کانال تلگرام مشاوره تحصیلی – کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره

برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دوره فراگیر پیام نور، معدل نقش نداشت و معیار پذیرش ظرفیت موسسات آموزشی پذیرنده دانشجو بود. به این صورت که زمان ثبت نام در این دوره ها توسط خود دانشگاه های پذیرنده مشخص می شود و زمان تعیین شده به وسیله یک دانشگاه با دانشگاه دیگر فرق دارد. از جمله سوالاتی که به مراتب در ذهن داوطلبان ثبت نام در مقطع تحصیلی ارشد دانشگاه ها شکل می گیرد نحوه ثبت نام در این قبیل از رشته هاست که مسلماٌ مستلزم طی کردن فرآیند و مراحلی است. رشتههای بدون کنکور ارشد در دورهی روزانه برای افراد مایل به ادامه تحصیل در این مقطع آموزش بسیار گسترده هستند و رشتههای زیادی را در برمیگیرند. در گروه علوم پایه داوطلبان میتوانستند از میان رشتههای آمار، آموزش ریاضی، دو گرایش ریاضی کاربردی، دو گرایش ریاضی محض، زمین شناسی، سه گرایش زیست شناسی جانوری، سه گرایش زیست شناسی سلولی و مولکولی، دو گرایش زیست شناسی گیاهی، زیست فناوری، ژئوفیزیک و زلزله شناسی، چهار گرایش شیمی، شش گرایش علوم زمین و شش گرایش فیزیک، رشتهی دلخواهشان را برگزینند. از میان این رشته های می توان از حقوق بین الملل، فلسفه و کلام اسلامی، اخلاق، حقوق، مالکیت فکری، شیعه شناسی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مدرسی معارف اسلامی و علوم حدیث نام برد.

در گروه فنی و مهندسی، در دو گرایش مهندسی برق، پنج گرایش مهندسی شیمی، سه گرایش مهندسی صنایع، شش گرایش مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات، دو گرایش مهندسی کامپیوتر و سه گرایش مهندسی مکانیک و مهندسی مواد امکان تحصیل برای دانشجویان وجود داشت. اگر قصد دارید بدون کنکور در دورهی روزانهی دانشگاههای سراسری و در دوره کارشناسی ارشد تحصیل کنید، بهتر است بدانید که یکی از شرایط تحصیل در رشتههای ارشد بدون کنکور در دورهی روزانه این است که جزو دانشجویان استعدادهای درخشان باشید. ✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 98 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام درخواست انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود. تیم مشاوران برتر دورخیز سال ها تجربه ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تخصصی در کنکور تجربی را دارد. در گروه علوم انسانی داوطلبان میتوانستند سه گرایش رشته آب و هوا شناسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان فارسی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، چهار گرایش الهیات و معارف اسلامی، برنامهریزی درسی، برنامه ریزی رفاه اجتماعی، پنج گرایش رشته تاریخ، دو گرایش رشته جغرافیا، جامعهشناسی، جمعیتشناسی، حسابداری، حسابرسی، گرایشهای حقوق، روانشناسی، سه گرایش رشته زبان و ادبیات فارسی، روزنامهنگاری، زبانشناسی، سه گرایش علوم اقتصادی، علوم سیاسی، فلسفه و کلام اسلامی، شش گرایش رشته کارآفرینی، پنج گرایش مدیریت بازرگانی، شش گرایش مدیریت دولتی، مدیریت فناوری مدیریت رسانه، مدیریت ورزشی، مشاوره، مطالعات فرهنگی و سه گرایش نهج البلاغه را انتخاب کنند.

مشاور کنکور تهران

یکی از روشهای خوب مطالعه که میتواند بسیار به شما کمک کند این است که خلاصه هایتان به زبان خودشان نوشته شود. بی شک در کنکور ایران اساتید برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است فقط اطلاعات موجود در اینترنت را از تمامی وبلاگ ها جمع آوری کرده ایم و با توجه به نظرات درون اینترنت این لیست را قرار داده ایم. چرا که او بهترین ارزیابی را از وضعیت خودش دارد. صحبت کردن با خانواده و درد دل کردن و مشورت گرفتن از آنها باعث میشود تا هم خانواده و هم دانشجو شناخت بهتری از وضعیت داوطلب پیدا کنند و به این ترتیب استرس کمتری داشته باشند. متقاضیان ثبتنام در دوره این دوره مایلند دربارهی رشتههای ارشد بدون کنکور هم اطلاعات کافی داشته باشند تا در صورت وجود رشتهی مورد نظرشان در دوره شرکت کنند.

مشاور کنکور بیگی

برای اطلاع از لیست کلیه رشته های مورد ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. جهت آگاهی از کلیه ی شرایط تحصیل در دوره ی کارشناسی ارشد بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. اصلا بعد از دوبار انصراف در هر صورتی امکان ادامه تحصیل نیست و باید کارت پایان خدمت داشته باشیم؟ میخواستم ببینم الان ک مشخص نیست ازمون های قلم چی حضوریه یا غیر حضوری ما ثبت نام کنیم یانه؟ حالت مقابل، اینه که اگه مثلا شما ریاضی تون قوی هستش ولی فقط توی بخش خاصی مثل هندسه مشکل دارید، توی این حالت هم نیاز نیست به خاطر یکی دوتا بخش و مبحث خودتونو درگیر کلاس های جامع چندین ساعته کنید! در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم پرداختیم. دانشگاه قم در 66 رشته تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشنجویانی در مقطع کارشناسی ارشد می کند. هر سال دانشگاهها و موسسههای آموزشی جداگانه برای پذیرش دورههای روزانه بدون کنکور فراخوان میدهند و رشتههایی که در آنها دانشجو میپذیرند را اعلام مشاور کنکور پزشکی – fall24.ir – میکنند. را به شما آموزش دهد و بر عملکرد شما نظارت مداوم داشته باشد. داشتن یک برنامه ریزی با رعایت اصول به شما کمک می کند که اعتماد به نفس بالا و آرامش ذهنی داشته باشید.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر