گوگل و متا به دلایل ضد تراست توسط اتحادیه اروپا و بریتانیا بررسی شدند | دیجیاتو

[ad_1]

غول های فناوری در چند سال گذشته تحت نظارت نظارتی بوده اند و اکنون اتحادیه اروپا و مقامات ضد انحصار بریتانیا تحقیقات موازی در مورد این معامله انجام می دهند. تبلیغات آنلاین بین گوگل و فیس بوک که سال 2018 آغاز شد.

کمیسیون اروپایی او در یک بیانیه مطبوعاتی نگرانی های خود را در مورد توافق سپتامبر 2018 بین دو شرکت بیان کرد: » در این زمینه، تحقیقات رسمی ضد انحصار ضروری است.

آندریا کاسلی، که همچنین رئیس سازمان رقابت بریتانیا است، گفت: «آنها خدمات تبلیغات آنلاین را به ناشران ارائه می دهند.

قرارداد جدی آبی بین گوگل و فیسبوک

قراردادی بین گوگل و فیسبوک به نام «آبی جدیدر حال حاضر تحت بررسی در ایالات متحده است 15 دادستان کل دولت از این دو شرکت شکایت کرد. دادستان های ایالات متحده بر این باورند که این دو غول فناوری برای دستیابی به این توافق در سال 2018 با یکدیگر همکاری کردند و نه تنها از یکدیگر صرفه جویی کردند بلکه مانع پیشرفت رقبا نیز شدند.

اگرچه هر دو شرکت در این مورد در حال بررسی هستند، اما در نهایت، به گفته کمیسیون اروپا، شاید فقط گوگل او را مستحق مجازات می دانند. مارگارت وستاگر، رئیس رقابت اتحادیه اروپا، به فایننشال تایمز توضیح می دهد:

ما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که این موضوع مربوط به گوگل است یا اینکه آنها یکدیگر را نقض می‌کنند. با این حال، مشخص نیست که متا از تأثیر این توافق‌نامه آگاه باشد و این چیزی است که ما باید بررسی کنیم.

با این حال، متا و گوگل به رویترز گفتند که تحقیقات اتحادیه اروپا و بریتانیا خطا بوده است.

این تحقیقات احتمالا سال ها طول می کشد و اگر مشخص شود که شرکتی قوانین رقابت اتحادیه اروپا را نقض می کند، 10 درصد از درآمد جهانی سالانه شما جریمه بشه

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده