کروم 100، فایرفاکس و اج ممکن است برخی از سایت ها را غیرفعال کنند

[ad_1]

کروم، فایرفاکس و اج آنها به زودی به نسخه 100 خواهند رسید و این باعث ایجاد اشکالاتی می شود که ممکن است باعث خرابی برخی از سایت ها شود. به نظر نمی رسد این سایت ها در هنگام تجزیه اطلاعات مرورگر با یک عدد سه رقمی مواجه شوند و این برای آنها مشکل ساز می شود.

موزیلا، گوگل و مایکروسافت ماه هاست که سایت ها درباره رسیدن به نسخه صدم هشدار می دهند. صدمین نسخه کروم و اج در ماه مارس و صدمین نسخه فایرفاکس در ماه می در دسترس خواهند بود. موزیلا می‌گوید که برخی از سایت‌ها ممکن است کتابخانه‌هایی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها داشته باشند که به‌طور پیش‌فرض نمی‌توان آنها را روی اعداد سه رقمی در بخش تنظیم کرد. عامل کاربر انجام دادن.

نمایندگی کاربر رشته ای از اطلاعات است که شامل داده هایی مانند نام مرورگر، نسخه مرورگر و اطلاعات نرم افزاری مانند فناوری های مورد استفاده است. هنگامی که کاربر از یک سایت بازدید می کند، User-Agent با یک درخواست به صفحه وب ارسال می شود. با این کار وب سایت ها می توانند مرورگر کاربر را شناسایی کرده و خدمات و قابلیت های خود را بر اساس فناوری های موجود در این نسخه ارائه دهند.

کروم فایرفاکس اج

سایت ها را برای مرورگرهای نسخه 100 آماده کنید

موزیلا مدت هاست که خود را برای انتشار نسخه صدمین فایرفاکس آماده می کند و در این زمینه با مشکلاتی مواجه است. HBO برو، بتسدا، یاهو، اسلک و سایت های دارای خدمات لب انجام شد، پیدا شد اکثر سایت هایی که با این مشکل مواجه می شوند با خطای ناسازگاری نرم افزار در مواجهه با نسخه 100 مرورگر مواجه می شوند و سپس قسمت هایی از سایت از کار می افتد.

توسعه دهندگانی که می خواهند وب سایت خود را آزمایش کنند و برای انتشار نسخه نهایی مرورگر آماده شوند، می توانند پرچم خاصی را در کروم، اج یا فایرفاکس فعال کنند تا اشکالات احتمالی را آزمایش کنند.

موزیلا همچنین اعلام کرد که برای مقابله با مشکلات رایج وب سایت ها آماده می شود. این شرکت می‌گوید فوراً به‌روزرسانی را برای سایت‌های مربوطه منتشر می‌کند یا نسخه فایرفاکس را به‌طور موقت به ۹۹ تبدیل می‌کند تا به مدیران سایت کمک کند تا مشکل را برطرف کنند. پشتیبانی Google Maps همچنین از یک پرچم برای موارد زیر استفاده می کند: نسخه کروم را فریز کنید در شماره 99 قرار دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه مایکروسافت اج منتشر نشده است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما