آرتتا آرسنال کاپیتان آینده خود را معرفی کرد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811839 |
02 مرداد 1400 شهریور 16:10 |
1,826 نتیجه |

0
نظرات

بازوبند به اودگارد می رسد

به گفته مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مارتین اودگارد می تواند کاپیتان توپچی ها باشد.

به گزارش “ورزش سه”، مارتین اودگارد ستاره نروژی بالاخره جایگاه ثابتی در ترکیب آرسنال پیدا کرد و آسمان لندن برای او آفتابی بود که تا به حال پیش نیامده بود. در واقع، برخلاف هفته های اول لیگ برتر، میشل آرتتا اکنون اعتماد به نفس بیشتری دارد و می توان گفت که اودگارد یک ستاره کلیدی در ترکیب اصلی است. ستاره ای که بازیکنانش 40 میلیون یورو به رئال پرداخت کردند.

اما تا دو ماه پیش، اودگارد وضعیت متفاوتی را تجربه می کرد. تصور می شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به نامی مهم در این تیم تبدیل شود، اما همه چیز برای ستاره نروژی در لندن خوب پیش نمی رفت و او اغلب روی نیمکت بود. بازی ضعیف مارتین اودگارد باعث شد تا انتقادات زیادی از این بازیگر در توییتر صورت بگیرد و او حتی تصمیم گرفت صفحه رسمی خود در این شبکه اجتماعی را حذف کند.

گاورنر ستاره نروژی موفق شد همه چیز را به نفع خود تغییر دهد و پس از پیروزی اخیر توپچی ها مقابل برنتفورد، میشل آرتتا، سرمربی آرسنال از کاپیتان احتمالی این بازیکن در آینده ای نه چندان دور صحبت کرد:مارتین تمام شرایط لازم برای بستن بازوبند کاپیتانی را دارد. من با سرمربی تیم ملی نروژ که کاپیتان آن است صحبت کردم و او کاری جز تمجید از اودگارد انجام نداد. عشق و اشتیاق هواداران هنگام ورود به تونل استادیوم.”

آرتتا ادامه داد:“بله، مارتین می تواند یکی از کاپیتان های تیم در آینده ای نه چندان دور باشد. من هرگز به توانایی های فنی او شک نکردم و عملکرد او در تکمیل انتقال باشگاه عالی بود. او علاقه مند بود برای ما بازی کند زیرا احساس می کرد بازیکن مهمی است. مارتین توانست در مدت زمان کوتاهی با تیم و هواداران هماهنگ شود و به یاد دارم که او پیراهن تیم ملی را در سن 16 سالگی به دست آورد. او بعداً به تیمی مانند رئال مادرید پیوست که سطح رقابت در آن باورنکردنی بود. مارتین اکنون دوست دارد برای آرسنال بازی کند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما