آرنولد: لیورپول می تواند تمام جام ها را برد :: ورزش سه

[ad_1]

من در بهترین حالتم هستم

مدافع راست لیورپول نسبت به ادامه فصل بسیار خوشبین است و معتقد است که تیمش شایسته کسب تمامی جام ها است.

کد خبر: 1810817 –
26 آوریل 1400 سپتامبر 18:41 –
1,275 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر فردا لیورپول در سن سیرو میزبان لیورپول خواهد بود. هر دو تیم در شرایط خوبی به این دیدار حساس رسیدند. اینتر مقابل ناپولی 1-1 مساوی کرد و لیورپول در برنلی 0-1 پیروز شد.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی درباره پیروزی 1-0 لیورپول گفت:ما همیشه می دانیم که در روزهایی مانند یکشنبه می توانیم 0-1 خارج از خانه پیروز شویم. ما سالهاست که این کار را انجام می دهیم. این بردها حس خوبی دارند و بسیار مهم هستند.”

رسیدن به شهر در بالای جدول: « برد در بازی ها برای ما مهم است. 9 امتیاز اختلاف زیادی نیست و ما یک بازی را از دست دادیم، اما باید تا جایی که می توانیم فشار را حفظ کنیم تا فاصله را به 6 امتیاز برسانیم. ما باید به پیروزی ادامه دهیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقی می افتد، اما هر چیزی رخ خواهد داد. اگر سیتی سقوط کند، شرایط ما باید طوری باشد که بتوانیم به اوج برسیم.

گزینه های خط حمله: « داشتن گزینه های بیشتر در حمله کار ما را آسان تر می کند. به هواداران نشان دادیم که می‌توانیم در چند جبهه رقابت کنیم، اما حضور در هر چهار مسابقه برایمان خوب است. ما در هفته های آینده شانس کسب یک جام را داریم (اشاره به فینال جام اتحادیه).

فشرده سازی بازی ها: «این فصل عادی است. انتظار می رود لیورپول همیشه در طول فصل بازی های بسیار فشرده ای برگزار کند. ما می خواهیم در هر رقابتی شرکت کنیم و هر جام را ببریم. برای این، شما باید 50-60 مسابقه در هر فصل انجام دهید. تیم پشتیبانی ما واقعا از ما حمایت می کند.

انتظار داریم در همه مسابقات تا جایی که می توانیم جلو برویم. فقط لیگ دست ما نیست. برای بقیه جام ها، اگر روز ما باشد، ما معتقدیم که می توانیم هر تیمی را ببریم و شکست دهیم. ما معتقدیم که می‌توانیم تمام لباس‌هایی را که می‌پوشیم در بیاوریم.»

رکورد گل: «احساس می کنم در بهترین حالت خود هستم و از این فصل لذت می برم، اما در پایان فصل بیشتر از آن لذت خواهم برد. اکنون زمان بزرگترین بازی ها است. من می خواهم لباس های زیادی بپوشم و به تیمم کمک کنم تا این کار را انجام دهد. “امیدواریم ماه را به خوبی ببندیم.”

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما