارشی، اصلاح و شخصی سازی کرد.

***

امیدواریم با کمک نکاتی که در این آموزش به آنها اشاره کردیم توانسته باشید افراد و مطالب مورد علاقه خود را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنید. اگر روش ها و ترفندهای دیگری در این زمینه دارید با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.