آرسنال 2 – 0 لستر؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان – اسپور سه

[ad_1]

کد خبر: 1815212 |
22 شهریور 1400 شهریور 21:52 |
2,446 نتیجه |

0
نظرات

آرسنال با نمایشی باشکوه 2-0 لسترسیتی را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال که تقریباً در تمام 90 دقیقه بر حریفان تسلط داشت، در خانه لسترسیتی را با دو گل شکست داد و در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد.

آرسنال شروع خوبی داشت و با پاس مارتین اودگارد در دقیقه هشتم، گابریل مارتینلی فرصت خوبی برای گلزنی در محوطه جریمه لستر داشت اما کاسپر اشمایکل ضربه او را به خوبی مهار کرد.

اما آرسنال در دقیقه 11 گل اول را به ثمر رساند. توماس پارتی در دقایق ابتدایی صاحب موقعیت خوب و ضربه سر شایسته بود و با ضربه کرنر گابریل مارتینلی دروازه لسترسیتی را باز کرد.

دقایقی بعد آرسنال بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه گرانیت ژاکا توسط مندی مهار شد و ضربه تماشایی توماس پارتی به تیر دروازه لستر برخورد کرد.

لستر اولین موقعیت خود را با گل آرسنال در دقیقه 24 به دست آورد و بارنز در یک زاویه دشوار فرصت گل تساوی را پیدا کرد اما آرون رمزدل این ضربه را مهار کرد. دقایقی بعد، آلبرایتون توپ را وارد دروازه راست آرسنال کرد، اما رمزدیل با واکنشی دیدنی، عنوان بارنز را نجات داد تا نیمه اول هیجان انگیز و تماشایی بازی با پیروزی 0-1 آرسنال به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی ریباند الکساندر لاکازت، گرانیت ژاکا فرصت خوبی برای زدن گل دوم آرسنال داشت اما کاسپر اشمایکل به خوبی هافبک سوئیسی را مهار کرد.

اما در دقیقه 58 ضربه سر توماس پارتی توسط سوینیو به دروازه برگشت و آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد. الکساندر لاکازت پشت توپ قرار گرفت و با وجود تشخیص صحیح اشمایکل، با یک ضربه محکم و دقیق دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد بارنز در مقابل دروازه آرسنال قرار گرفت و می توانست فاصله را به حداقل برساند اما ضربه او به سمت آرون رمزدیل رفت. آرسنال پس از اطمینان از پیروزی، بازی را مدیریت کرد و در نهایت با همان دو گل لستر را شکست داد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما