💫 چگونگی کنکور 1401 (زمان برگزاری، بودجه بندی و منابع کنکور ۱۴۰۱)

توجه داشته باشید که برای تابستان یادگیری یک فصل از دروس تخصصی پایه دوازدهم کفایت می کند و نیازی نیست در آن زیاده روی کنید. هرگز در مطالعه دروس تخصصی زیاده روی نکنید و با دروس عمومی به صورت ترکیبی مطالعه کنید. شما را از هدفتان که رسیدن به رتبه برتر در کنکور است دور می کند. عمده سوالات شما را در کنکور پایه دهم و یازدهم تشکیل می دهد. امتحان نهایی تان تازه به پایان رسیده و مطالب پایه یازدهم فراموش نشده است. موسسه گزینه دو برگزارکننده آزمون آزمایشی ویژه داوطلبان آزمون سراسری و همچنین آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دوره متوسطه، همواره بر آن بوده تا با طراحی آزمون های استاندارد و ارائه خدمات نوین آموزشی و مشاوره ای، همراه دانش آموزان در سراسر کشور باشد. این دسته از دانش آموزان به دروس یازدهم تسلط کافی دارند و آماده هستند تا بعد از یک جمع بندی کوتاه دروس پایه، تست زنی را آغاز کنند.

دانش آموزانی که پایه بسیار قوی دارند و آماده هستند تا در تابستان دروس پایه را جمع بندی کرده و مطالعه دروس دوازدهم را شروع کنند. همچنین زمان بندی تمام برنامه ریزی های کنکور به این شکل است که تا عید تمام دانش آموزان به یک سطح از دانش و معلومات برسند تا بتوانند از دوران طلایی جمع بندی (تعطیلات عید نوروز) کمال استفاده را ببرند. برای کنکور سال ۱۴۰۱ ، فیزیک میکرو طلایی جامع، چاپ سال ۱۳۹۷ رو باید تعویض کرد یا خیر؟ زمان ثبت نام به مشکل بر می خورید و حتما باید فرم و نامه انصراف در تاریخ مشخص شده ارائه دهید و در صورت عدم رعایت شرایط شما را ثبت نام نخواهند کرد. به غیر از آن اگر بر دروس پایه تسلط کافی نداشته باشید نمی توانید دروس پایه دوازدهم را خوب یاد بگیرید و در آن هم با مشکل مواجه خواهید شد. احتمال آن که شما در دروس پایه قوی تر از بقیه دانش آموزان باشید هست و احتمالا در کنکور دروس پایه را با درصد بهتر و بیشتری خواهید زد. در هر صورت باید برنامه ریزی را طوری تنظیم کرد که هم برنامه های مدرسه به خوبی پیش برود و هم برای کنکور بتوانید آماده شوید.

مشاور کنکور ذاکر

بعد از نوشتن یک برنامه کلی ۳ ماهه باید آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کرد. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! می توانید با کمک مشاوران تابستان را در ایستگاه های بعدی مسیر موفقیتتان، جبران کنید. داره. موفقیت در درس خواندن و کنکور هم همینطوره و شما باید زمان کافی و مناسبی رو برای رسیدن به خواسته و هدف خودتون بذارید. دسته اول کسانی هستند که در تابستان درس خوانده اند و آماده ادامه برنامه هایشان در ماه مهر هستند. اما این رشته نیز مانند رشتههای دندانپزشکی و داروسازی با وجود خواهان زیاد، دارای سهمیه کمی است و تعداد اندکی از داوطلبان تجربی میتوانند در رشته پزشکی تحصیل کنند. این دسته از دانش آموزان باید به برطرف کردن اشکالات و قوی کردن پایه خود بپردازند. به علاوه این افراد در ماه شهریور می توانند یادگیری دروس پایه دوازدهم را نیز آغاز کنند.

یه سول دیگه هم اینکه اگر دانشگاه فرهنگیان قبول شوم برای انصراف از پیام نور انقدر طول نمیکشه که مهلت ثبت نام در فرهنگیان تمام شود؟ اگه وسیله ای که انتخاب میکنید مناسب نباشه قطعا نمیتونه شما رو به اون مقصدی که میخواید برسونه ولی اگه انتخاب درستی داشته باشید و منابعی رو انتخاب کنید که تمام نکات رو پوشش بده و بتونه شما رو به قبولی در کنکور نزدیک کنه. اما در سال ۱۴۰۰ رویه برگزاری کنکور باز به روال سال های گذشته بازگشت. خوشبختانه با توجه به در دسترس بودن مشاوره آنلاین، هر یک از متقاضیان می توانند در موارد زیر، برای استفاده از خدمات و دریافت راهنمایی های لازم با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشند. برای قبولی در رشته پرستاری سراسری 99 باید از 10 سوال به چند سوال پاسخ دهید ؟ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری – مشاوره تحصیلی … هر دانش آموزی قبل از اینکه شروع به مطالعه برای کنکور رشته ی تجربی کند لازم است اطلاعات اولیه در مورد ضرایب درس ها/حذفیات و هم چنین تغییرات منابع کنکور تجربی 1400 داشته باشد تا مطالعه ش هدفمند شده و بتواند نتیجه ی بهتری در کنکور سراسری کسب کند.

مشاوره کنکور تجربی 99

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور غیر حضوری دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر