💫 مشاوره کنکور هنر 1400 به همراه جزییات رشته ها و ضرایب

من دانش آموز ریاضی هستم اما نمیخوام کنکور ریاضی بدم. من فقط از مشاور مدرسه مون استفاده کردم..ولی به نظرم هیچ مشاوری بهتر از خود آدم نیست… مشاوره درسی رایگان و غیر رایگان دریافت کنید همچنین با ورود به وب سایت آن ها می توانید از هزینه مشاور درسی انلاین باخبر شوید. مشاوره تحصیلی رایگان و غیر رایگان دریافت کنید همچنین با ورود به وب سایت آن ها می توانید از قیمت مشاوره تحصیلی باخبر شوید. بهره می برند. همچنین به مدال آوران امکان تحصیل همزمان دو رشته دانشگاهی نیز داده می شود. مشاور تحصیلی کارشناسی ارشد اطلاعات خوبی در مورد ادامه تحصیل رشته ها یا رفتن به سمت بازار کار را دارد. داوطلبان عزیز نگران نباشند ، بدانید که اگر در سال سوم دبیرستان هستید برای کسب معدل خوب و برنامه ریزی فرصت دارید و اگر فکر میکنید کار از کار گذشته باید بگوییم امکان ترمیم معدل برای شما وجود دارد . آیا امکان دریافت خدمات مشاوره کنکور با پرداخت بهترین قیمت وجود دارد؟

بهترین منابع مخصوص خودتان را تهیه کنید.

برنامه ریزی برای کنکور تجربی و روش نوشتن برنامه مناسب - کنکور 1401 چون خیلی حالت های متفاوتی میتونه وجود داشته باشه. ولی خیلی از بچه ها هم هستند که دبیر مدرسه خودشون خوبه و درس رو متوجه میشن ولی صرفا به خاطر اسم کلاس یا از روی استرس اینکه ” فلان دانش آموز این کلاس رو رفته، نکنه من نرم و موفق نشم، نکنه اون دبیر یه عالمه نکته اضافه بگه” هزاران دلیل دیگه، وقت خودشون رو تلف میکنند و به کلاس میرند با وجود اینکه ممکنه با ریشه یابی درست، خیلی راحت مشکل شون توی اون درس خاص، حل بشه. من یه سوال مهم تر دارم! پیشنهاد من به عنوان مشاور ، این میباشد که برای آرایه ، قسمت هایی که مشابه هم میباشند را با هم مطالعه کنیم. اگر در طرح ترمیم معدل نمره به دست آمده از نمره قبلی کمتر باشد ثبت میشود؟ اگر دانش آموزی در مسیر علاقه خود حرکت نکند چه اتفاقی میافتد؟ یک مشاور در این هنگام می تواند با صحبت کردن و دعوت داوطلب به آرامش، او را به مسیر اصلی سوق دهد. خود را مقید به اجرای برنامه ریزی کنید. بهترین منابع مخصوص خودتان را تهیه کنید. او می تواند منابع درست را به شما معرفی کرده و هزینه های شما را برای تهیه منابع تکراری و بیهوده کاهش دهد.

به همین دلیل توجه به رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه ها، لازم و ضروری به نظر خواهد رسید. پس حتما توجه داشته باشید که توی هر مشکل و اتفاقی از جمله کلاس رفتن، ریشه اصلی اون مشکل رو پیدا کنید و بعد برید دنبال راه حل درست و قطعی ..! بعد از اینکه فهمیدید که از چه زمانی باید شروع کنید، این سوال واستون پیش میاد که از کجا و از چه پایه ای شروع کنم؟ پس اول مفاهیم و قضیه و نکته و فرمول ها رو باید یاد بگیرید و تست زیادی براشون حل کنید و بعد حفظشون کنید، برای جلوگیری از فراموشی باید این مطالب رو در فاصله های زمانی مشخص مرور کنید. البته جای تعجبی هم ندارد چرا که همه دانش آموزان در وهله اول فقط به خواندن بدون وقفه فکر می کنند و از سطحی بالاتر نمی توانند به موضوع اشراف داشته باشند این وظیفه خطیر را به بدست کارشناسان ما بسپارید تا در انجام بهترین ها شما را یاری دهیم.

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

از این ها که بگذریم در این مرحله شدیدا به کمک معلم و مشاور نیاز داریم. ترتیب انتخاب رشته شما هم باید به گونهای باشد که آن رشتهای که به لحاظ عملی قویتر هستید را در اولویت قرار دهید. با توجه به اهمیت و نقش مشاوره تحصیلی بسیار مهم است که از افراد متخصص و کاردان در این زمینه کمک بگیرید و با ملاکهای یک مشاور خوب آشنا باشید. موسسه دورخیز با سال ها سابقه مشاوره آنلاین کنکور به مشاورهای دلسوز و سخت گیر و بسیار با تجربه برای موفقیت در کنکور تا آخرین لحظه کنار شماست. انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است. در درجه ی بعدی زیست شناسی جامع خیلی سبز از کتاب های خوب کنکور برای این درس به شمار می رود. حالت مقابل، اینه که اگه مثلا شما ریاضی تون قوی هستش ولی فقط توی بخش خاصی مثل هندسه مشکل دارید، توی این حالت هم نیاز نیست به خاطر یکی دوتا بخش و مبحث خودتونو درگیر کلاس های جامع چندین ساعته کنید!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاوره غذایی کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما