خشم هواداران پی اس جی ویران است. روز سیاه مسی و نیمار – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815156 |
22 مارس 1400، 16:10 |
9,591 بازدید |

0
نظرات

برای نابغه آرژانتینی بی سابقه

لیونل مسی و نیمار فوق ستاره های پاری سن ژرمن در دیدار امروز مقابل بوردو از سوی هواداران هو شدند.

به گزارش “ورزش سه”، سه روز پس از شکست تلخ مقابل رئال، پی اس جی امروز از ساعت 15:30 در پارک دو پرنس و از هفته بیست و هشتم لیگ فرانسه به مصاف بوردو می رود. بازی ای که همه منتظر واکنش هواداران به ستاره های تیم هستند.

پی اس جی در اولین بازی خود مقابل رئال مادرید با گل کیلیان امباپه پیروز شد و کنترل کامل این تیم را به دست آورد. لیونل مسی نیز در آن دیدار یک پنالتی را از دست داد تا امیدهایش در بازی برگشت رئال را زنده نگه دارد. همچنین چهارشنبه شب در مادرید، کیلیان امباپه در خارج از خانه 2-0 رئال مادرید را شکست داد تا پاری سن ژرمن در دقیقه 38 پیش بیفتد، اما با خطای ججو دوناروما در دقیقه 61 همه چیز تغییر کرد.

کریم بنزما با خطای دروازه بان ایتالیایی کار را به تساوی کشاند و از همان لحظه طوفان در رئال آغاز شد. گالاتاسرای 76-78 با حمایت هواداران در برنابئو. وی با پیروزی 3-2 با دو گل کریم بنزما در دقیقه به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

کمتر کسی فکر می کرد رئال می تواند ورق را برگرداند، به خصوص پس از گل اول PSG در برنابئو و با توجه به گیم پلی بازی، اما گالاتاسرای با کوله باری از تجربه لیگ قهرمانان اروپا، دوباره کار فوق العاده ای انجام داد.

انتقادات از پی اس جی پس از پایان بازی آغاز شد و رسانه های فرانسوی موجی از اعتراض را به راه انداختند. تقریباً هیچ کس به جز کیلیان امباپه، از مدیریت گرفته تا بازیکنان و کادر فنی که در معرض شدیدترین اعتراضات قرار گرفتند، زنده ماند.

شایعات اخراج پوچتینو و حتی لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه افزایش یافت و دیروز هواداران پی اس جی با صدور بیانیه ای ناصر الخلیفه رئیس باشگاه را برکنار کردند.

ژروم روتین، کارشناس فرانسوی و بازیکن سابق پاری سن ژرمن در مورد عملکرد نیمار و مسی چنین گفت:“آنها هر دو بی مسئولیت و مکر هستند. این دو نفر مسئول این شکست مقابل رئال مادرید هستند. من خجالت می کشم در مورد مسی اینطور صحبت کنم، اما این واقعیت دارد. این بازیکن فقط در زمین راه می رود، نیمار تمام شجاعت خود را از دست داده است. من نام او را نمی گویم زیرا حتی گفتن نام او واقعاً من را عصبانی می کند.”

روتن همچنین از عملکرد لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن انتقاد کرد و افزود: کدام بازیکن امروز شخصیت مناسبی را در PSG ارائه می دهد؟ کدام بازیکن را می توان با این هویت شناسایی کرد؟ من می خواهم این مدیر ورزشی برای همیشه برود! اینجا هیچ کاری نکرد! سه سال حضور او در تیم یک فاجعه بود!

نیم ساعت پیش پاری سن ژرمن در حضور نزدیک به 30 هزار هوادار به مصاف بوردو رفت که همه آنها قبل از بازی و زمانی که نام بازیکنان خوانده شد هو شدند و فقط کیلیان امباپه مورد تشویق قرار گرفت.

موج اعتراضات در طول مسابقه ادامه دارد و هر بار که نیمار و لیونل مسی به توپ ضربه می زنند، سوت های اعتراضی از نقاط مختلف ورزشگاه به گوش می رسد. نیمار با این شرایط بیگانه نیست و دو سال و نیم پیش هم که قصد ترک پاریس را داشت، شرایط مشابهی را تجربه کرده بود، اما لیونل مسی در تمام دوران فوتبالش هرگز از سوی هواداران خودش هو شد اما امروز این شرایط تلخ را دیده است. .

قرارداد مسی تنها یک سال دیگر باقی مانده است و در صورت تداوم این موضوع می تواند باعث شود که او تصمیمات دیگری از طرف خود بگیرد. فوق ستاره آرژانتینی مورد خشم هواداران قرار گرفته و شاید این آخرین ماه های حضور او در پاریس باشد.

پی اس جی تا دقیقه 35 با گل امباپه پیش افتاد و جالب اینکه پوچتینو هم این گل را جشن نگرفت.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما