کلید خرید آنلاین اسکوتر و اسکیت

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

با نزدیک شدن به بهار و تابستان، شما نیز مانند هر پدر و مادری، فرزندان خود را بیرون ببرید و فعالیت بدنی آنها را افزایش دهید تا از سلامت جسمی و روحی آنها اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه فرزندتان گوشی یا تبلت خود را رها کند و علاقه ای به بازی با این وسایل الکترونیکی نداشته باشد، باید فعالیت هایی مانند اسکیت روی یخ، اسکیت روی یخ، که بیشتر سرگرم کننده، سرگرم کننده و ورزش های اجتماعی است را برای او فراهم کنید.

با این حال خرید کفش اسکیت یا اسکوتر مناسب برای کودک شما کار نسبتا آسانی نیست، به خصوص اگر می خواهید برای اولین بار این کار را انجام دهید.

ما اینجا هستیم تا کار را برای شما آسان کنیم تا بتوانید کفش اسکیت یا اسکوتر حرفه ای مناسب برای خود یا فرزندتان بخرید.

نکاتی برای خرید کفش اسکیت

بیایید ابتدا در مورد خرید اسکیت و نکات مهم آن صحبت کنیم، سپس در مورد همان مسائل صحبت کنیم. خرید آنلاین اسکوتر بیایید پرداخت کنیم.

کفش های رول اسکیت حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟

هر کفش اسکیت از اجزای مختلفی ساخته شده است که هر کدام عملکردی دارند تا در نهایت بتوانید فعالیت ورزشی-تفریحی مورد علاقه خود را انجام دهید.

چرخ های اسکیت

می‌توانیم چرخ‌ها را یکی از مهم‌ترین قطعات هر کفش اسکیتی بدانیم. بنابراین بیایید ابتدا نگاهی دقیق تر به این بخش بیندازیم. هر اسکیت می تواند 5، 4 یا 3 چرخ داشته باشد.

اسکیت بازان حرفه ای از اسکیت بازهای 3 چرخ استفاده می کنند که به آنها سرعت بیشتری می دهد و اغلب بدون ترمز هستند. اما هر چه مبتدی‌تر باشید یا فرزندتان کوچک‌تر باشد، باید از ۴ یا ۵ اسکیت برای ثبات و راحتی بیشتر استفاده کنید.

سایز چرخ های اسکیت برد نیز متفاوت است و هنگام خرید کفش اسکیت باید چرخ های مناسب را انتخاب کنید. چرخ های کوچکتر به شما امکان می دهند راحت تر و سریع تر حرکت کنید. این اندازه بر حسب میلی متر مشخص می شود و معمولاً روی چرخ های اسکیت نوشته می شود.

نکته دیگر در مورد خرید اسکیت این است که جنس چرخ ها پلی اورتان است و اکثر چرخ های حرفه ای همان چرخ های ژله ای هستند. این چرخ ها سفتی کمتری دارند و نرم تر هستند. نرمی و سختی چرخ ها با حرف A و عدد کنار آن مشخص می شود.

تخت های اسکیت

مورد بعدی تخت اسکیت است. اهمیت یاتاقان ها در کمیت باربری، ظرفیت بار و در نهایت سهولت حرکت چرخ ها. بهترین بلبرینگ ها آنهایی هستند که دارای مهر تایید ABEC هستند.

بعد از خرید کفش اسکیتهمیشه سعی کنید بلبرینگ ها را تمیز نگه دارید و برای روغن کاری آنها از گریس استفاده کنید تا بتوانید مدت بیشتری از آنها استفاده کنید.

هنگام خرید کفش اسکیت به قاب یا FRAME توجه کنید

هر قاب اسکیت بخشی است که چرخ ها را به بدنه اسکیت متصل می کند. قاب های ساخته شده از آلومینیوم، کامپوزیت و فلز باید قابل تنظیم و جابجایی باشند و همچنین باید برای اطمینان از ایمنی شما قرار گیرند.

کفش های اسکیت طراحی شده برای مبتدیان یا کودکان دارای یک قطعه اضافی در انتهای یکی از فریم ها به عنوان ترمز اسکیت هستند. بنابراین اگر نمی توانید این قسمت را در کفش های اسکیت خود ببینید، گزینه پیشرفته شما یک کفش اسکیت حرفه ای است.

چکمه یا چکمه اسکیت بورد

بدنه اصلی کفش اسکیت همان چکمه یا بوت است. اکثر افراد هنگام خرید کفش اسکیت به بدنه یا بهتر بگوییم زیبایی آن توجه می کنند.

اسکیت یک وسیله نقلیه چرخدار است. بنابراین، ابتدا باید مهم ترین اجزای آن مانند چرخ ها بررسی شود. زیرا عدم اعتماد به نفس شما در این زمینه می تواند باعث آسیب جدی شود.

جنس چکمه یا چکمه اسکیت بسته به وزن شما یا فرزندتان و نحوه استفاده از آن باید از سه ماده کامپوزیت، پلاستیک یا کربن انتخاب شود.

جوراب یا پیراهن اسکیت

روزی را به یاد بیاورید که از صبح تا شب مجبور بودید کفش و جوراب بپوشید و فعالیت های زیادی انجام دهید. چقدر از شما انرژی گرفته تا پاهایتان عرق کند؟

برای یک اسکیت باز این می تواند بسیار خسته کننده و بسیار خسته کننده باشد. بنابراین خرید کفش های اسکیت با جوراب های تهویه مطبوع و قابل جابجایی که بعد از هر بار استفاده قابل شست و شو هستند نسبت به سایر جوراب ها گزینه بهتری است.

تسمه های برق یا تسمه های محافظ

پس از پوشیدن اسکیت های خود، باید با محافظ از آنها محافظت کنید. اکثر اسکیت ها محافظ سگک دارند. اسکیت‌ها که برای مبتدیان طراحی شده‌اند، یک بند چسبنده اضافی روی انگشتان پا دارند که به شما کمک می‌کند تا شما را ایمن‌تر نگه دارید.

قیمت کفش اسکیت

اکنون که با قسمت های مختلف یک کفش اسکیت آشنا شدید، می دانید که چرا هنگام خرید کفش اسکیت نباید قیمت و ظاهر یک کفش اسکیت را در اولویت قرار دهید.

اما در مورد قیمت کفش های اسکیت نکاتی وجود دارد. به عنوان مثال، قیمت کفش های اسکیت نه بر اساس اندازه، بلکه با کیفیت و برند سازنده تعیین می شود.

اسکیت رز، یک برند محبوب ایتالیایی

اگر برای شروع این ورزش یا کمی حرفه ای تر به دنبال کفش اسکیت مناسب برای خود یا فرزندتان هستید، راس اسکیت ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

شما می توانید اسکیت های رز با رنگ ها و ظاهر متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد را در سایت رسمی لوزی بیابید که با مقایسه ویژگی ها و قیمت هر کدام می توانید گزینه مناسبی را خریداری کنید.

برند Roses بنیانگذار اسکیت ساخت ایتالیا در جهان است، اما مانند همه شرکت های بزرگ، محصولات آن در چین ساخته می شود.

در خرید اینترنتی اسکوتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید اسکوتر راحت تر از خرید یک جفت اسکیت است و شاید به همین دلیل است که این محصول باعث فروش بیشتر در سراسر جهان شده است. نکات کوتاهی در مورد اسکوترها بیاموزید. خرید آنلاین اسکوتر کافی به نظر می رسد

اسکوتر وسیله ای برای حمل و نقل است که می تواند دو، سه یا چهار چرخ باشد که معمولاً کودکان از اسکوترهای چهار یا سه چرخ استفاده می کنند.

دو مدل اسکوتر با فرمان و بدون فرمان (هاوربرد) و مدل های بدون فرمان با باتری و پدال (حرکت بدن شما) تغذیه می شوند. در مدل فرمان، مطمئن شوید که ارتفاع فرمان قابل تنظیم است.

یکی از مهمترین مسائل در خرید اینترنتی اسکوتر وزن آن است. وزن زیاد اسکوتر می تواند حرکت اسکوتر را برای شما سخت کند و ممکن است برای جابجایی آن به انرژی زیادی نیاز باشد.

هنگام خرید اینترنتی اسکوتر حتما به چرخ ها توجه کنید. اسکوتر نیز مانند اسکیت های روی یخ باید دارای چرخ های مناسب باشد تا بتوانید در حین استفاده از آن لذت ببرید و در امنیت باشید. حلقه های ژله ای بهترین انتخاب هستند.

خرید آنلاین اسکوتر از سایت لوزی

فروشگاه اینترنتی لوزی اسکوترهای کلاسیک و برقی از مبتدی تا حرفه ای را نیز به فروش می رساند و با مراجعه به سایت لوزی می توانید به راحتی یکی از مدل های مختلف اسکوتر را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.