متا در حال کار بر روی یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی Builder Bot برای Metavers – Zomit است

[ad_1]

مارک زاگربرگ در ادامه به توضیح مفهوم متاورها می پردازد. مدیر عامل متا اخیراً فناوری جدیدی را معرفی کرده است که به گفته او برای چشم انداز شرکت برای ایجاد یک محیط فراگیر بسیار مهم است. محققان هوش مصنوعی متا در حال کار بر روی یک ربات صوتی هستند که به کاربران اجازه می دهد محیط مجازی خود را با دستورات صوتی ایجاد کنند.

در یک رویداد مجازی، زاکربرگ از نمونه اولیه این مفهوم به نام “ربات سازنده” رونمایی کرد که آخرین تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت را توصیف می کند.

ربات متا سازنده ربات هوش مصنوعی

زاکربرگ در این مراسم گفت:

این ربات به شما این امکان را می دهد که دنیا را توصیف کنید و سپس جنبه هایی از آن دنیا را برای شما بسازید.

در این نمایش، زاکربرگ و یکی دیگر از کارمندان متا با استفاده از دستورات صوتی صحنه ای بسیار ابتدایی در ساحل را با میز پیک نیک خلق کردند. آنها همچنین با استفاده از این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی، جلوه‌های صوتی مرغ‌های دریایی و امواج اقیانوس را به صحنه اضافه کردند.

در حال حاضر، به نظر می رسد این فناوری در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. محیطی که زاکربرگ ایجاد کرد نسبت به متا دموهای قبلی بسیار صاف تر و واضح تر بود. البته آواتار بی پا در این صحنه و همچنین در دیگر دموهای اخیر حضور داشت. مدیرعامل متا گفت:

همانطور که ما این فناوری را بیشتر پیش می بریم، می توانید دنیاهای ظریفی برای کاوش و به اشتراک گذاری تجربیات فقط با صدای خود ایجاد کنید.

ربات متا سازنده ربات هوش مصنوعی

مقالات مرتبط:

Builder Bot بخشی از یک پروژه هوش مصنوعی بزرگتر به نام CAIRaoke است که هدف آن ایجاد نوعی هوش مصنوعی تعاملی برای ایجاد دنیای مجازی است. فیس بوک اولین شرکتی نیست که این نوع تحقیقات را آزمایش می کند. سال گذشته OpenAI شبکه های عصبی را معرفی کرد که می توانند تصاویر را بر اساس متن تولید کنند. البته زاکربرگ خاطرنشان کرد که پروژه CAIRaoke می تواند پایه و اساس آینده متا باشد.

زاکربرگ گفت:

در Metavars، ما به هوش مصنوعی مبتنی بر کمک به مردم برای هدایت دنیای مجازی و فیزیکی با واقعیت افزوده نیاز داریم. هنگامی که ما عینک را روی صورت خود قرار می دهیم، برای اولین بار، یک سیستم هوش مصنوعی می تواند جهان را از چشمان ما ببیند و آنچه را که می شنویم بشنود.

اظهارات زاکربرگ زمانی بیان شد که او تلاش کرد شرکت خود را از رسانه های اجتماعی به فناوری Metawares منتقل کند. یک اقدام اثبات شده تاکنون برای متا گران تمام شده است. با این حال، از آنجایی که سرویس متا فیس بوک برای اولین بار شاهد کاهش تعداد کاربران فعال روزانه است، زاکربرگ گفت که تجربیات متحول کننده این شرکت مانند VR Horizon Worlds باعث رشد آینده خواهد شد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما