گواردیولا: می دانم چه چیزی در لیگ قهرمانان اروپا مهم است :: ورزش سه

[ad_1]

ما می توانیم قهرمان باشیم

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی معتقد است تیمش استانداردهای لازم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

کد خبر: 1810711 –
25 آوریل 1400 ساعت 17:21 –
3,857 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی فردا در لیسبون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون می رود.

سیتی در صدر جدول لیگ برتر با یک بازی و 9 امتیاز کمتر از لیورپول فاصله دارد و اخیرا مقابل نوریچ پیروز شده است. سیتیزن ها فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند اما به چلسی باختند تا پپ گواردیولا را از سال 2011 از لیگ قهرمانان دور نگه دارند.

پپ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: مصدومیت جک گریلیش بهتر از قبل است، اما او بازی فردای گابریل ژسوس و کول پالمر را از دست خواهد داد.

میل و انگیزه برای بازی با اسپورتینگ و قهرمانی در لیگ قهرمانان: « بهتر از فصل گذشته کار آسانی نیست. طبیعتاً ما برای رسیدن به یک چهارم نهایی هیجان‌زده و خوشحالیم و می‌دانم لیگ قهرمانان چقدر مهم است، اما همه بازی‌های لیگ برتر را جدی می‌گیریم و در همان بازی نورویچ همه آن را سخت دیدند. بازی تیم اعتماد به نفس بالایی دارد و می خواهیم امسال هم به فینال برسیم. رفتن به پرتغال برای دیدار با اسپورتینگ باعث افتخار است. ما می خواهیم برنده شویم، اما در نهایت عملکرد بازیکنان در زمین تعیین کننده خواهد بود.

آیا آزاردهنده است که مدام از شما بپرسند چگونه لیگ قهرمانان را ببریم؟ هر چه می خواهید بپرسید: “این برای من ناراحت کننده نیست زیرا به این معنی است که ما در لیگ قهرمانان هستیم.”

بهترین شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان: « ما در مرحله گروهی در لایپزیگ (آخرین بازی گروه) شکست خوردیم اما اکنون در مسیر خوبی قرار داریم. از نظر ذهنی برای لایپزیگ آماده نبودیم، اما برای بقیه آماده بودیم. ما برای برد در هر بازی بیرون می رویم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

شکست بزرگ در صورت شکست در لیگ قهرمانان:“من یک مربی فوتبال هستم و می دانم که اگر نتیجه نگیرم مورد انتقاد قرار می گیرم. مشکلی از این بابت نیست. من استانداردهای خود را می دانم و هر چیزی را می پذیرم. ما هماهنگی باورنکردنی در تیم داریم و هر جنگی می کنیم. روز هدف اصلی من است. بقیه کار توسط بازیکنان انجام خواهد شد.” همه اینجا می خواهند بجنگند و پیروز شوند و ما می خواهیم بالاتر برویم.”

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما