💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

ثبت نام مشاوره ماهانه - مشاوره تحصیلی نیما پیری-مشاوره کنکور در دوران قرنطینه و آموزش های مجازی و سردرگمی های زیاد دانش آموزان، نیاز به مشاوره درسی برای رشته های ریاضی و تجربی و انسانی بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان ثبت نام از این پذیرفته شدگان منتشر شده است. به همین خاطر دپارتمان مشاوره تحصیلی طلوع شیراز، مجموعه محتواهایی در قالب مقاله که شامل بانک اطلاعاتی کاملی از سوالات دانش آموزان در سال کنکور و شروع برای درس خواندن برای این آزمون مهم است، جمع آوری کرده است. این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود. اما برای رسیدن به جواب سوالی مانند برای رشته داروسازی چه رتبهای لازم است، اکتفا به کارنامه این شخص کافی نیست. برنامه ریزی برای کنکور اگه اصولی باشه، مسیر رسیدن به رشته و رتبه دلخواهتون رو هموارتر می کنه و به ثانیه ثانیه زندگیتون نظم میده. اگر بابت خدمت سربازی نگران هستید در صورتی که مدرک معادل دریافت نکنید مشکلی برای تحصیل مجدد نخواهید داشت. شاید شما استعداد بیشتری در اقتصاد داشته باشید و اگر در اقتصاد تحصیل کنید آیندهی بهتری داشته باشید.

مشاور کنکور شبکه اموزش

Einfach, lecker und günstig: Heute zeige ich euch mal, wie ihr mit einfachen Zutaten vom Discounter ein leckeres Brunch-Buffet zusammenstellen könnt! فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد. فقط باید گام ها رو به همون ترتیبی که گفته شده انجام بدید. افرادی که در دوره روزانه پذیرفته شوند و دانشجوی ترم 1 یا 2 هستند یعنی در سال اول تحصیل قرار دارند، در صورت انصراف از انتخاب کد رشته محلهای دوره روزانه سال پیش رو محروم میشوند؛ اما درصورتیکه بخواهند شانس خود را برای سایر کد رشته محلهای غیر از روزانه امتحان کنند باید حتماً تا تاریخی که توسط سازمان سنجش اعلام میشود (که معمولاً 20 اسفندماه سال جاری هست) از تحصیل در دوره روزانه انصراف دهند. استاد تا به امروز اصلا مطالعه خوبی نداشتم ، و تازه آزمون ثبت نام کردم ، تصمیم جدی دارم که از همین الان شروع بکنم ، اما واقعا نمیدونم باید چطور با آزمونهایی که تا به الان ازشون جا موندم و با پایه تقریبا صفر و کلی فیلمی که از شرکت در دو کلاس شیمی و ریاضی به صورت آنلاین بوده جاموندم، شروع بکنم . داوطلبان عزیزی که اقدام به ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید جهت ورود به دانشگاه فنی حرفه ای نمودهاند، در صورتی که در رشتههای با کنکور شرکت نمایند، لازم است از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی استفاده نمایند.

ان شاءلله همیشه سالم و سلامت باشید.

دفتره انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای شامل رشتههای متعددی میگردد. مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی کمک مینماید علاوه بر آشنایی با رشتههای مختلف، به راحتی بتوانید انتخاب رشته اصولی و درستی را داشته باشید. در نظر داشته باشید جدول بالا بر اساس جامعه آماری کنکور سراسری 99 گردآوری شده است . ان شاءلله همیشه سالم و سلامت باشید. من آذر سال بعد ۲۴ سالم میشه میتونم شرکت کنم در فرهنگیان؟ یا چون انصراف دادم دیگه نمیتونم همان رشته را انتخاب کنم؟ در ۹۹ درصد موارد، سایتها و گروهها،از بچه های تجربی یا رشته های دیگه به وفور هستند که بعد از چندین سال پشت کنکور بودن،دانشگاه رفتن و کلا از درس دور بودن،پزشکی و شاخه های تجربی قبول شدند.اما هیچکس برای مهندسی و شاخه های ریاضی مثالی نمیزنه.آیا اینقدر کم اهمیته؟ پیام : سلام لطفاااااااا تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو به تفکیک رشته اعلام کنید دیگه .این حق ماست که بدونیم بین چند نفر چه رتبه ای رو کسب کردیم! سلام خسته نباشید.من دیپلم کامپیوتر دارم و در حال حاظر دانشجوی ترم آخر کار دانی هستم .میخواستم بپرسم آیا با مدرک فوق دیپلم هم میتونم کنکور تجربی بدم واسه پرستاری؟

مشاور کنکور قزوین

همچنین شرکت در آزمون آزمایشی خودش یه انگیزه و نیرویی مضاعف واسه کار بیشتر در شما ایجاد میکنه. با توجه به این آمار و ارقام رشته پزشکی برخلاف دو رشته داروسازی و دندانپزشکی، کمی افزایش ظرفیت داشته است و تقریبأ نزدیک به 4 هزار نفر بیشتر نسبت به داروسازی و دندانپزشکی پذیرش دارد ولی در کل ظرفیت خیلی پایینی برای جذب دانشجو بین داوطلبان تجربی به چشم میخورد. با کاهش اعتماد به نفس و روحیه، استرس شما هم افزایش خواهد یافت. مثل سختگیری والدین و توقعات بالای اون ها، عدم اعتماد به نفس، تفکر منفی نسبت به خود، رقابت ناسالم، عدم تمرکز والدین مضطرب و برخی از ویژگی های شخصیتی دانش آموزان مثل کمال گرایی ، اهمال کاری و… یکی از دلایل این مسئله استرس هست که در مقاله تاثیر استرس بر یادگیری به این موضوع پرداخته ایم. این مقاله ویژه دانش آموزان کنکوری و پایه رشته ریاضی و تجربی و برای مشاوره رایگان رشته تجربی و ریاضی هست. در این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان طلوع شیراز، هدف ما اینه که به شما کمک کنیم استرس خودتون رو کنترل کنیم.

مشاور کنکور لازمه؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور چت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور