چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

در مجموع در این کتاب 66 پیمانه 20 سوالی و 34 پیمانه ی 10 سوالی وجود دارد که می توان از این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 برای تست های طبقه بندی شده نام برد.3- کتاب ریاضیات پایه مهروماه : کتاب ریاضیات پایه مهروماه را به دلیل درسنامه های مفید و مفهومی و تست های آموزشی، دسته بندی شده و فصل به فصل به عنوان یکی از بهترین منابع ریاضی کنکور ۱۴۰۰ به شما معرفی می کنیم. 1- کتاب ریاضی تجربی جامع IQ گاج: کتاب ریاضی تجربی گاه به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور تجربی برای دانش آموزان سطح بالا، معرفی می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی دینی و زندگی دهم، کلیات هر درس، نمونه تست هایی که می شود از این درس طرح کرد و نحوه تست زنی دینی دهم بپردازیم.توی این مقاله قراره موارد زیر رو ببینید:اول خلاصه ای از روش مطالعه دینی دهم و اینکه کلا دینی خوندن چطوری هست رو میگم.بعدش آیه های دینی دهم رو بررسی می کنیم که شروع شدن تست های پیچیده و سخت از همین آیه ها هست.خلاصه تیتروار تمامی دوازده درس دینی دهم رو می تونید ببینید.تعداد سوال های دینی دهم تجربی و ریاضی از سال 1390 تا 1400بررسی چند تست دینی دهم از تست های کنکورهای اخیر رو داریم که ببینید از کجاهای کتاب اومده و چطوری هست اصلا!

کتاب آبی قلم چی حسابان برای کنکور ریاضی به دو صورت جداگانه، یکی برای دهم ویازدهم و یکی برای دوازدهم به صورت جداگانه به چاپ رسیده است. کتاب ریاضیات دهم و یازدهم هم حاوی 87 بسته ی مطالعاتی است که هر بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چندین پیمانه سوال است. 5 آزمون جمع بندی، در پایان هر فصل یک آزمون جمع بندی 20 سوالی ارائه شده است. آیا یک مشاور کنکور تنها یک برنامه را برای تمامی داوطلبان ارائه می نماید؟ با یک کد اخلاق حرفه ای کار کنید و بی طرف بمانید. دور و برتون رو نگاه کنید. چقدر اسلام در این مورد تاکید داره و ما متاسفانه خیلی سر سری از کنار این مفاهیم ارزشمند ، مثل زکات علم آموختن است رد می شیم در صورتی که با این کار می تونیم ۹۰ درصد مطالبی رو که آموختیم به خاطر بسپاریم. 2 روز آخر( روز 4 شنبه و 5 شنبه قبل از آزمون): اینجا دیگه بهتره که تو همه اون مطالب و مباحثی رو که خوندی رو مرور کنی و تست بزنی و اگه هم احیاناً موردی هست که نخوندی ترجیحاً بهتره بی خیالش بشی و فقط فوکوس کنی روی خوندهات.

چرا به مشاور کنکور نیاز داریم

توصیه آخر در این زمینه این است که از اهمیت ورزش کردن نیز غافل نشوید. تمام این مطالب نشان میدهد وجود یک مشاور و برنامه ریز کنکور که بتوانند علاوه بر ایجاد تعادل بین عواطف و احساسات و درس خواندن دانش آموز برنامه درسی در اختیار وی قرار دهد چقدر اهمیت پیدا می کند. این کتاب دارای 3000 تست شناسنامه دار، 703 سوال کنکور منطبق با کتاب های درسی نظام جدید، 1123 تست از آزمون های کانون، 1174 سوال طراحی شده از کتاب درسی، 117 بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چند پیمانه سوال، 187 پیمانه 20 سوالی و 10 سوالی برای مدیریت زمان، 230 سوال ویژه برای دانش آموزان برتر می باشد که می توانید متناسب با نیاز و سطح خود به حل سوالات مورد نظر بپردازید. 1- کتاب حسابان جامع خیلی سبز: قالب کلی کتاب این گونه است که هر فصل شامل چند درس است که نام آنها بسیار شبیه به عناوین درس های کتاب درسی است.پاسخ تشریحی تست ها نیز در جلد دوم کتاب قرار گرفته اند.

مشاور و برنامه ریز کنکور

هر فصل دارای چند درسنامه می باشد و در پایان همه فصل ها هم، پاسخنامه کلیدی و تشریحی قرار گرفته است. این کتاب با 848 صفحه، دارای 2440 عدد تست هست که رویکردی کاملا کنکوری دارد و می توان به عنوان یک کتاب مکمل از آن استفاده کرد. استفاده از کتاب های کنکوری سال قبل که چاپ امسال نبوده تا شروع چاپ و پخش کتاب های کنکور سراسری سال 1401 در بازار جایز است. اغلب دانش آموزان و داوطلبانی که از خدمات بهترین مشاوره کنکور (سایت پیشنهادی bestclassic.ir) استفاده نمی کنند و خودشان برنامه ریزی درسی طراحی می کنند غیر واقع بینانه و بیشتر از توان واقعی خود ساعت مطالعه در نظر می گیرند که متاسفانه باعث عدم اجرای برنامه و ناامیدی می شود. کتاب دوازدهم حسابان قلمچی دارای 285 تست از کنکور های سراسری – 259 تست از آزمون های کانون و 256 تست طراحی شده درسی می باشد. متاسفانه به دلیل سو استفاده بعضی از افراد توضیحات تخصصی و روش تصویر سازی و بدون فراموشی و دلتا ذهنی و بتای جسمی به صورت شخصی فقط در اختیار داوطلب و دانش آموز قرار می گیرد. جلد اول کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی بر اساس ۱۱ فصل و به صورت موضوع و زیر موضوعهای مختلف به نگارش درآمده که تعداد آنها ۴۲ موضوع و ۱۰۲ زیر موضوع میباشد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.